Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Cls 350 m272 2004 Гори масло


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 nov

nov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven
  • Автомобил:
    W204 C320

Posted 17 April 2020 - 23:20

Здравейте . Автомобила е Cls 350 бензин 2004г. двигателят  е М272.Колата гори масло и пуши, ауспусите са черни ,даже има  чернилка по задната бронята .Колата е на мой приятел и живеем в дивият северозапад))Ходил е в силвърстар - сменили са му маслото и са го пуснали да си ходи Казали са му ,че е нормално да гори масло)))

Ще съм ви много благодарен ако споделите вашите мнения и съвети .

Почетох тук http://forums.mbclub...203-m272/page-4   ето тези постове  от темата "Съвет за масло на C350 S203 M272"

Не знам дали правилно съм се насочил към центробежен маслоотделител и капак  като за начало.  

 

Онова за което пишете по-назад е центробежен маслоотделител или по- точно капак на маслоотделителя. Намира се отзад на ДЯСНАТА глава, тъй като ляво и дясно винаги се определят спрямо посоката на движение. Ако се сменя само капака резултата е положителен касаещ проблем с външен теч на масло, но не решава проблема с правилната сепарация на маслените пари при различни температури на маслото. Причината е в това, че се износва шийката на сепаратора и се получава неплътност, която води до преминаване на пари с високо съдържание на масло, а от това се повишава и разхода му. Когато се свали капака е хубаво да се погледне ( опипа ) въпросната шийка и ако се налага да се смени сепаратора. Получава се канал като на колянов вал там където е работил семеринга. В капака има вграден подобен на семеринг елемент. Сепаратора е захванат на десния изпускателен вал посредством болт с ЛЯВА резба, който се намира навътре в отвор в центъра на сепаратора.

Относно силикона който се вижда - това е нормално.  Дори и чисто нов, пак се вижда. Друга тема е, че тези капаци честичко се свалят.

 

post-16807-0-76161000-1519201627_thumb.p

 

Не, не е това. За да кача снимка трябва да направя още няколко гимнастики и току виж ми се отщяло да пиша!!! Намира се на дясната глава, точно след изпускателния вал откъм торпедната стена.

Ето това е:

533368_x800.jpg

533374_x800.jpg

А това е капака: 

533370_x800.jpg

533369_x800.jpg

 

 

 

 

 

 


  • 0

#2 nov

nov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven
  • Автомобил:
    W204 C320

Posted 19 April 2020 - 22:15

Ясно...

От :

http://forums.mbclub...ани-на-цлс-350/

 

 

При повечето е така, нищо общо с хидравличните компенсатори, почва да чука на празен ход когато задере буталото, масов проблем при М272 и често срещан при М273 има стотици теми по чуждите форуми с много обяснения и снимки. Почва да харчи масло по литър на 1000-1500км. Говорил съм с СС и там ги правят с набиване на ризи в блока но ремонта е неоправдано скъп и според мен не си струва, варянт е и друг мотор но шанса да се намери на малко километри и да не е същият е малък :)



 


  • 0

#3 katanov

katanov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:varna
  • Автомобил:
    cls350

Posted 07 November 2021 - 17:34

Има ли развитие въпроса с горенето на масло.Сменя ли сепаратора?


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users