И пропуснах да ви благодаря за съветите и активното участие. Получих ценни насоки. Само едно нещо ме обърква... За жалост за тези коли няма много обяви като цяло (изключвам некви опоскани базови автомобили.. все пак купувам мерцедес)
Собствениците ли не ги продават... това за надеждност ли говори или оратното че всички са се отървали поетапно от техните коли поради серия проблеми ..
като цяло аз се насочих към тази кола защото е класа вече качвам бюджета а пък мойто впечатление е че това е един от последните хубави и сравнително здрави мерцедеси въпреки проблемите с елетрониката от време на време (може и да се бъркам затова започнах тази тема)
Съвети за закупуване на Мерцедес w203 бензинтърся актуална информация към днешна дата
Started by pazzini31, 01 Jun 2020 - 03:15:16
23 replies to this topic
#16
Posted 10 June 2020 - 17:36
#17
Posted 10 June 2020 - 17:43
Кажи честно, че на Голф 4 не си правил нищоДо сега карах Голф 4 и за близо 10 години съм му правил само окачване и 2 датчика (и обслужване съответно) и това може би ме е разглезило
И не, нямат проблеми с електрониката, не знам от къде произлизат тези митове.
Също и не знам как се появяват другите с "едни от последните хубави и сравнително здрави Мерцедеси". 204 също са прекрасни, вероятно и 205, но нямаме толкова наблюдения над тях
#18
Posted 10 June 2020 - 18:29
Кажи честно, че на Голф 4 не си правил нищо
И не, нямат проблеми с електрониката, не знам от къде произлизат тези митове.
Също и не знам как се появяват другите с "едни от последните хубави и сравнително здрави Мерцедеси". 204 също са прекрасни, вероятно и 205, но нямаме толкова наблюдения над тях
ами до някъде има логика в тези твърдения защото повечето от тези направени в германия а в последствие се засилва "аутсорса" Бенц
а иначе много искам 204ка ама първо са много пари и второ вътре като седнеш в нея и малко евтинее като материали и усещането е за яко пластмаса. от Бенц силно подчертават че ц клас става ценовия им автомобил и това не ме кефи много.
Но ако трябва да съм честен бюджета е по решаващ в случая да се насоча към 203 защото събирах пари за 204ка ама наскоро си ударих голфа и малко се наложи да пренаредя приоритетите
#19
Posted 10 June 2020 - 18:42
Не искам да съм циничен, затова просто ще напиша, че са напълно субективни твърдения, които не са подплатени с каквито и да е данни. За жалост повечето потребители са технически неграмотни и особено шумни в социалните мрежи Аутсорсът е мръсна дума, но ако се позаинтересуваш къде се произвеждат автомобилите през тези години, ще се изненадаш колко е централизирано.
Ц-класата не е "ценовия им автомобил", отлично го знаеш. Има А и Б класа, които са прекрасни автомобили, но са в бюджетния сегмент.
Аз също много харесвам 203, но 204 е на практика почти същата кола, просто по-грозна (в моите очи), разбира се с изкл. на определени вариации.
Някои класически дребни проблеми при нея, които се проявяват около 10тата година имат аналози и при 203
При VW е ужасно дълга тема, познавам добре модела. Като се започне от недомислените скоростни кутии, някои отявлено кофти двигатели и се мине до валидния за всички бройки проблем със заключването и задната чистачка. За да е по-забавно, този проблем е пренесен в цялата VAG група, където се монтират тези части през голям период от време. Иначе ги харесвам, много кола IV-ката за годините и класа си.
И винаги си стигаме до бюджета .
#20
Posted 11 June 2020 - 19:19
Не искам да съм циничен, затова просто ще напиша, че са напълно субективни твърдения, които не са подплатени с каквито и да е данни. За жалост повечето потребители са технически неграмотни и особено шумни в социалните мрежи Аутсорсът е мръсна дума, но ако се позаинтересуваш къде се произвеждат автомобилите през тези години, ще се изненадаш колко е централизирано.
Ц-класата не е "ценовия им автомобил", отлично го знаеш. Има А и Б класа, които са прекрасни автомобили, но са в бюджетния сегмент.
Аз също много харесвам 203, но 204 е на практика почти същата кола, просто по-грозна (в моите очи), разбира се с изкл. на определени вариации.
Някои класически дребни проблеми при нея, които се проявяват около 10тата година имат аналози и при 203
При VW е ужасно дълга тема, познавам добре модела. Като се започне от недомислените скоростни кутии, някои отявлено кофти двигатели и се мине до валидния за всички бройки проблем със заключването и задната чистачка. За да е по-забавно, този проблем е пренесен в цялата VAG група, където се монтират тези части през голям период от време. Иначе ги харесвам, много кола IV-ката за годините и класа си.
И винаги си стигаме до бюджета .
Ами аз лично и А и Б класата ги различавам от темата защото според мен са градски хечбек и е съвсем друга бира.. докато с ц класата вече сме към седан и нагоре..
и в този ред на мисли написах че е ценови клас спрямо е класа бмв 5 ауди а6 и прочие ( реално трябва да се сравняват с бмв 3 и а4 ) може би не се изказах правилно за да ме разберете
#21
Posted 21 June 2020 - 19:57
Здравейте, да се включа и аз. Преди 5 години бях в същата позиция както ти, колегите правилно са те ориентирали, спрямо фейслифтовия модел. Взимаш ли кола от Германия, Швейцария и Австрия, я огледай ама много хубаво, моята я докарах от Кьолн без точка ръжда (w203 2005г) след година и малко заден капак, две врати станаха много гадни, който замених с втора употреба и боя. Гледай екстрите, които не би могъл да добавиш лесно, а най-трудните според мен са пръскали, люк, климатроник с дисплей, салон с подгрев, надуване и вентилация. Печка, парктроник. Джанти, фарове вътре някой допълнителни екстри винаги може да се добавят, но с някой условности, като допълнителни модули, обучаване и тн.н. Моята така беше само с печка и сребърните лайсни вътре, които според мен са много по-добрия вариант и джанти имаше, след това спрямо мойте нужди добавях едно по едно, ксенон, парктроник, навигация, кожен салон и други. Та съвета ми е гледай външния вид и по-рядките екстри, мотора и да има нещо ще го обслужиш и направиш, ама ламарината, задните носачи и моста тръгнат ли, ти се убива целия мерак. Предишния ми мерцедес w203 (2001г)два пъти му правиха и прагове и врати и кво ли не и винаги избиваше ръжда, което ме накара да го продам въпреки че беше натъпкан от екстри (фабрични). Мотора се газифицира без много трудности и може би няма да усетиш дори, че има газ, но задължително срещу малко по-висока цена от предлаганите бюджетни в момента цени по 800-900лв. Спрямо частите разни модули, агрегати, датчици има много и втора ръка и нови алтернативи. Окачване, спирачки, носачи, масла, филтри, амортисьори (средно към високо качество са съвсем прилични цените)
#22
Posted 10 October 2020 - 12:00
Здравей, колеги!
Реших да се включа и аз директно в тази тема за съвет, за да не продължаваме да пълним форума със 1 и същи въпроси.
Опитах се да изчета каквото успях и за каквото имах време относно избора на w203, но все също ще съм благодарен на конкретен съвет, пък и ме сърби да си споделя драмите
Дойде време да пенсионирам w202-ката и тъй като не съм най-големия пазител на автомобили съм се насочил както колегата към по-бюджетния вариант - следващата C-ка,
До сега бях с C180 и първото нещо, на което със сигурност ще държа е по-голямата мощност от 122те магаренца на M111-ката и фейслифтнатия вариант.
И отново бензинов двигател, който ще се газифицира.
Първоначално се спрях на C230:
при Kompressor-ите 1 приятел е много доволен от M271 - видях за тънката верига, но няма пълно щастие
За M272 V6 видях за проблемите с балансиращия вал и зъбците и там номер на мотора след ...30 468, но при w203 това май си е баш като да търсиш бялата лястовица.
Първото ми питане е доколко ремонтът на двигателя и смяната е дългосрочно спасение? Ориентировъчно колко струва и има ли как да се познае дали проблемът е тръгнал по време на избор?
За скоростната кутия от това, което прочетох всички препоръчват да е автоматик. 5g или 7g малко не можах да се ориентирам + как се познава, коя е точно.
Ръчките предполагам са просто по-неудобни? Или има и други причини?
Другият ми проблем е, че вече около 6 месеца гледам и тези C230-ки хич не ми попадат ( Жената иска да е седан хаха, пък и аз бих предпочел ).
Зазяпвам и чуждестранните сайтове, в който поне гледам да е 2007ма и
евентуално номер на двигателя по сниман VIN ама и там е лястовицата за тези след посочения номер
От нямане накъде взех да гледам и C280, C320 но и за 4Matic-a не съм изградил мнение. Звучи ми като още 1 нещо, за което да се внимава да вземе да ти боде гащите. Та също ще се радвам на мнение. Колко са проблемни и за какво е добре да се гледа? Някъде бях прочел, че били бая спънати хаха. Извинете ме за невежеството
Също като чета темата от към естетика съм напълно съгласен с kdl
Аз също много харесвам 203, но 204 е на практика почти същата кола, просто по-грозна (в моите очи), разбира се с изкл. на определени вариации.
Някои класически дребни проблеми при нея, които се проявяват около 10тата година имат аналози и при 203
Без да проверявам обаче по общи приказки съм останал с впечатлението, че следващите модели са по-чупливи и мнооооого по-скъпи за поддръжка.
Ако не е така почвам да се чудя дали да не гледам за w204? Зазяпвах и w211-ките ама и там бензините не е като да ги има много пък и това вече е за съвсем друга тема.
Благодаря Ви предварително както и впоследствие за всичко изписано досега
#23
Posted 30 January 2021 - 19:00
Здравейте и от мен!
Авторът е повторил моите въпроси 1:1 затова си позволявам да му използвал темата.
Изчетох всичко два пъти, но някакси не разбрах всъщност кой двигател "избрахме" да е най-читав? 320 ли?
Аз ще добавя моите замисли, че искам малко проблемен бензинов двигател в комплект с автоматична кутия. С оглед на малкото километри, газта не е фактор, ако я има -ок, но едва ли ще се слага.
Е-Класата много ли е по скъпа за поддръжка и дали двигателите са различни?
Б-класата лош вариант ли е?
Авторът е повторил моите въпроси 1:1 затова си позволявам да му използвал темата.
Изчетох всичко два пъти, но някакси не разбрах всъщност кой двигател "избрахме" да е най-читав? 320 ли?
Аз ще добавя моите замисли, че искам малко проблемен бензинов двигател в комплект с автоматична кутия. С оглед на малкото километри, газта не е фактор, ако я има -ок, но едва ли ще се слага.
Е-Класата много ли е по скъпа за поддръжка и дали двигателите са различни?
Б-класата лош вариант ли е?
#24
Posted 04 July 2021 - 13:13
Относно поддръжката, има евтини части, но има и скъпи. Щом е Бенц винаги трябва да си в състояние да извадиш 1000 лв за ремонт.
Съгласен съм!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users