Здравейте, колеги. Колата е 350 CDI, 231 к.с. 2009 г. Диагностиката показа проблем с дебитомер/и. Направих запитване за нов/и, но цената е доста висока. Майсторът ме посъветва да направим опит за почистване с качествен препарат. Моля за мнения.
Проблем с дебитомери W 212.Колата влиза в авариен режим.
Started by CNN, 17 May 2020 - 09:13:29
21 replies to this topic
#1
Posted 17 May 2020 - 09:13
#2
Posted 17 May 2020 - 22:23
или нов или втора употреба... почистването е лесно, аз на всяка смяна на филтри ги пръскам моите...Здравейте, колеги. Колата е 350 CDI, 231 к.с. 2009 г. Диагностиката показа проблем с дебитомер/и. Направих запитване за нов/и, но цената е доста висока. Майсторът ме посъветва да направим опит за почистване с качествен препарат. Моля за мнения.
Като ги чистите - само спрей, никакво докосване с каквото и да е.
П.С. Ако ще карате автомобила бих взел нови
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3
Posted 18 May 2020 - 09:18
Благодаря за коментара и за препоръките!
Ще се пробвам с почистване на дебитомерите. За целта купих спрей Bardahl - BAR-3259. Кофти е, че дебитомерите са в пластмасов корпус, не се свалят и достъпа е ограничен. Като гледам, мога да пръскам само от страна на решетките. Видимо са доста омаслени и двата. Гледах и разни клипчета за почистване на дебитомери, но точно за този модел не намерих. Ще съм благодарен, ако колега сподели личен опит. Преди години, на W 202 чистих, ама там се демонтира самия дебитомер и стана идеално.
#4
Posted 18 May 2020 - 09:42
Колега, пръскаш хубаво, щом никога не е чистено със спрея изпръскай хубаво цялата лястовица... вътре е доста гадно със сигурност
После остави да изсъхне на слънце или с някое компресорче внимателно подсуши ( не пръскай силно срещу дебитомерите )
След процедурата с някой с диагностика може да кажеш на колата че си сменил дебитомврите с нови , евентуално ако смениш и филтрите кажи на колата че и те са нови
Успех!
Sent from my iPhone using Tapatalk
После остави да изсъхне на слънце или с някое компресорче внимателно подсуши ( не пръскай силно срещу дебитомерите )
След процедурата с някой с диагностика може да кажеш на колата че си сменил дебитомврите с нови , евентуално ако смениш и филтрите кажи на колата че и те са нови
Успех!
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Posted 23 September 2020 - 13:52
Здравейте! Почистването на дебитомерите даде добър резултат и колата се държеше доста добре. За съжаление, ефекта беше за известно време. Дебитомерите, отново започнаха да правят проблеми. Налага се подмята. Проучването на възможностите показва, че за тази кола само дебитомерите няма как да бъдат сменени, а се предлага цялата лястовица. Нова е около 1800 лв., използвани от автомобил донор-около 600 лв. И двата варианта са недобри за мен. Първия е доста скъп, втория дебитомерите са произведени през 2009 г.
С молба, ако колега е решил проблема при инвестиране на по-малки суми, да сподели.
#6
Posted 23 September 2020 - 15:37
Привет колега, какви точно проблеми правят отново дебитомерите? Особено, когато почистването е разрешило проблема (временно).
Ако са омаслени отново, трябва да се намери причината за това. Аз се съмнявам, че и двата биха дефектирали едновременно.
На друг модел от марката го играх преди с алтернативен дебитор ме въобще не бях доволен от поведението на колата. Ако от бюджетна гледна точка трябва да вземете неоригинални, опитайте да ги вземете с опция за тест и връщане. Иначе може да се наложи да купувате отново.
#7
Posted 23 September 2020 - 21:29
Благодаря за коментара и препоръките! Няма омасляване. Въздушните филтри са нови. Колата започна да влиза в авариен режим. Като се загаси мотора и се стартира наново се оправя. След няколко такива ситуации светва и чека. Диагностиката показва влошени характеристики и на двата дебитомера. Малко по-зле е единия от тях(десния в случая), но и двата са си тръгнали. Майсторът препоръча подмяна. Затова реших да се допитам по въпроса. При откачане на дебитомерите само за проба, колата не си ще гумите.Тук прочетох интересна информация по въпроса.
https://mbworld.org/...muPhl6Sha3yuJso
Edited by CNN, 23 September 2020 - 21:33 .
#8
Posted 24 September 2020 - 08:18
Добро утро,
А, след като почисти дебитомерите, върнахте ли заводските настройки с диагностиката или да настроите, че са сменени с нови. Ако не сте го направили ефект няма да има.
Аз, имах същия проблем.....смених с нов, промяна никаква, после почистих добре, върнахме заводските настройки и сега няма проблем. Ако мислиш да сменяш дебитомер, само с оригинален иначе ще влезеш във филм и ако нямаш опция да връщаш закупените дебитомери ще похарчиш пари на вятъра.
Успех
#9
Posted 24 September 2020 - 20:09
Не съм сигурен че е необходима диагностика.
Принципно тази електроника се самообучава след малко каране.
Принципно тази електроника се самообучава след малко каране.
#10
Posted 24 September 2020 - 20:17
Купи си читави втора уп от доверен търговец за 300-400лв. Тествай ги с диагностика пред него и ако са ок ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#11
Posted 27 September 2020 - 18:27
Благодаря за коментарите и препоръките! Въздържам се от покупка на втора употреба дебитомери. Попрочетох информация, относно тези устройства и взех решение да си купя нови. Тези дни ще намеря време да проуча пазара. С помоща на колегите и от прочетеното , разбрах, че точно на моя модел, дебитомерите се предлагат заедно с пластмасовата коруба. Само патроните, не се предлагат.
Edited by CNN, 27 September 2020 - 18:31 .
#12
Posted 07 November 2020 - 12:32
Здравейте, колеги! Има леко раздвижване по въпроса. Дебитомерите се предлагат единствено с целия въздуховод и номера на часта е А 642 090 00 42. Сега въпросният въздуховод е с номер A 642 090 16 42. Нашите доставчици на авточасти го имат и цената варира от 1600 до 2100 лв. Понеже колата си трябва ежедневно и докато посъбера пари,я караме с откачени куплунзи на дебитомерите.
#13
Posted 20 November 2020 - 09:06
Новия въздуховод с дебитомерите е закупен и монтиран. След диагностиката отново проблем-буксата на десния ве прави добра връзка. Някой да го е имал този проблем? Ако не, имайте го предвид, колеги.
#14
Posted 17 December 2020 - 19:02
Здравейте, колеги! Проблема с аварийния режим на колата се оказа друг. Съществената причина е задръстен ЕГР, и по-конкретно този при дросела. След основното му почистване, колата вече върви добре. Равносметката е доста нерви и похарчени пари, но така е понякога с автомобилите. Имам резервни работещи нормално ЕГР клапан и дебитомери, и ако колега е с отказали такива на такава кола, мога да му съдействам.
Edited by CNN, 17 December 2020 - 19:13 .
#15
Posted 17 December 2020 - 22:41
"задръстен ЕГР, и по-конкретно този при дросела"
???????
???????
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users