Здравейте . Автомобила е Cls 350 бензин 2004г. двигателят е М272.Колата гори масло и пуши, ауспусите са черни ,даже има чернилка по задната бронята .Колата е на мой приятел и живеем в дивият северозапад))Ходил е в силвърстар - сменили са му маслото и са го пуснали да си ходи Казали са му ,че е нормално да гори масло)))
Ще съм ви много благодарен ако споделите вашите мнения и съвети .
Почетох тук http://forums.mbclub...203-m272/page-4 ето тези постове от темата "Съвет за масло на C350 S203 M272"
Не знам дали правилно съм се насочил към центробежен маслоотделител и капак като за начало.
Онова за което пишете по-назад е центробежен маслоотделител или по- точно капак на маслоотделителя. Намира се отзад на ДЯСНАТА глава, тъй като ляво и дясно винаги се определят спрямо посоката на движение. Ако се сменя само капака резултата е положителен касаещ проблем с външен теч на масло, но не решава проблема с правилната сепарация на маслените пари при различни температури на маслото. Причината е в това, че се износва шийката на сепаратора и се получава неплътност, която води до преминаване на пари с високо съдържание на масло, а от това се повишава и разхода му. Когато се свали капака е хубаво да се погледне ( опипа ) въпросната шийка и ако се налага да се смени сепаратора. Получава се канал като на колянов вал там където е работил семеринга. В капака има вграден подобен на семеринг елемент. Сепаратора е захванат на десния изпускателен вал посредством болт с ЛЯВА резба, който се намира навътре в отвор в центъра на сепаратора.
Относно силикона който се вижда - това е нормално. Дори и чисто нов, пак се вижда. Друга тема е, че тези капаци честичко се свалят.
Не, не е това. За да кача снимка трябва да направя още няколко гимнастики и току виж ми се отщяло да пиша!!! Намира се на дясната глава, точно след изпускателния вал откъм торпедната стена.
Ето това е:
А това е капака: