Здравейте , туко що се регистрирах във форума . Предполага се , че ще ставам собственик на въпросния автомобил , но един приятел малко ме позамисли . Значи колата е на 250 000 км реални или не - недоказуемо . Не знам това може ли да се провери някъде или и на ML не е проблем да се върти километража . Главното пускам темата ако можете да ми кажете има ли слаби места този двигател и автомобил като цяло . Нещо за което трябва да гледам като го купувам и също така най-важния въпрос за мен . Колко струва смяна на верига със всичките му там прилежащи части . Засилиха ме , че ако го купя и не му смена веригата ме чакат интересни неща . За мен е по-добре да питам собственици на такъв автомобил отколкото да слушам хорски приказки .
W164 ML350cdi 2010 питане за верига
Started by bmwww, 18 Apr 2020 - 22:58:40
15 replies to this topic
#1
Posted 18 April 2020 - 22:58
#2
Posted 26 April 2020 - 21:50
Добре , а поне знаете ли какво значи DSR inoperative и защо ми се показва на таблото докато си карам ?
#3
Posted 26 April 2020 - 23:45
Това означава, че системата за спускане по надолнище не работи. Може да е от много неща. Най-добре да се закачи на диагностика защото тук само ще гадаем.
#4
Posted 26 April 2020 - 23:57
После изчезна тази грешка и се показа ESP inoperation и жълтия триъгъклник и сега пак изчезна .
#5
Posted 27 April 2020 - 00:21
Сега се показаха 4 накуп , за гумите , ЕСП , ДСР и пре-сейф .
#6
Posted 27 April 2020 - 08:42
Може да е от най-елементарното проблем с акумулатор. Но може да е проблем на някой датчик на АБС на колелото или нещо по-сложно. Затова най-добре диагностика.
#7
Posted 27 April 2020 - 12:24
Диагностиката не показва нищо .
#8
Posted 27 April 2020 - 14:00
С каква диагностика е гледан? Силно се съмнявам, че при подобни грешки Стар-а няма да покаже. Ако е гледана с някое куцо Делфи или още по-лошо, OBD китайче и безплатния Торк за Андройд, вече съм съгласен, че може да не покаже нищо.
#9
Posted 27 April 2020 - 14:03
Грешките се появяват и изчезват . Не са постоянни .
#10
Posted 27 April 2020 - 14:09
Кога изчезват, по време на движение или след рестарт (палене и гасене) на автомобила? А и дори да са изчезнали, все са запаметени тези грешки. Въпроса е и как и кой ги чете? Живи данни гледано ли е докато колата е в движение и тези грешки изчезват (ако изчезват по време на движение)?
Edited by Klimfilt, 27 April 2020 - 14:10 .
#11
Posted 27 April 2020 - 14:22
При спряна кола излизат , при рестарт изчезват . Не знам с какво ми я четоха , казаха , че са оригиналните километри което би трябвало да е със Стар диагностика . Дали има нещо общо с това , че и клаксона не работи ?
#12
Posted 27 April 2020 - 14:36
Как го установиха, че са оригиналните? Темата е много обширна и въпросът ми е риторичен.
Първи съвет: смени майстора/ диагностика.
Втори съвет: Провери акумулатор/ бушони/ САМ модули и накрая ми се върти в главата лентов кабел на волана да е окъсил или е тръгнал да си заминава (но това е много бегла прогноза)
#13
Posted 07 May 2020 - 14:24
Ами прави го само на фарове . На Auto не ми излизат грешките . В youtube в повечето случаи се оказва стоп машинката на педала . Ама къде е логиката да излизат грашките само на пуснати фарове ?
#14
Posted 07 May 2020 - 14:33
Освен наистина да е модула и при пуснати фарове да прави контакт някъде и да обърква модула . И круиз контрола не работи като излезнат грешките . Къде се намира модула за тези неща ?
#15
Posted 07 May 2020 - 22:34
Смени майстора, колата е достатъчно стара за да мигат да я оправят много хора
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users