W211 E320cdi 4matic 5G
Започната от Dream, 29 юни 2020 - 11:27:43
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 юни 2020 - 11:27
Здравейте колеги! Карам колата от година и до сега съм нямал никакви проблеми. Автомата сменя много мазно скоростите, но от два дена при D и R на място колата се тресе(все едно съм на полусъединител на ръчни скорости) вибрацията е силна и само докато колата е на място... В движения няма абсолютно никакъв проблем. Направи ми впечетление и, че когато колата е на R по баир надолу вместо да стои на място, тя се спуска надолу... Някакви идеи?
#2
Публикувано 29 юни 2020 - 12:10
Такова тресене имах на W208 200 Kompressor след смяна на маслото. Предполагам че маслото е за смяна или хидротрансформатора е за ремонт.
Надявам се колегите също да се включат.
Надявам се колегите също да се включат.
#3
Публикувано 29 юни 2020 - 12:14
Днес или утре ще отида да я прегледат, но реших първо да се консултирам тук... Иначе бръкнахме с дълга щека маслото е на максимума
#4
Публикувано 29 юни 2020 - 14:40
Тресенето с натисната спирачка ли е или не?
Има възможност да се получава от скъсани или омекнали тампони на мотор или ск.кутия.
Провери когато си на Д или Р с натисната спирачка и едновременно подаване на газ дали се увеличава тресенето/вибрацията.
Има възможност да се получава от скъсани или омекнали тампони на мотор или ск.кутия.
Провери когато си на Д или Р с натисната спирачка и едновременно подаване на газ дали се увеличава тресенето/вибрацията.
#5
Публикувано 29 юни 2020 - 15:04
Тресенето с натисната спирачка ли е или не?
Има възможност да се получава от скъсани или омекнали тампони на мотор или ск.кутия.
Провери когато си на Д или Р с натисната спирачка и едновременно подаване на газ дали се увеличава тресенето/вибрацията.
Всъщност от тук се започва: тампони.
#6
Публикувано 29 юни 2020 - 18:36
Тресенето с натисната спирачка ли е или не?
Има възможност да се получава от скъсани или омекнали тампони на мотор или ск.кутия.
Провери когато си на Д или Р с натисната спирачка и едновременно подаване на газ дали се увеличава тресенето/вибрацията.
Аз правя теста с "подскачането" на мотора. Същото, което си написал, но рязко подаване на газ и гледане дали двигателя скача като жигосан кон или само леко се накланя. Ако скача повече от 1-2 сантиметра, тампоните за смяна. На 90% от бенцовете са отдавна приключили мача, но понеже износването се случва постепенно (като амортисьорите) рядко някой обръща внимание. След като се сменят - съвсем друга кола.
#7
Публикувано 29 юни 2020 - 22:46
Днес минах през сервиз който се занимава изцяло със скоростни кутии шефа я покара и каза, че проблема не е в кутията... Чувало се отпред
#8
Публикувано 30 юни 2020 - 07:49
Сега остана да минеш през сервиз който се занимава с коли като цяло и да ти сменят каквото причинява вибрацията,за да ти оправят колата.
#9
Публикувано 30 юни 2020 - 18:51
виж си предния диференциал и каретата
на предния кардан
имат навика да се разбиват и чупят и дифа
#10
Публикувано 30 юни 2020 - 19:29
Вярно е,но при работа на място карета и кардан няма как да са причинатавиж си предния диференциал и каретата
на предния кардан
имат навика да се разбиват и чупят и дифа
#11
Публикувано 01 юли 2020 - 20:48
прав си не прочетох че е на място
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни