Таината на BMW
Started by Bustter, 10 Mar 2006 - 12:39:06
17 replies to this topic
#2
Posted 10 March 2006 - 13:13
Чакай да ти обясня какво е положението. Един хубав летен слънчев ден собственика на БМВ-то отива във Варна на море. Там среща едно момче с Катед ГСИ. И от бира на бира решават да направят сделката на живота си-разменят си надписите ГСИ и М. Ако не вярваш мога да ти пратя снимка с въпросния Опел.
Аз не съм голям познавач на БМВ та да ви питам, може и Ив0_БМВ да отговори. Има ли БМВ М525ТД (Е34)
Аз не съм голям познавач на БМВ та да ви питам, може и Ив0_БМВ да отговори. Има ли БМВ М525ТД (Е34)
#3
Posted 10 March 2006 - 14:30
Няма M Power дизел.Чакай да ти обясня какво е положението. Един хубав летен слънчев ден собственика на БМВ-то отива във Варна на море. Там среща едно момче с Катед ГСИ. И от бира на бира решават да направят сделката на живота си-разменят си надписите ГСИ и М. Ако не вярваш мога да ти пратя снимка с въпросния Опел.
Аз не съм голям познавач на БМВ та да ви питам, може и Ив0_БМВ да отговори. Има ли БМВ М525ТД (Е34)
#4
Posted 10 March 2006 - 14:53
Е да, ама аз съм виждал на живо такъв екземпляр. Като спрях зад него и видях лепенката и Поне не беше сложил лепенка на АМГНяма M Power дизел.
#5
Posted 10 March 2006 - 15:34
то ако съдим по лепенките М серията трябв да започва от 316
#6
Posted 10 March 2006 - 16:38
тия лепенки не важат- яко фалшименто. Иначе за е34 има 524TD, 525TD и 525TDS, като никой от тези мотори не е безгрижен, но най ми допада 525тдс, ако мотора е читав.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#8
Posted 10 March 2006 - 19:35
Бате, така е...аз винаги съм бил на мнението че не е важно каква е колата, важно е да не си селяк...затва си е най добре кола в сериен вид, а и както се доказва с времето, те не напразно държат цена
#10
Posted 11 March 2006 - 01:19
Баща ми имаше 530d което беше М изпълнение и то заводско. Е само двигатела си беше обикновен. Добра кола беше....... само вътре имаше МАз не съм голям познавач на БМВ та да ви питам, може и Ив0_БМВ да отговори. Има ли БМВ М525ТД (Е34)
#11
Posted 11 March 2006 - 13:02
Хаха кирливите БМВТА късат
#12
Posted 11 March 2006 - 20:23
И аз съм на същото мнение. Само джантите бих сменил с по-красив не е задължително по-големи и Музика повече да имаБате, така е...аз винаги съм бил на мнението че не е важно каква е колата, важно е да не си селяк...затва си е най добре кола в сериен вид, а и както се доказва с времето, те не напразно държат цена
А идеята на темата ми беше че селяните не се познават по марките а по чунджурийките... Виждал сам 124ка с емблема ABT ем...
#13
Posted 15 November 2006 - 16:51
Само да кажа, че има малка разлика, между оптичен М-пакет и М-пауър... и хубавото на М-пауър е окачването и това под капакаБаща ми имаше 530d което беше М изпълнение и то заводско. Е само двигатела си беше обикновен. Добра кола беше....... само вътре имаше М
Аз не съм голям познавач на БМВ та да ви питам, може и Ив0_БМВ да отговори. Има ли БМВ М525ТД (Е34)
'бах маа му...
#14
Posted 17 November 2006 - 12:55
До колкото ми е известно ALPINA са правили 10-цилиндров дизел, който 10 години не е надминат по технически характеристики от нито един производител. Чак ФОЛКСВАГЕН успяват да подобрят този този своеобразен рекорд с техния W10 TDI. На 3-то място естествено са AMG. ALPINA и M при БМВ не са ли едно и също нещо. Защото ако са М са държали доста дъго време най-добрия дизел за лек автомобил.
#15
Posted 17 November 2006 - 18:14
Цъ, различни фирми са. Алпина все още е външна, М е част от БМВ. М (първоначално Motor technik - сори, ако бъркам в изписването, ама никога не съм обичал немския) е външна фирма, правеща малко "ПО-..." нещица, ориентирани към БМВ, впоследствие купена от концерна.До колкото ми е известно ALPINA са правили 10-цилиндров дизел, който 10 години не е надминат по технически характеристики от нито един производител. Чак ФОЛКСВАГЕН успяват да подобрят този този своеобразен рекорд с техния W10 TDI. На 3-то място естествено са AMG. ALPINA и M при БМВ не са ли едно и също нещо. Защото ако са М са държали доста дъго време най-добрия дизел за лек автомобил.
Самите БМВ имат уникален бензинов 6-так(става въпрос за старите мотори, визирам М30), със много коне (общо взето нещата са съпоставими с МБ при еднаква кубатура, но съчетан с чудовищен въртящ момент, мисля, че и към момента няма подобен), за сметка на това при дизелите... едва наскоро съобщиха, че са оправили вечните проблеми при (малките) 6-цилиндровите дизели(един от тях е задължителното пукане на глава при прегряване), въпреки, че пак имат чудовищен дизел... става въпрос за новите - от 3.0Д нагоре... а имат нагоре дори феновете на спора БМВ-МБ, могат да потърсят в БМВ форума, имаше тема 535Д срещу ЦЛС535(бензин), 4 ластика 60-200 и нещо си по "Цариградско" и в 4-те случая е било БМВ-то (моля не започвайте да се карате с мен, не съм присъствал, не познавам шофьорите, цялата ситуация и т.н.)
'бах маа му...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users