Проблем със w169, гаси цилиндри.
Започната от miro_hack, 22 май 2020 - 15:16:01
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 май 2020 - 15:16
1
Профил Ел. поща Лично съобщение (онлайн)
Проблем със w169 , гаси цилиндри.
Здравейте проблема е следния,при палене, след 10 сек. Колата гаси два цилиндъра и остава да работи на два.
Модела е w169 2000кб бензин,автомат.
Грешката на стар диагностика е 0079-002
Ще съм ви благодарен да ме насочите кое може да е развалено.
Профил Ел. поща Лично съобщение (онлайн)
Проблем със w169 , гаси цилиндри.
Здравейте проблема е следния,при палене, след 10 сек. Колата гаси два цилиндъра и остава да работи на два.
Модела е w169 2000кб бензин,автомат.
Грешката на стар диагностика е 0079-002
Ще съм ви благодарен да ме насочите кое може да е развалено.
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#2
Публикувано 22 май 2020 - 19:00
Грвшката е обяснена misfire detect 2-ри и 4-ти цилиндър
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#3
Публикувано 22 май 2020 - 22:43
Колата има ли газ?
#4
Публикувано 22 май 2020 - 23:35
Има газ прави го и на газ и на бензин
Прегледано е всичко което може да се прегледа по колата с изклпчение на катализатора горивната помпа и компютъра
Прегледано е всичко което може да се прегледа по колата с изклпчение на катализатора горивната помпа и компютъра
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#5
Публикувано 23 май 2020 - 14:07
Колега, пробвали ли сте да размените местата на бобините, (а после и свещите - за всеки случай)?
#6
Публикувано 23 май 2020 - 17:45
Да разменяни са
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#7
Публикувано 23 май 2020 - 18:08
А премерихте ли компресията на тези 2 цилиндъра.
#8
Публикувано 23 май 2020 - 20:11
Премерена е да, няма отворени клапани, всичко е в норма.
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#9
Публикувано 23 май 2020 - 20:59
Нещо си мисля, че тази кола не може да остане на 2 цилиндъра само. Дори един да загаси ще звучи много зле и няма да може да се движи.
Рязко ли почна да го прави или почна малко по малко?
Погледнах за 0079, всички сочат към променливото газоразпределение.
Този мотор как си управлява газоразпределението? Един ел-магнит или магнит + индивидуални соленоиди? Предполагам е само първото, но няма как да проверя в момента.
Пробвай да изолираш газовата, понеже втората потенциална причина се свежда до кабелната инсталация.
#11
Публикувано 24 май 2020 - 17:13
Колата е купена скоро и проблема го прави от ден първи, не знаем как се е появил.
За газоразпределението не знаем, ще се отваря да се провери.
И ще изолираме газта , както казахте.
За газоразпределението не знаем, ще се отваря да се провери.
И ще изолираме газта , както казахте.
VW MK2 Golf 1.8 16v 4x47mm - individual throttle bodys 165whp !!!
#12
Публикувано 24 май 2020 - 21:13
Трудно е по обяснения,но първо изолирайте газовата както споменаха по-горе.
Директно изключете газовия компютър,карайте само на бензин една седмица.
Ако можете вижте каква и какъв модел е газовата,нещо номера ако има да се ориентираме за годината и възможностите и.
Може и датчик на валовете да е ,но пак много ще помогнете на диагностика като е изключена газовата.
П.с.За кой двигател става въпрос?С два неработещи цилиндъра малко коли се движат.
Директно изключете газовия компютър,карайте само на бензин една седмица.
Ако можете вижте каква и какъв модел е газовата,нещо номера ако има да се ориентираме за годината и възможностите и.
Може и датчик на валовете да е ,но пак много ще помогнете на диагностика като е изключена газовата.
П.с.За кой двигател става въпрос?С два неработещи цилиндъра малко коли се движат.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни