Забавих се с отговора, но много грижи ме налегнаха напоследък. Аз си реших проблема с аварийния режим на колата, но е редно да го споделя, за да предпазя колега от излишни разходи и кахъри. Да, този мотор, 350 cdi, освен основния видим ЕГР има и още един, който е всъщност вакуумен клапан и е точно след дросела. Вътре има една Г образна кривка, която се задръства и като блокира и клапана, колата е винаги в авариен режим. Диагностиката чете проблем с ЕГР. Грешката е Р14А600.
Проблем с дебитомери W 212.Колата влиза в авариен режим.
Started by CNN, 17 May 2020 - 09:13:29
21 replies to this topic
#16
Posted 22 December 2020 - 19:07
#17
Posted 22 December 2020 - 19:27
Няма втори ЕГР.
#19
Posted 22 December 2020 - 19:42
Бъзможно е и друго име да има този модул, но е част от тази ЕКО система и след неговото почистване, колата е съвсем различна в добрия смисъл.
#20
Posted 22 December 2020 - 19:52
Ето още малко информация
#21
Posted 22 December 2020 - 22:19
Трудно ми е.
Трудно ми е да разбирам какво пишеш.
Още от началото на темата.
Хвърляш едни пари за дебитомери, защото чичо Гошо, от гаража, ти е казал, че са калпави...
Този "втори ЕГР"....най вероятно говориш за охладител на изгорелите газове, там има едно вакуумно управление, от къде да минават газовете, според температурата...
Много хора в този форум ми звучат като хора, разболели се от някаква болест която не са я чували, прочитат нещо в нета и стават доктори, че и мнения дават.
Трудно ми е да разбирам какво пишеш.
Още от началото на темата.
Хвърляш едни пари за дебитомери, защото чичо Гошо, от гаража, ти е казал, че са калпави...
Този "втори ЕГР"....най вероятно говориш за охладител на изгорелите газове, там има едно вакуумно управление, от къде да минават газовете, според температурата...
Много хора в този форум ми звучат като хора, разболели се от някаква болест която не са я чували, прочитат нещо в нета и стават доктори, че и мнения дават.
Edited by prokopi69, 22 December 2020 - 22:20 .
#22
Posted 23 December 2020 - 23:16
Прав си, колега! Възможно е, да не формулирах точно някои модули, но така излезе от кода на грешките- ЕГР. И понеже, този на колата беше чисто нов, а диагностиката го посочи за проблемен, аз не спрях да търся причината. А за дебитомерите, не съжалявам, че ги смених.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users