Проблем със w169, гаси цилиндри.
Started by miro_hack, 22 May 2020 - 15:16:01
11 replies to this topic
#1
Posted 22 May 2020 - 15:16
1
Профил Ел. поща Лично съобщение (онлайн)
Проблем със w169 , гаси цилиндри.
Здравейте проблема е следния,при палене, след 10 сек. Колата гаси два цилиндъра и остава да работи на два.
Модела е w169 2000кб бензин,автомат.
Грешката на стар диагностика е 0079-002
Ще съм ви благодарен да ме насочите кое може да е развалено.
Профил Ел. поща Лично съобщение (онлайн)
Проблем със w169 , гаси цилиндри.
Здравейте проблема е следния,при палене, след 10 сек. Колата гаси два цилиндъра и остава да работи на два.
Модела е w169 2000кб бензин,автомат.
Грешката на стар диагностика е 0079-002
Ще съм ви благодарен да ме насочите кое може да е развалено.
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#2
Posted 22 May 2020 - 19:00
Грвшката е обяснена misfire detect 2-ри и 4-ти цилиндър
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#3
Posted 22 May 2020 - 22:43
Колата има ли газ?
#4
Posted 22 May 2020 - 23:35
Има газ прави го и на газ и на бензин
Прегледано е всичко което може да се прегледа по колата с изклпчение на катализатора горивната помпа и компютъра
Прегледано е всичко което може да се прегледа по колата с изклпчение на катализатора горивната помпа и компютъра
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#5
Posted 23 May 2020 - 14:07
Колега, пробвали ли сте да размените местата на бобините, (а после и свещите - за всеки случай)?
#6
Posted 23 May 2020 - 17:45
Да разменяни са
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#7
Posted 23 May 2020 - 18:08
А премерихте ли компресията на тези 2 цилиндъра.
#8
Posted 23 May 2020 - 20:11
Премерена е да, няма отворени клапани, всичко е в норма.
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#9
Posted 23 May 2020 - 20:59
Нещо си мисля, че тази кола не може да остане на 2 цилиндъра само. Дори един да загаси ще звучи много зле и няма да може да се движи.
Рязко ли почна да го прави или почна малко по малко?
Погледнах за 0079, всички сочат към променливото газоразпределение.
Този мотор как си управлява газоразпределението? Един ел-магнит или магнит + индивидуални соленоиди? Предполагам е само първото, но няма как да проверя в момента.
Пробвай да изолираш газовата, понеже втората потенциална причина се свежда до кабелната инсталация.
#11
Posted 24 May 2020 - 17:13
Колата е купена скоро и проблема го прави от ден първи, не знаем как се е появил.
За газоразпределението не знаем, ще се отваря да се провери.
И ще изолираме газта , както казахте.
За газоразпределението не знаем, ще се отваря да се провери.
И ще изолираме газта , както казахте.
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#12
Posted 24 May 2020 - 21:13
Трудно е по обяснения,но първо изолирайте газовата както споменаха по-горе.
Директно изключете газовия компютър,карайте само на бензин една седмица.
Ако можете вижте каква и какъв модел е газовата,нещо номера ако има да се ориентираме за годината и възможностите и.
Може и датчик на валовете да е ,но пак много ще помогнете на диагностика като е изключена газовата.
П.с.За кой двигател става въпрос?С два неработещи цилиндъра малко коли се движат.
Директно изключете газовия компютър,карайте само на бензин една седмица.
Ако можете вижте каква и какъв модел е газовата,нещо номера ако има да се ориентираме за годината и възможностите и.
Може и датчик на валовете да е ,но пак много ще помогнете на диагностика като е изключена газовата.
П.с.За кой двигател става въпрос?С два неработещи цилиндъра малко коли се движат.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage









