2.8 190 к.с проблем след махане катализатор
Started by Bg199, 09 Jun 2020 - 13:31:32
15 replies to this topic
#1
Posted 09 June 2020 - 13:31
Здравейте,
Проблема ми е следният ,колата е 2007 280 4х4 190 к.с.Катализаторите бяха мазало на парчета и реших да ги махна.В сервиза ги махнаха ,смениха софтуера ,и ми казаха че егр е затворен софтуерно ,което било по добре в тази ситуация.
След процедурата обаче колата пуши .Понякога много понякога малко.Даже има случаи като спра на светофар да пуши сякаш е в регенерация.Като сложа добавки за нафта се пооправя положението но не напълно.Пушека е тъмен с остра миризма като на не изгоряла нафта.Имате ли идея въобще дали може да се реши проблема по някакъв начин.Колата сега върви много повече от преди,не светят грешки .Стар диагностиката показва нормални показатели на всичко ,освен на егр,който е в затворено положение.В един сервиз ми казаха че софтуера се ми е евро 3 ,а дюзите си впръскват като за по новия софтуер.Дали има логика?Мерси на всеки с мнение .
Проблема ми е следният ,колата е 2007 280 4х4 190 к.с.Катализаторите бяха мазало на парчета и реших да ги махна.В сервиза ги махнаха ,смениха софтуера ,и ми казаха че егр е затворен софтуерно ,което било по добре в тази ситуация.
След процедурата обаче колата пуши .Понякога много понякога малко.Даже има случаи като спра на светофар да пуши сякаш е в регенерация.Като сложа добавки за нафта се пооправя положението но не напълно.Пушека е тъмен с остра миризма като на не изгоряла нафта.Имате ли идея въобще дали може да се реши проблема по някакъв начин.Колата сега върви много повече от преди,не светят грешки .Стар диагностиката показва нормални показатели на всичко ,освен на егр,който е в затворено положение.В един сервиз ми казаха че софтуера се ми е евро 3 ,а дюзите си впръскват като за по новия софтуер.Дали има логика?Мерси на всеки с мнение .
#2
Posted 09 June 2020 - 14:56
По принцип като махнеш катализатора и дпф-а се усеща миризмата на нафта,но не би трябвало да пуши освен при настъпване но в умерени граници,твоя случай май става дума за запушени дюзи или кофти нафта.А егр-а освен софтуерно го затапи и механично,защото ако е блокирал в отворено положение се получават твойте симптоми
Edited by СеЛсКиЯ, 09 June 2020 - 14:56 .
#3
Posted 09 June 2020 - 15:17
Мерси за отговора .отворих го егр ,механично е затворен ,постоянно.Да за нафтата вече го разбрах ,няма ли добавка съм като кебапчийница отзад.Направо ме е срам да я карам.Освен да откарам колата за проверка на дюзи ,но иначе нямам никакъв проблем с обороти ,палене сутрин и тн.Не придърпва,върви като луда,но ей на не се диша около и отстрани нея.
Edited by Bg199, 09 June 2020 - 15:18 .
#4
Posted 09 June 2020 - 15:24
Защо не потърсиш вариант да си сложиш катализатор, със сигурност има много коли на части с подобна кубатура, ако не намираш от конкретно твоят модел.
Ужасно е да се кара зад пушещ автомобил. Почти няма вариант дизелова кола да не пуши без катализатор. Знаеш го прекрасно... ще наливаш пари докато или разкараш колата или пак сложиш катализатор.
#5
Posted 09 June 2020 - 17:14
Или да се върнеш при човека, който ти е премахнал софтуерно егр-а и да напише по кадърно софта
#6
Posted 09 June 2020 - 20:29
а дпф оставен ли е
и обикновено се маха дпф а катализатора остава
както е писал колегата по горе отиди да си оправят софта
не си човъркай колата като дюзи и др.
и този мотор без дпф се прави ама без дпф и кат
и почти мисията невъзможна
#7
Posted 10 June 2020 - 10:03
Странното е че пуши само на място и то не всеки път .В движение няма облаци при ускорение и тн ,но ако спра на място след около 20 сек.почва да дими здраво .гася паля или да речем след 10 Мин шофиране пак спирам и нищо,никакъв дим.къде да го закарам в София ,че да решат проблема но завиниги.?
#8
Posted 10 June 2020 - 11:04
Ето това е клип от преди 5 Мин
Пушека е тъмно сив с много лют мирис
Пушека е тъмно сив с много лют мирис
#9
Posted 10 June 2020 - 18:20
колата влиза в регенерация
отиди да ти изключат кадърно дпф
#10
Posted 10 June 2020 - 19:16
Мерси ,много ще черпя ако се окаже това.Имаш ли идея за качествен сервиз в София ,че ми омръзна от "уж"добри сервизи ,до тук дадох 200 лв за диагностики и тн и никой не знае какво и е .
#11
Posted 15 June 2020 - 19:35
Малко ъпдейт с моя проблем.Смениха софтуера на колата ,махнаха регенерации ,пдф софтуерно махнат,егр всичко и тн.Колата пак си пуши.Минаваме на вариант дюзи.Скъпа операция .Някой ако има добри впечатления от стенд за дюзи в София ще съм ви благодарен да сподели.Най странното е че колата не тресе ,не прекъсва ,върви като луда но пуши сиво на място.Няма грешки по таблото ,гледана е 5 пъти със Стар .Ако не е дюзи и дам 600 лв и не се реши проблема ,ще пусна клип в ютуб как я паля цялата кола.Скина ми нервите .....
#12
Posted 16 June 2020 - 09:25
Само да питам ,сега си купил колата и си започнал с тумбенето на катализатора и дпф или я караш отдавна, и сега си решил че им е дошло времето да ги изхвърлиш?
Edited by mimo160, 16 June 2020 - 09:26 .
#13
Posted 16 June 2020 - 17:32
няма да се оправи от дюзи
ще чакаме клипа
#14
Posted 16 June 2020 - 22:38
А какъв дим изкарва,черен или един синкав защото ако е син това е един от симптомите на изгорели подгревни свещи,и го прави само на празен ход, проблеми с паленето няма в движение не пуши,но на празен ход винаги подпушва синкаво
Edited by СеЛсКиЯ, 16 June 2020 - 22:38 .
#15
Posted 17 June 2020 - 12:22
Малко ми се струва работата "Хем искаме голям х*й да ни е*е, хем да не ни боли." Изтърбушване на всичко де що е направено за да не пуши дизела и после питаме "Защо пуши?"
Нищо лично, колега, но върни си колата в заводски параметри и ще се оправят нещата.
Нищо лично, колега, но върни си колата в заводски параметри и ще се оправят нещата.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users