Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

м111.921 Проблем Центровка!


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 tsvetomilmladenov

tsvetomilmladenov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    w202

Публикувано 12 юни 2020 - 17:57

Здравейте! Имам проблем и търся съвет ... Сдобих се с 202-ка с 1.8 мотор 99 година! Предишния собственик ми обясни кое кога е сменявано назад в период 7-8 години. Когато я купил сменял верига превантивно!  Покарах я доста - 1000 -1500 км докато разбера че колата нещо не върви както трябва(надявах се че е от рейката на газта която давеше мотора ) но уви след смяна и реглаж на газовото се оказа че не е от нея . На бензин колата беше малко по-добре! Закарах я на диагностика и излезе грешка синхронизация на валовете! Засилих се аз че съм за верига а мотора работеше тихо на малки на средни на високи обороти. Разхода перфектен. Единствен симптом освен очевадната загуба на мощност беше че на газ имаше едно придръпване дори с висока скорост на обороти със 90-100 км газиш рязко газта и забива преди да тръгне да набира (ако може). Та реших аз преди да поръчвам вериги комплекти да отворим капака и да сверим белезите на зацепването. Направихме го и останахме изненадани даже още не сме сигурни в това което открихме! Блокирахме валовете с пиновете както е по схема на зацепване и шайбата на коляновия посочи 40 и отгоре закъснение?!?!?! Решихме че няма как да е верига с такова отклонение и че не са я зацепили правилно преди ГОДИНИ ! Прехвърлихме по 1-2 зъба на валовете за да дойде коляновия на 20' обаче греда! На 20 неможахме да я докараме точно седи на 26-7 ... Въпреки че не стигна 20' колата започна да върви повече и да е по адекватна при набиране! На диагностика грешката вече я няма !  Веригата изглежда сменяване спрямо другите детайли без особенни луфтуве без шумове когато работи двигателя! Въпроса ми е тези 6-7' разлика могат ли да идват от проблем с авансатора на вала на всмукателните клапани... Мисля дори че издава шум при рязко подаване на газ точно когато оборотите падат звънти нещо точно горе над него се чува... Обмислям да го сваляме и да го чистим заедно с каквото може друго покрай него  защото колата е италианка и вътре в мотора  има доста налепи!  Въпроса ми е може ли да не си върши работата точно въпросното зъбно колело от мърсотия запушване и разликата в центровката да е от него ! Всякаква друга информация ще ми бъде от полза . Лека вечер! 


  • 0

#2 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 13 юни 2020 - 07:31

Пичове, да не счупите нещо така по нета, а...

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0

#3 tsvetomilmladenov

tsvetomilmladenov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    w202

Публикувано 13 юни 2020 - 07:42

Всичко описано се случва при майстор! Просто търся още мнения ? 


  • 0

#4 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 13 юни 2020 - 11:15

Ужас

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юни 2020 - 12:13

Моторът на земята и разглобявайте.

Налепите не са от Италия. Няма да успеете да я оправите с такива операции на парче. Аз бих свалил всичко, разглобяване, ревизия на главата и всеки един компонент, който не ви харесва или има стойности извън нормите.

Сглобява се, прави се да върви като от завода и след това ги мислиш нещата с газ или каквото искаш там. 


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни