Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

M271 Грешка в разпределителен вал след смяна верига


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 Antoanchik

Antoanchik

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320

Posted 01 April 2020 - 23:50

Здравейте. След смяна на веригата колата не работи добре на празен ход и излиза грешка със стар диагностиката Код 2054-002"Безстепенно авансиране на разпределителния вал, неправилно положение на разпределителния вал на изпускателен клапан P0020. Според майстора записва грешката, защото горе ваносите са за смяна,Твърди, че е зацепена по белезите и на успокоителния вал не я е пипал. Но според мен веригата не е зацепена както трябва.Също така Мирише много на неизгорели газове.Колата я имамм от скоро и не знам дали ваносите са били както трябва преди монтажа.
  • 0

#2 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Posts:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Posted 02 April 2020 - 01:04

Свали капака на клапаните - свалят се бубините и още десетина болтчета на капака, елементарно е. Въртиш после коляновия вал и гледаш белезите на раз. валове. Цялата работа е за 10 мин. Виж дали са на белези валовете и сподели. Ако не са на белези, ясно. Ако са на белези - ще го мислиш тогава.

Как сменяха веригата - през капака на клапаните или разфасоваха целия мотор? Обтегач сменихте ли? Защо сменяхте верига?
  • 2

#3 Antoanchik

Antoanchik

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320

Posted 03 April 2020 - 00:56

Веригата я сменяхме на свален мотор, защото сменях мотора (така я купих) уж всичко е по белези. Май си е за ваноси. Зъбните колела не са износени, ама талачи на едно място.
  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 03 April 2020 - 08:30

Тоя(новия)мотор да не би да е каран много на газ и главата да е за ремонт?
  • 0

#5 Antoanchik

Antoanchik

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320

Posted 03 April 2020 - 11:09

Не.
  • 0

#6 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Posts:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Posted 03 April 2020 - 12:54

Свали ли капака на клапаните - за 10 мин. работа е.

От стария мотор къде са авансаторите?
  • 2

#7 Antoanchik

Antoanchik

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320

Posted 03 April 2020 - 17:04

Още не съм свалил капака.Авансаторите са от стария мотор , а от новия бяха продадени.


  • 0

#8 alekszlatkov

alekszlatkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Сандански

Posted 05 May 2020 - 19:56

Колеги, аз ако може да попитам в темата един въпрос. При мен се получи кофти тръпка с авансаторите, счупи се пружина в единия, та смених и двата с нови, заедно с нова верига и оптегач на сваг. Колата заработи тихо и много мазно, без никакви проблеми. Обикновенно карам внимателно и бавно и не давам много газ. Но днес ми направи впечатление, че стигайки 3500-4000 оборота се чува един много силен звук като кряскане от мотора все едно въртиш "кречетало". На пълна газ не се чува. Чува се когато държа колата в тия обороти и повече без да ускорявам и когато върна газта. Бананите (успокоителите) видимо не бяха много износени, не съм ги пипал, че е много разглабяне. Възможно ли е да е от тях. Грешки няма, работи спокойно, равномерно, пали повече от добре и на студено и на топло. Няма забележки от към разход и вървеж. Сега се притеснявам и се пудв дали да отварям за банани или да си карам така. Колата е на 230000 км горе долу доказуеми, 2007 година Е200 компресор w211

Edited by alekszlatkov, 05 May 2020 - 19:58 .

  • 0

#9 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Posts:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Posted 05 May 2020 - 21:56

По скоро не е от бананите.
На място при задържане на тези обороти чува ли се нещо или само в движение?
Ако се чува на място, опитай се да определиш от къде се чува - отпред, отзад, горе, долу...
Намер си стетоскоп, доста работа върши.

Такъв шум със сигурност не е нормален и говори за дрънчене на веригата ( може би ). Пробвай най бързото и евтиното - смени обтегача, примерно на друга марка. Мерил ли си налягане на маслото?
  • 0

#10 alekszlatkov

alekszlatkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Сандански

Posted 05 May 2020 - 22:00

Не съм мерил налягане на масло, но ще го направя. На място го прави отново, когато настъпиш газта се форсира до 4000 оборота и там някъде дрънчи горе около колелата на разпределителните валове. Притеснява ме малко цялата история. Но не хващам логиката, нова верига, нов оптегач. Но не е невъзможно. Приемам вскакви насоки и тия дни вероятно ще е разглобяване отново. Нещо сякаш не е наред.
  • 0

#11 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Posts:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Posted 06 May 2020 - 10:59

Какви бяха симптомите на счупената пружина в авансатора?
Убеден ли си, че този шум го е нямало преди ремонта?
От къде ги взе резервните части?
Има един малък плъзгач на веригата, между двата авансатора, него сменил ли си го?
Горе ти писах, че най-вероятно не е от бананите, но все пак, ако пак го разглобяваш, светни с нещо и провери да няма спупен/спукан банан.
  • 0

#12 alekszlatkov

alekszlatkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Сандански

Posted 06 May 2020 - 11:46

Плъзгача не съм го сменял, частите ги взех от елит кар. Симптомите бяха много силно тракане в ниски обороти точно в авансаторите и по-скоро в единия. Аз смених и двата. Ще се консултирам с едни специалисти в гр.Благоевград утре. Да чуят колата, ще разглобявам да видя и ще видим какво е положението. Ще пиша като има допълнително инфо. Благодаря за насоките към момента. Всеки сувет би ми бил от полза. Честно да ви кажа, намразих я тая кола. С много мерак, запазена е, икономична. Масла смених навсякъде, пеофилактика като хората. И с тия вериги в чудо се намирам вече.
  • 0

#13 alekszlatkov

alekszlatkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Сандански

Posted 11 May 2020 - 19:24

Има развитие по темата... Днес я Благоевград Пепи, сервиза му е там където беше емигелкар, свалиха капака. Вътре всичко е наред. Центровката от предишния майстор е била сгрешена с 10°. Зацепили са колата. Обясни ми, че шума е на аванс. Обясни, че авансаторите са нови, но явно с по-твърди пружини и около 4000 оборота вместо да мръднат една идея ъгъла на разпределителния вал, те не го правят съвесем коректно. Имало и други такива случай. Явно съм попаднал на не толкова истински авансатори. Както и да е, шума е една идея по-поносим след направата на центровката. Каза, че има вероятност пружините в авансаторите да омекнат и всичко да си дойде на мястото. Каза ми, че няма проблем и да си карам колата с кеф. Това и мисля да направя. Споделете и вие ако имате някакво мнение. Друго всичко в мотора от към верига, банани, обтяжки свети и е перфектно.
  • 0

#14 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 12 May 2020 - 19:41

Според мен проблема ти е в майсторите преди Пепи, спестил ти го е понеже е готин човек и не обича да плюе колеги.Говоря така смело понеже видях колата когато я правеха и ме викнаха да хвърля едно око, но подчертавам че не са ме викали за консултация,нямат нужда момчетата от такава

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 1

#15 alekszlatkov

alekszlatkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Сандански

Posted 12 May 2020 - 20:37

Виж, аз съм мъжкар човек, дай боже ще се запознаем. Майстора знае кой е, обясних му, че ми е приятел толкова си може, не му се сърдя, направи всичко по силите му. И явно наистина проблема е в майсторите. Не съм го познавал Пепи преди това, наш общ близък приятел ни свърза и се радвам за което. Имам му пълно доверие на Пепи и се радвам, че накрая попаднах на такъв готин човек като него. Най-хубавото е, че колата в пъти по-добре, разглоби, видя може и на мен да ми е спестил мещо, но е факт, че колата работи по-добре и ми даде зелена светлина да си я карам спокойно.

Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users