Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Дилема относно покупка на w208 Kompressor.


  • Please log in to reply
217 мнения по тази тема

#196 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 186 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 06 август 2020 - 15:18

Да ви кажа честно, аз наистина съм автомобилен хипохондрик, но взех малко да се поуспокоявам. Истината е, че не ме е страх толкова от самия ремонт, а от това, че ако стигне до такъв, може да не бъде направен, както си му е реда, без да се пести време и усилия. Давам пример - преди време свалях главата на 124-ката, защото губеше антифриз и се оказа издухана гарнитура. Взех си колата от сервиза и ефект нямаше - пак гореше антифриз, че на всичко отгоре се наложи и да си свалям капака на клапаните и да си го правя сам, както си му е реда, защото имаше супер много мазнотия. Взех динамометричен ключ от работа, спазих всички предписания и всичко се оправи, но след като се намесих аз - дето нямам никакъв опит в подобни ремонти. Ето защо не искам да се стига до подобни неща. :)


  • 0

#197 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8397 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2020 - 16:24

Така е в Ямбол. След основен ремонт на колата на жената, се наложи почти веднага да направя основен ремонт. :) Вторият основен ремонт, вече в София. се изрази в ремонт на първия основен ремонт :) Колата получи друг блок, ревизия на главата и сметката беше по-ниска от ямболското унищожаване на блока и клепане със силикон по всички дупки.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#198 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1876 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2020 - 17:00

Колкото и парадоксално да е, това с нова кола на дълъг път си е наистина риск. Неразработен двигател, фабрични проблеми и те така. Поне гаранция има :). Ама да пътуваш с репатрак си е изживяване
  • 1

#199 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 186 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 06 август 2020 - 18:43

kdl, в кой сервиз е било това? Може и на лично. :)


Този пост е редактиран от EseAmor: 06 август 2020 - 18:43

  • 0

#200 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8397 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 август 2020 - 11:13

Как се развиват нещата? Темата затихна нещо...
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#201 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 853 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W208 200 Kompressor

Публикувано 26 август 2020 - 15:31

Как се развиват нещата? Темата затихна нещо...


Колегата купи кола
  • 0

#202 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8397 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 август 2020 - 15:38

Да, след това с бозата в разширителни съд и притесненията.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#203 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 186 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 29 август 2020 - 08:09

Здравейте. Реших, че ви е писнало да ви занимавам, затова спрях да пиша в тази тема. :) За сега няма проблем с това, което реших, че може да е "боза". Закарах колата да източат стария антифриз и наляха дестилирана вода. Все още карам с нея и смятам да я сменя още веднъж, преди да сложа нов антифриз. Все още се наблюдава лека мизерия по повърхността на водата в разширителния съд, но е само по периферията и е доста тънка, ако мога да се изразя така. Щях да сменям водата миналата седмица, но исках да извадя разширителния съд, за да го измия хубаво, обаче трябва да сваля цялата филтърна кутия, защото иначе не мога да откача датчика и маркуча, които са в долната част на разширителния съд. Това може да се случи евентуално утре. До момента съм минал 600-700 километра и не съм усетил нещо притеснително. Маслото си е бистро, обаче ще се наложи да сменя един датчик, който е на картера, защото сълзи леко и ме дразни (бях пуснал друга тема за него). Относно разхода - доволен съм. Последния път, когато заредих колата, изминах ~250 километра градско/извънградско, с около 29 литра газ. Ядосвам се, че уж правих "скърцащите втулки" и пак започнаха да се чуват... Как е възможно да са сменени и да започнат отново да се чуват, едва на 6-тия ден след ремонта? В близките седмици ще имам разговор с майстора. Има още няколко неща, които ме дразнят, обаче не мога да ги разбера, затова ще направя клипче и ще питам. :)


Този пост е редактиран от EseAmor: 29 август 2020 - 08:11

  • 0

#204 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 186 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 02 септември 2020 - 18:04

Здравейте, колеги. Преди няколко дни споменах, че има няколко неща, които ме дразнят и направих клипче, за да ви покажа. На клипчето ще видите, че това цилиндърче, хванато за корпуса на термостата се клати леко, а ролката пред него издава леко свирещ звук и сякаш вибрира леко. Целия възел да не би да е обтяжна ролка с обтегач или бъркам елементите? И другото нещо, на което исках да обърна внимание - ще чуете един чаткащ звук, който се чува някъде до филтърната кутия, наподобява искра на кабел за свещ, но се чува по-тихо. С увеличаването на оборотите, се увеличава и честотата на звука. Абстрахирайте се от това, че на клипа се чува по-силно, защото телефона ми прави записите с по-силен звук. Ще се радвам на съвети, относно това какво мога да проверя, за да изключа разни възможности. :)

 


Този пост е редактиран от EseAmor: 02 септември 2020 - 18:05

  • 0

#205 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 септември 2020 - 19:37

Това е обтяжния механизъм на ремъка и успокоителя(амортисьора) към него 99% тракат и това чукане където чуваш ми се струва от него в почти всички случай амортисьора е здрав на бензиновите мотори разбиват се втулките където минава болта за захващане.
Аз на 124-ка го сменях 2 пъти за 110к км и накрая подложих една шайба и стегнах и няма тракане.
По спомен към 60лв беше това амортисьорче.
Лесно се сменя г/д сваля се шайбата за долния болт.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  • 0

1110907.png


#206 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 186 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 02 септември 2020 - 20:44

Ясно, обаче самото чаткане/цъкане се чува от другата страна - надолу към филтърната кутия.


Този пост е редактиран от EseAmor: 02 септември 2020 - 20:44

  • 0

#207 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 септември 2020 - 07:41

Ясно, обаче самото чаткане/цъкане се чува от другата страна - надолу към филтърната кутия.

звука се разсейва пробвай като даваш газ да го притиснеш в единия край амортисьорчето с пръст или отверка и виж ще има ли промяна в цъкането.

като гледам клипа ми се вижда че перката на виското е много близко до колектор ли тръба ли е  да не би да закача съсвсем леко някъде или другия вариант компресора да се чува така.


Този пост е редактиран от slavimaster: 03 септември 2020 - 07:45

  • 0

1110907.png


#208 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 186 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 03 септември 2020 - 21:11

Ще пробвам утре или в събота. Благодаря за съвета! Перката също ще я проверя, но не мисля, че е от нея, защото съединителя си е изпял песента и трябва да се сменя. Не мисля, че е и от компресора, но моето мнение не е фактор. Още един скапан проблем - смених си скапаната лампичка на десния халоген, след което доволно ги включих, но греда... Очаквах, че ще е лампичката, защото старата беше изгоряла, но се оказа, че не е от нея, не е и бушон. Много ме глождят такива неща. :droid_cry Благодаря за включването, slavimaster!


Този пост е редактиран от EseAmor: 03 септември 2020 - 21:14

  • 1

#209 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 186 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 05 септември 2020 - 18:15

Здравейте. Хванах обтегача с ръка, за да видя дали не цъка от него, но не, не е от там. Мисля да подложа една шайба както каза slavimaster, за да го успокоя, че да не сменям цял обтегач. Проверих също и перката на виското, но и от нея не е - не опира никъде, всичко с нея е съвсем нормално, като изключим това, че виското е заминало, но то сякаш може да почака малко. :)


  • 0

#210 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2832 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 05 септември 2020 - 18:26

С шайби и т.н. нищо няма да оправиш. Звукът на мен ми прилича като от скапана гарнитура на изпускател.
  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни