Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

?за регулатор на 124ТЕ


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 април 2007 - 20:44

Здравейте ! Днес си разглеждах машината и се натъкнах на нещо като регулатор.Намира се пред сервото прилича на потенциометър .Питането ми е за какво служи ? :dontknow:
  • 0

#2 Didomb

Didomb

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 91 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse

Публикувано 30 април 2007 - 20:59

Колега,най-вероятно имаш предвид една кръгла,черна джаджа със стрелки и символи S и N?От там се задава предварение или закъснение на запалването-спрямо вида на бензина-super или normal.
  • 0
W124 260E 122Kw

#3 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 април 2007 - 21:38

Да за него става въпрос .Само 2 положения ли са?
Благодаря !
  • 0

#4 Didomb

Didomb

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 91 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse

Публикувано 30 април 2007 - 21:50

Да за него става въпрос .Само 2 положения ли са?
Благодаря !

Не съм се занимавал с реглажите,защото не съм имал проблеми,но не се върти като потенциометър,а се издърпва и съответно се забожда(отдолу има крачета,резистори и т.н.)според бензина.
  • 0
W124 260E 122Kw

#5 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 април 2007 - 21:56

Имам проблем с паленето на студено. Ще врутна утре да го пробвам
  • 0

#6 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 май 2007 - 12:13

Врътнах го това на поз.4 .Стори ми се че запалих по лесно.Колеги споделете защо е с 4 положения S,4,N,6 и на какъв принцип променя предварението?
  • 0

#7 Didomb

Didomb

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 91 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ruse

Публикувано 01 май 2007 - 18:52

Врътнах го това на поз.4 .Стори ми се че запалих по лесно.Колеги споделете защо е с 4 положения S,4,N,6 и на какъв принцип променя предварението?

Ами колега,с моя шофьорски акъл и опит виждам регулатора така:според буквите и цифрите(най-вероятно това са градуси),променяш момента на подаване на искрата в цилиндъра спрямо положението на коляновия вал,респективно-на буталото.
  • 0
W124 260E 122Kw

#8 Двигателист

Двигателист

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 май 2007 - 21:00

Октан коректорите са седем позиционни. Осигуряват закъснение на момента на подаване на искрата спрямо базовия със стъпка 2 градуса, чрез последователна включване на резистори в управляващата верига на комутатора. При някои уредби стъпката е 3 градуса, но при кои модификации точно не мога да кажа (трябва да се провери със стробоскопна лампа). Ако приемем за база поз.1 там ще имаме най голям ъгъл на изпреварване на запалването. Превключвайки на 2, 3 и т.н. намаляваме ъгъла (т.е. правим закъснение) с 2 (3) градуса по коляновия вал на всяка стъпка. При някои модели вместо 4 има S и вместо 6 има N. При Г-класата S е за нормалния за модела бензин (примерно 95), а N за по-нискооктанов (примерно 92), но при 124-ките е възможно до става въпрос за преход 98->95, но за последното не мога да гарантирам, че е така.
  • 0

#9 yoshko

yoshko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 май 2007 - 19:45

Октан коректорите са седем позиционни. Осигуряват закъснение на момента на подаване на искрата спрямо базовия със стъпка 2 градуса, чрез последователна включване на резистори в управляващата верига на комутатора. При някои уредби стъпката е 3 градуса, но при кои модификации точно не мога да кажа (трябва да се провери със стробоскопна лампа). Ако приемем за база поз.1 там ще имаме най голям ъгъл на изпреварване на запалването. Превключвайки на 2, 3 и т.н. намаляваме ъгъла (т.е. правим закъснение) с 2 (3) градуса по коляновия вал на всяка стъпка. При някои модели вместо 4 има S и вместо 6 има N. При Г-класата S е за нормалния за модела бензин (примерно 95), а N за по-нискооктанов (примерно 92), но при 124-ките е възможно до става въпрос за преход 98->95, но за последното не мога да гарантирам, че е така.

Моят МБ Е 200 Т 1993 г. е внесен от Италия и имам инструкцията на италиански. Миналата седмица една колежка на жена ми, поназнайваща италиански, дойде за да ми преведе някои неща. Та за октан коректора там пише, че и за 124-ката е както колегата го описва за Г-класата. Но с изричната уговорка, че това трябва да се прави само в инвънредни случаи, и при първа възможност да се налее бензин 95 октана/ и нагоре/ и да се върне октан коректора в нормално положение.
  • 0

#10 sis

sis

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 48 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 май 2007 - 20:51

Днес се консултирах с Балкан стар .Човека с който говорих каза най-добре да е на поз.S.Там е било наи доброто положение
за нашия бензин.
А относно трудното палене на студено ми каза да видя дюзите (най-добре нови според мен)
  • 0

#11 kiril

kiril

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 442 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 1992 1.8 - Sold

Публикувано 03 май 2007 - 21:12

Днес се консултирах с Балкан стар .Човека с който говорих каза най-добре да е на поз.S.Там е било наи доброто положение
за нашия бензин.
А относно трудното палене на студено ми каза да видя дюзите (най-добре нови според мен)

Абсолютно подкрепям! :icon_welldone:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни