Здравейте,
Понеже не открих подобна тема пускам тази.
Имам проблем с колата, 2.2 цди ,ОМ646.961 вграден в w211. При пътуване най вече извън града, много често се случва да забие. След рестарт се оправя, но след минути отовно се случва същото. На стар диагностика отчита дава едновременно грешки за ниско и високо налягане на турбото. При живи данни в движение - турбото веднъж иска да речем 1.2бара а получава 1 бар или в по-вискои обороти иска 1.6 пък получава 1.8. С две думи - ту преднадува ту му е ниско налягането. Според майстора трябва да се сваля турбото и да се сложи на стенд да се види, с което съм съгласен. Тук някъде обаче се намесва и ЕГР лично според мен , защото има моменти в които ей така от нищото колата започва да работи приглушено и няма никаква сила в ниските - до 2300-2400 об едвам едвам. Такива моменти се проявяват на случаен принцип , докато не го хванах че е от ЕГР. Свалих го от Manifold-a и го почистих старателно, след което проблема с лошото вървене в ниските изчезна. Но тъй като ми се налага да го чистя вече 2ри път за 2 месеца ми се струва че има проблем и съм решил да го премахна софтуерно. Според майстора обаче, ЕГР-а служи за разтоварване на налягането от турбото и ако се премахне ще се стигне до ремонт на турбото. Това вярно ли е според вас? Тъй като най-вероятно така или иначе ще ремонтирам турбо - то си мисля, че дори и да е вярно , след премахването на ЕГР няма да има проблем за турбото, но реших да питам за съвет. Други грешки не излизат на Стар-а , вихровите клапи са здрави според мастора и така..
Моля да ме извините, ако вече има подобна тема , но аз не успях да открия. Основния въпрос ми беше за разтоварването - дали е вярно , но реших да споделя цялостна картина, за да се добие представа. Мерси!