Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Airmatic казуспроблем след смяна на о-пръстени


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2020 - 23:58

Привет колеги, моля за малко помощ.

Малко след като взех колата разбрах че мнооого леко изпуска окачването от щуцерите на разпределителя тогава опитах да ги натегна леко но нямаше особен резултат.

Днес беше деня в който се реших да ги сменя взех си от магазина нови о-пръстени вдигнах отпред колата на 2 трупчета плавно развих всичките тръбички като ги белязах преди това отзад си клекна докрай, свалих разпределителя, почистих леглата защото имаше доста окис, сложих новите о-пръстени затегнах леко всичките тръбички смених и филтъра за входящия въздух на компресора който никога не беше сменян... до тук всичко добре.

 

Както  беше на трупчетата влезнах врътнах ключа запали обаче не тръгна да се помпи изписа след малко Airmatic drive to workshop... добре викам си ще я сваля от трупчетата явно неможе да отчете правилно,че никъде няма въздух свалих я и паля  светна Car too low.... компресора се чу да включва работи около 20-30 сек и спря колата не е помръднала да се вдигне гася пак паля пак работи толкова и спре. загасих я пак и дадох контакт компресора тръгна  за около 10 сек. махнах контакта усетих че много леко помръдва дадох пак и пак тръгна за толкова така след доста пъти махане и даване на контакт задницата се налашка здраво до максимум ,НО предницата така и не помръдва и си стой тип болид F1 стана тъмно и я оставих като превантивно махнах акумулатора.

Някакви идей какво е станало или къде съм сгрешил и какво мога да направя.


  • 0

1110907.png


#2 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2020 - 13:14

Според мен компресора ти не прави достатъчно налягане и понеже си изпразнил системата в момента не може да напълни бутилката в багажника.

Трябва ти някой със Стар да му направи тест, ако всичко е наред да направи една калибровка.


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 март 2020 - 16:35

Аз мисля че е трябвало да изключиш акумулатора преди да започнеш процедурата.
Щом компресора помпи и изключва според мен може и да не е за смяна.
Потърси стар диагностицик който да калибрира работата на компресора и системата като цяло,както те съветва Марто/Хамър бате/.
  • 1

#4 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 март 2020 - 18:37

И аз мисля че иска синхронизация някаква защото преди процедурата нямаше проблем и се помпеше. Одеве и закачих акумулатора но ефект нямаше. Разкачих пак тръбите като я бях вдигнал и от 4 те страни изпусна каквото имаше закачих ги паля изобщо нито грешка нито тръгва да се помпи спуснах я да си падне на гумите и тогава тръгна с даване и махане на контакт и пак само задницата дигна.
Друго което забелязвам, че след като налашка зсдницата при почти всяко тръгване на компресора се чуваше разтоварващия клапан как изпуска малко въздух.
Явно ще търся стар да видим какво се случва и ше пиша резултата.
Една равна страна няма :De042971222a86a5d9329a2fcfef59589.jpg604d3699fab31d27378eab0b679785a2.jpg

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  • 0

1110907.png


#5 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 20 март 2020 - 19:15

Интересно наистина. Ако я разтъпчеш малко дали няма да се усети какво да прави?
  • 0

#6 Goga

Goga

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:Севлиево
  • Автомобил:
    CLS500 2005

Публикувано 20 март 2020 - 21:45

Погледни си датчиците за ниво, да не са излезли щангичките. При мен отзад беше излязла след повдигане на колата :)


  • 1

#7 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 20 март 2020 - 22:46

Трябва да се направи калибрация със СтарДиагностика,защото ако е караш така,ще имаш други проблеми.Не е сефте 220-ка да стои така след ремонт.


  • 1

#8 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2020 - 00:51

Интересно наистина. Ако я разтъпчеш малко дали няма да се усети какво да прави?

Пробвах няколко метра напед и назад нямаше никакъв ефект.

 

Погледни си датчиците за ниво, да не са излезли щангичките. При мен отзад беше излязла след повдигане на колата :)

отпред със сигурност не бяха излезнали ще хвърля един поглед и на задните.

 

 

Трябва да се направи калибрация със СтарДиагностика,защото ако е караш така,ще имаш други проблеми.Не е сефте 220-ка да стои така след ремонт.

Утре ще я вържем с един Launch до колкото гледам в нета може и с него да се прави калибрация.


  • 0

1110907.png


#9 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2020 - 18:53

Така незнайно поради каква причина всичко водеше до дефектирал разпределител. Днеска подаваме ръчно да напомпи предна лява не помръдва а компресора работи, подаваме да напълни резервоара пълни го стига до 20 бара налягане и неможе повече.

 

Подаваме да спадне някой от задните  чува се само разтоварващия клапан но въздух не излиза. свалих разпределителя намерих схема на пиновете и подавах ток на всеки клапан само задния десен отваряше и излизаше въздух през него.

 

Единствено като съм почиствал окиса около отворите си мисля че е попаднал прах вътре и не иска да отвори.

 

Поръчах един втора употреба да видим как ще е с него разгледах в ebay и алиекспрес излизат някакви доста евтини модули за около 70 долара който е с пластмасов корпус някой слагал ли е такъв държат ли или са боклуци. Имаше малко по скъпи с алуминиев корпус.


Този пост е редактиран от slavimaster: 21 март 2020 - 18:59

  • 0

1110907.png


#10 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 март 2020 - 18:25

Така да завърша темата успешно.
Клапана който поръчах пристигна веднага беше тестван на импровизиран стенд, че отварят всички клапани поради дъждовната седмица която беше след което го почистих и него но внимателно като запуших отворите сваших компресора поръчайх му нови тампони на захвата ревизирах стойките защото имаше ръжда по тях (преобразувател за ръжда и шегрен после).Монтирах всичко и накрся напръсках с силиконов спрей всичко за да предпазва малко от малко от водата.

Запалих колата се напомпи естествено имаше разлика в нивата и днес с един Launch и рулетка ни изпоти 1 час докато я калибрираме процедирах както е официалната документация в WIS усредняват се волтажите на датчиците с средна стойност 2.7v и около 36.5 - 37.3 см от логото на джантата до началото на веждата след което въведох долната стойност на градусите за 4 matic и калибрирахме.
Ето и няколко снимки. 517c252481a46e4ea25db2f859b68305.jpg0fc11cdbd77d3f9dc559bce3cc039234.jpg43fd2d60cfb90c491b5a8dd59d31004a.jpga577e68b76e2a5a472c9727b02f4b250.jpgd9c990a02c4ab70795d9b6ec239a0f66.jpg

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  • 0

1110907.png


#11 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 28 март 2020 - 20:08

Сега я закарай и на реглаж сходимост че си представям задницата :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#12 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 март 2020 - 21:45

Сега я закарай и на реглаж сходимост че си представям задницата :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

по принцип по сходимостта не е пипано нищо за да има разминаване всичко тръгна от смяна на о-пръстените и последващ дефектирал разпределител след смяната му всичко се върна както си е била.

Така или иначе ще минавам стенд защото от както съм е взел преди почти година не съм я карал но искам да сменя предния носач защото при огледа ми казаха че шарнира има лек луфт а за 4 матик-а знаеш че сумата на тоя носач е почти 4 цифрена.


  • 0

1110907.png





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни