В момента върви кампания за техническо обслужване с до 34% отстъпка в Силвър Стар.
Публикувано 10 юни 2020 - 09:15
В момента върви кампания за техническо обслужване с до 34% отстъпка в Силвър Стар.
Публикувано 10 юни 2020 - 10:30
Същата кампания е валидна и за Е - клас W211 и W212
Публикувано 10 юни 2020 - 11:42
Публикувано 10 юни 2020 - 12:56
439лв. при M272 не е ужасяващо, при положение че ще го въведат в сервизната история.
7 литра масло, маслен, въздушен и климатик филтрим и 2 човекочаса при дилърска ставка, звучи разумно.
Отделно ще направят диагностика и ще издадат протокол за предписания по ходова част, гуми, светлини и акумулатор.
Ако просто кажат: "трябва да смениш еди какво си", без да издават протокол, е друга тема, но предполагам ще се напънат поне толкова.
Публикувано 10 юни 2020 - 13:14
Да, много "разумна" цена от 400 +
Същите консумативи заедно с труда ми излезнаха около 200лв.
Публикувано 10 юни 2020 - 13:35
Как да не е ужасяващо... Вярно ако пак калкулират маслото на 38 лв./литъра сигурно си е нормално... Ама кой идиот би дал толкова пари за едно пребрандирано масло, което на пазара струва да кажем 25 лв./ литър. Миналата седмица поръчах 10 л. 229.5 (2 х 5л.) от дилър на мерцедес за сумата от 47.5 паунда с доставка до врата ще ми стъпи на 110/120 лв. или по 11-12 лв. литър, пак същото масло... Филтрите, които заводски се вграждат при част от М272 (визирам 164-ката) са производство на MANN. Сравнявал съм оригинален въздушен на МБ и такъв на МАНН, еми нямат никаква разлика. Дори броя балени им е еднакъв. Ценовата разлика е по 2.7 по последни данни. Масления оригинален ти идва към 40 лв., а такъв на МАНН 14.50 с отстъпка иначе на цена през вратата е около 20 лв. Филтъра за климатик, отново с логото на МБ (който впрочем е само и единствено с активен въглен) идва към 100 лв. двете пити, а на МАНН обикновен (с активен въглен) стъпва на 40 лв., а този който е антибактериалния и с полифенол е към 60-70 лв. Труда не им го споря 60-70 лв./ час, хубаво така да е. Единственото положително е че ще се води последно посещение в оторизиран сервиз с еди каква си дата, но кел файда като преди това колата е правена от някой аграрин в кантонен сервиз.
Какво толкова ще гледат на чистачките ми, акумулатора, гумите, та чак и светлините... Сигурно дали светят според някоя БеВо спецификация... Всеки средно грамотен шофьор би следвало сам да си проверява тези неща и сам да си направи сметка дали са за смяна или не.
С две думи предпочитам сам да си набавя частите и да отида отново при майстор, който също да ме таксува от 60 лв. на час (естествено тези 60 лв. трябва да отговарят и на качеството на труда) и на всичкото отгоре тези процедури няма да ми ги смята както е написал немеца в книжките 2-3 часа за смяна на масло и няколко филтъра. А ще го извърши за няма и 30-40 минути (проверено!), защото отвън чака следващия клиент и няма сметка вътре да държи една кола 2-3 часа ако не е наложително. Пък за чистачките, фаровете и гумите мога и сам да си ги огледам. Но всеки сам си преценява колко му е дебел/ тънък портфейла в крайна сметка
Публикувано 10 юни 2020 - 14:39
То това ясно, на 25лв. се купуват истински масла, а не хидрокрек с лъскава опаковка.
Същото важи и за филтрите, но няма как да очакваш дилър да ти продава различни неща от техните, на цените на афтърмаркет части. Не мисля, че дори има нужда да го коментираме.
Точно от тази гледна точка, според мен за стандартен потребител, цената е добра. Дали някой от клуба или форума ще се възползва, е друга тема.
Ти си я направил сметката и разбираш как са формирали цените. Никой няма да ги остави да продават под минимално разрешената им цена.
Иначе за офертата: 230ина Евро е прекрасна оферта за обслужване в дилър, където и да е в Европа.
Публикувано 10 юни 2020 - 14:51
Така де, но не разбирам как очакват да отида аз или друг потребител при тях на тази цена. Вече въпроса го издигаме малко философски, защото 203-ката си е прилично стара, както и 211ката и е достъпна за много широк спектър от хора. Та в този ред на мисли стандартния потребител е доста разтегливо понятие, но аз за себе си мога да се определя като стандартен клиент и не бих отишъл в СС при тези високи цени. Просто защото не разбирам как може едно масло тук да ми го продават на 38 лв. литър, а същото в Нюкасъл да ми идва на 10лв. литър ? Тук става дума за идентични продукти, не афтърмаркети. Отделно идва вече въпроса за това дали има разлика в качеството между брандирани МБ продукти и качествени афтър производители.
Някак си следва малко да преразгледат политиката им спрямо условията в източна Европа и така да се каже, да се огледат къде е България на финансовата карта. Ако цената от 230 евро е напълно нормална за един стандартен италианец, то тук би се водила за нестандартни клиенти, поне според мен.
Публикувано 10 юни 2020 - 15:37
напълно съм съгласен с климфит по отношение цените на оригиналните части в сс сравнено с цени на оригинални части по други дилърства в европата. както и преди сме дискутирали тук идват малко завишени на фона на немските дилъри...
Публикувано 10 юни 2020 - 15:53
Публикувано 10 юни 2020 - 22:02
Всеки си решава къде и с какви материали да си обслужи колата.
Всеки е питал къде и как може да провери сервизната история на даден автомобил. Много често като няма история бягаме от тази кола.Ако си я ослужвате в гаражната работилница, то и при продажба цената на колата ще падне осезаемо след като няма легална информация къде какво и е правено и на колко км. При по новите Автомобили ( след 2008 ако не се лъжа ) хартиената книжка е заменена с електронна и при всяко влизане в официален сервиз тя се полълва. В този електронен формат на книжката се вижда всичко правено с детайли по дадената кола с дати, км, заменени части, името на сервиза, град и държавата и т.н.
Шарнах кампанията, защото никъде никой не показва кампаниите на СС тук във форума.
Аз я получих на смс от СС.
Че цената е височка - няма спор, но за всеки валк си има пътници.
Публикувано 11 юни 2020 - 08:09
Е вие нахранихте СС до девето коляно и после ама искаме отстъпки Искате ама няма
Публикувано 11 юни 2020 - 08:11
Този пост е редактиран от v1111: 11 юни 2020 - 08:11
Публикувано 11 юни 2020 - 10:30
Публикувано 11 юни 2020 - 21:14
Пропускате факта, че за тази цена в СС освен техническото обслужване получавате поне още две неща спрямо другите сервизи.
Макар, че вероятно и аз след около две-три години ще потърся други сервизи.
... Всъщност вече ходих в един сериозен такъв.
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни