Нов собственик на МЛ 280цди
Започната от Vladyp, 20 юли 2020 - 21:41:04
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 юли 2020 - 21:41
Здравейте колеги! След 12 години фен на Ауди по случайност или не, станах собственик на МЛ 280 цди 2008ма след бартер за ауди С4 2007ма.
Колата ми харесва на първо четене и е доста по-различна от това което карах до сега
Колата ми харесва на първо четене и е доста по-различна от това което карах до сега
#2
Публикувано 21 юли 2020 - 10:31
Здравейте колеги! След 12 години фен на Ауди по случайност или не, станах собственик на МЛ 280 цди 2008ма след бартер за ауди С4 2007ма.
Колата ми харесва на първо четене и е доста по-различна от това което карах до сега
Добре дошъл във форума! Само не разбрах? Хвалиш ли се или ни питаш нещо?
#3
Публикувано 21 юли 2020 - 11:15
Здрасти! Не знам защо не ми е побликувано цялото мнение, предполагам някакъв бъг. Въпросите са следните:
* Когато джипа е под наклон на паркинг режим, като включа Д и се чува удър? (Предполагам не е нормално)
* Когато джипа е под наклон и е на Д и пусна спирачката, тръгва назад след 1-2 секунди.
* При потегляне м/у първа и втора има леко придърпване.
Та искам да питам към какво да се насоча, маслото на автомата е сменяно преди 1 година,по думите на стария собственик.
* Дръжката на багажника когато го отворя не се връща и трябва да я върна на ръка?
* Също така ме интересува, този мотор държи ли на софтуер(чип) и къде можете да ми препоръчате? Благодаря, предварително!
* Когато джипа е под наклон на паркинг режим, като включа Д и се чува удър? (Предполагам не е нормално)
* Когато джипа е под наклон и е на Д и пусна спирачката, тръгва назад след 1-2 секунди.
* При потегляне м/у първа и втора има леко придърпване.
Та искам да питам към какво да се насоча, маслото на автомата е сменяно преди 1 година,по думите на стария собственик.
* Дръжката на багажника когато го отворя не се връща и трябва да я върна на ръка?
* Също така ме интересува, този мотор държи ли на софтуер(чип) и къде можете да ми препоръчате? Благодаря, предварително!
#4
Публикувано 21 юли 2020 - 11:36
Мотора ще издържи ама кутията ме съмнява ...... Както имаше един виц дето един хетеро мъж щели да го таковат отзад и си поискал вазелин. Но с вазелина си мажел сърцето, а не дупето. Като го питали защо , казал че отзад ще издържи ама за сърцето не бил сигурен Сега и твоята работа, оправи си първо колата да върви нормално, после я чипвай да се състезаваш или поне да правиш кълбета дим....
#5
Публикувано 21 юли 2020 - 11:56
Мотора ще издържи ама кутията ме съмнява ...... Както имаше един виц дето един хетеро мъж щели да го таковат отзад и си поискал вазелин. Но с вазелина си мажел сърцето, а не дупето. Като го питали защо , казал че отзад ще издържи ама за сърцето не бил сигурен Сега и твоята работа, оправи си първо колата да върви нормално, после я чипвай да се състезаваш или поне да правиш кълбета дим....
Ааа без кълбета дим...
Какво може да и има на кутията, по-скоро тези симптоми за какво говорят?
#6
Публикувано 21 юли 2020 - 13:38
Когато оставяш автоматик на наклон,освен поставянето на АСК на паркинг се ползва и крачната спирачка.
Това че тръгва назад говори за поизносен хидротрансформатор,но не е казано че е за смяна.
Това че предърпва м/у предавките говори за неадекватно работещи локъп соленоиди и/или нужда от обслужване/почистване на “мозъка”.
Това че тръгва назад говори за поизносен хидротрансформатор,но не е казано че е за смяна.
Това че предърпва м/у предавките говори за неадекватно работещи локъп соленоиди и/или нужда от обслужване/почистване на “мозъка”.
#7
Публикувано 21 юли 2020 - 15:10
Благодаря за насоките колега! Къде бихте ми препоръчал да погледнат тези неща? И нужно ли е механично да се отвори кутията, за да се провери или може и софтуерно? И не на последно място за какви суми говорим?Когато оставяш автоматик на наклон,освен поставянето на АСК на паркинг се ползва и крачната спирачка.
Това че тръгва назад говори за поизносен хидротрансформатор,но не е казано че е за смяна.
Това че предърпва м/у предавките говори за неадекватно работещи локъп соленоиди и/или нужда от обслужване/почистване на “мозъка”.
#8
Публикувано 21 юли 2020 - 20:25
Когато оставяш автоматик на наклон,освен поставянето на АСК на паркинг се ползва и крачната спирачка.
Това че тръгва назад говори за поизносен хидротрансформатор,но не е казано че е за смяна.
Това че предърпва м/у предавките говори за неадекватно работещи локъп соленоиди и/или нужда от обслужване/почистване на “мозъка”.
За 7Г троника ,само локъп соленоида се намира доста трудно ,а пълния комплект 8 или 9 бяха на брой соленоида са една шапка пари,нещо ми се върти около 1000 долара.Там се пробва първо с почистване ,но по специфичен начин,поне това съм срещал в ю тубето.
#9
Публикувано 21 юли 2020 - 20:33
Мимо, нещо грешно си прочел в гугъла.
Клапаните се продават на парче, на бройка.
Клапаните се продават на парче, на бройка.
#10
Публикувано 21 юли 2020 - 20:45
Не съм чел,търсих миналата година за на приятел 212-ката и само комплект ми излизаха ,само в алито имаше една две обявки на бройка,при 7Г-то бяха на цветове или може да ги бъркам с тия на Алуди,и заради този 7г изгледах доста и клипчета за почистването им.Там един пич обясняваше ,че първо се пробва с почистване и без много пипане и никакво бърсане след топенето за очистване ,че не са на принципа на 5г троника и после директно до кофата.
Така поне аз го разбрах.Иначе симптомите бяха с играене на оборотите като я закроти на 1200-1300 оборота и при ускорение около 80км/ч имаше лека вибрация
Така поне аз го разбрах.Иначе симптомите бяха с играене на оборотите като я закроти на 1200-1300 оборота и при ускорение около 80км/ч имаше лека вибрация
Този пост е редактиран от mimo160: 21 юли 2020 - 20:46
#11
Публикувано 21 юли 2020 - 20:53
Не е баш така.
Клапаните са два модела, черни и зелени.
Продават се на бройка и ги има навсякъде.
Ако има зор ще пиша и номерата по Мерцедес.
Ауди се пише без "л".
Клапаните са два модела, черни и зелени.
Продават се на бройка и ги има навсякъде.
Ако има зор ще пиша и номерата по Мерцедес.
Ауди се пише без "л".
#12
Публикувано 21 юли 2020 - 21:00
Знам как се пише,мислех и Х да му сложа отпред.Колата на моя човек вече е оправена,просто отиде на майстор и си плати каквото си му поискаха ,и те така.
Зор за сега вече няма ,но ако се наложи ,вече се знае кой ще помогне.
Зор за сега вече няма ,но ако се наложи ,вече се знае кой ще помогне.
#13
Публикувано 21 юли 2020 - 21:23
Е по този клип мислехме да дайставаме ,ама и да си подсигуриме и резервен клапан за всеки случай,ама накрая на майстор и те така.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни