Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нов собственик на МЛ 280цди


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 Vladyp

Vladyp

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    МЛ 280 цди

Публикувано 20 юли 2020 - 21:41

Здравейте колеги! След 12 години фен на Ауди по случайност или не, станах собственик на МЛ 280 цди 2008ма след бартер за ауди С4 2007ма.
Колата ми харесва на първо четене и е доста по-различна от това което карах до сега
  • 0

#2 genadi

genadi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 358 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB, E class, 220 BlueTec, 2016

Публикувано 21 юли 2020 - 10:31

Здравейте колеги! След 12 години фен на Ауди по случайност или не, станах собственик на МЛ 280 цди 2008ма след бартер за ауди С4 2007ма.
Колата ми харесва на първо четене и е доста по-различна от това което карах до сега

 

Добре дошъл във форума! Само не разбрах? Хвалиш ли се или ни питаш нещо?


  • 0

#3 Vladyp

Vladyp

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    МЛ 280 цди

Публикувано 21 юли 2020 - 11:15

Здрасти! Не знам защо не ми е побликувано цялото мнение, предполагам някакъв бъг. Въпросите са следните:
* Когато джипа е под наклон на паркинг режим, като включа Д и се чува удър? (Предполагам не е нормално)
* Когато джипа е под наклон и е на Д и пусна спирачката, тръгва назад след 1-2 секунди.
* При потегляне м/у първа и втора има леко придърпване.
Та искам да питам към какво да се насоча, маслото на автомата е сменяно преди 1 година,по думите на стария собственик.
* Дръжката на багажника когато го отворя не се връща и трябва да я върна на ръка?

* Също така ме интересува, този мотор държи ли на софтуер(чип) и къде можете да ми препоръчате? Благодаря, предварително!
  • 0

#4 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юли 2020 - 11:36

Мотора ще издържи ама кутията ме съмнява ...... Както имаше един виц дето един  хетеро мъж щели да го таковат отзад  и си поискал вазелин. Но с вазелина си мажел сърцето, а не дупето. Като го питали защо , казал че отзад ще издържи ама за сърцето не бил сигурен :D Сега и твоята работа, оправи си първо колата да върви нормално, после я чипвай да се състезаваш или поне да правиш кълбета дим.... 


  • 0

#5 Vladyp

Vladyp

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    МЛ 280 цди

Публикувано 21 юли 2020 - 11:56

Мотора ще издържи ама кутията ме съмнява ...... Както имаше един виц дето един  хетеро мъж щели да го таковат отзад  и си поискал вазелин. Но с вазелина си мажел сърцето, а не дупето. Като го питали защо , казал че отзад ще издържи ама за сърцето не бил сигурен :D Сега и твоята работа, оправи си първо колата да върви нормално, после я чипвай да се състезаваш или поне да правиш кълбета дим....


Ааа без кълбета дим...
Какво може да и има на кутията, по-скоро тези симптоми за какво говорят?
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 21 юли 2020 - 13:38

Когато оставяш автоматик на наклон,освен поставянето на АСК на паркинг се ползва и крачната спирачка.
Това че тръгва назад говори за поизносен хидротрансформатор,но не е казано че е за смяна.
Това че предърпва м/у предавките говори за неадекватно работещи локъп соленоиди и/или нужда от обслужване/почистване на “мозъка”.
  • 0

#7 Vladyp

Vladyp

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    МЛ 280 цди

Публикувано 21 юли 2020 - 15:10

Когато оставяш автоматик на наклон,освен поставянето на АСК на паркинг се ползва и крачната спирачка.
Това че тръгва назад говори за поизносен хидротрансформатор,но не е казано че е за смяна.
Това че предърпва м/у предавките говори за неадекватно работещи локъп соленоиди и/или нужда от обслужване/почистване на “мозъка”.

Благодаря за насоките колега! Къде бихте ми препоръчал да погледнат тези неща? И нужно ли е механично да се отвори кутията, за да се провери или може и софтуерно? И не на последно място за какви суми говорим?
  • 0

#8 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юли 2020 - 20:25

Когато оставяш автоматик на наклон,освен поставянето на АСК на паркинг се ползва и крачната спирачка.
Това че тръгва назад говори за поизносен хидротрансформатор,но не е казано че е за смяна.
Това че предърпва м/у предавките говори за неадекватно работещи локъп соленоиди и/или нужда от обслужване/почистване на “мозъка”.


За 7Г троника ,само локъп соленоида се намира доста трудно ,а пълния комплект 8 или 9 бяха на брой соленоида са една шапка пари,нещо ми се върти около 1000 долара.Там се пробва първо с почистване ,но по специфичен начин,поне това съм срещал в ю тубето.
  • 0

#9 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 21 юли 2020 - 20:33

Мимо, нещо грешно си прочел в гугъла.
Клапаните се продават на парче, на бройка.
  • 0

#10 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юли 2020 - 20:45

Не съм чел,търсих миналата година за на приятел 212-ката и само комплект ми излизаха ,само в алито имаше една две обявки на бройка,при 7Г-то бяха на цветове или може да ги бъркам с тия на Алуди,и заради този 7г изгледах доста и клипчета за почистването им.Там един пич обясняваше ,че първо се пробва с почистване и без много пипане и никакво бърсане след топенето за очистване ,че не са на принципа на 5г троника и после директно до кофата.
Така поне аз го разбрах.Иначе симптомите бяха с играене на оборотите като я закроти на 1200-1300 оборота и при ускорение около 80км/ч имаше лека вибрация

Този пост е редактиран от mimo160: 21 юли 2020 - 20:46

  • 0

#11 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 21 юли 2020 - 20:53

Не е баш така.
Клапаните са два модела, черни и зелени.
Продават се на бройка и ги има навсякъде.
Ако има зор ще пиша и номерата по Мерцедес.

Ауди се пише без "л".
  • 0

#12 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юли 2020 - 21:00

Знам как се пише,мислех и Х да му сложа отпред.Колата на моя човек вече е оправена,просто отиде на майстор и си плати каквото си му поискаха ,и те така.
Зор за сега вече няма ,но ако се наложи ,вече се знае кой ще помогне.
  • 0

#13 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юли 2020 - 21:23

Е по този клип мислехме да дайставаме ,ама и да си подсигуриме и резервен клапан за всеки случай,ама накрая на майстор и те така.

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни