Tech-Co
Мнение за масло
Started by koko4630, 15 Mar 2020 - 19:46:59
44 replies to this topic
#16
Posted 23 March 2020 - 20:05
#17
Posted 24 March 2020 - 08:48
От ТехКо,Ауто Плюс,Елиткар,Сенакс,Косер и тн,но не от Метро,Кауфланд,Емак.
За хипермаркетите се внасят и предлагат количества продукти застояли по складове и произведени някъде незнайно къде в ЕC.И винаги са на промоция или в акция.
#18
Posted 26 March 2020 - 06:48
А може ли да му стане нещо на двигателя така като чатка повдигача вредно ли е,нали уш са много здрави
#19
Posted 26 March 2020 - 08:13
Нали не чукат дълго или постоянно, а само при първо палене на студен мотор( сутрин ) за няколко секунди?
#20
Posted 26 March 2020 - 18:58
Нали не чукат дълго или постоянно, а само при първо палене на студен мотор( сутрин ) за няколко секунди?
Да така е само сутрин когато е студена за около 1 минута и спират
#21
Posted 26 March 2020 - 20:17
Мойте 5ст по въпроса: пробвай с хубаво 5W30.
#22
Posted 26 March 2020 - 22:05
Да така е само сутрин когато е студена за около 1 минута и спират
Да чука 5-10 секунди ОК - сменяш маслото
Но това си е доста дълго време 1 мин. , а и не е имало тази зима ниски температури.
не ми се вярва да се разреши проблема със смяна на маслото
#23
Posted 26 March 2020 - 22:32
Имаш повреден повдигач най-вероятно. Можеш да смениш само него ако установиш на кой цилиндър е.
Иначе можеш да пробваш с 5w40 или 5w30 при следваща смяна, ако не помогне повдигачи.
#24
Posted 27 March 2020 - 09:09
1 минута е много.Трудно ще се разбере кой от 16-те повдигача е за смяна.И "вода" да се сипе няма да се оправи изпуснал повдигач.
Проблеми - може да "изяде"гърбицата/гърбиците на вала/валовете или кобилица/ци.
Че са здрави тези мотори-здрави са и то много,но на 30-на години и повече си искат своето.
Пишеш,че сменяш масло на 10000 км. - за колко време ги изминаваш тези километри?
За 10w40 е 10000км. или 1 година.
За 5w40 е 15000км. или 1 година по предписание на Daimler AG.
#25
Posted 27 March 2020 - 17:58
1 минута е много.Трудно ще се разбере кой от 16-те повдигача е за смяна.И "вода" да се сипе няма да се оправи изпуснал повдигач.
Проблеми - може да "изяде"гърбицата/гърбиците на вала/валовете или кобилица/ци.
Че са здрави тези мотори-здрави са и то много,но на 30-на години и повече си искат своето.
Пишеш,че сменяш масло на 10000 км. - за колко време ги изминаваш тези километри?
За 10w40 е 10000км. или 1 година.
За 5w40 е 15000км. или 1 година по предписание на Daimler AG.
За 4 месеца ги врътнах 11000км са даже вече утре слагам новото масло
https://www.bardahl..../product/a/4532
#26
Posted 28 March 2020 - 07:46
Надявам се,че ще споделиш мнение и впечатление с нас.
#27
Posted 28 March 2020 - 09:04
Нищо няма да се промени със смяна само на масло.
#28
Posted 28 March 2020 - 09:43
Нищо няма да се промени със смяна само на масло.
и аз така си мисля
най-много първите няколко дни да намалее чукането от минута на 30 секунди примерно
#29
Posted 28 March 2020 - 13:55
Нищо няма да намалее.
Времето на чукане сутрин е времето за което ИЗПУСНАЛИЯ хидравличен повдигач се напълва с масло.
Когато е студено и за това маслото сутрин е гъсто,времето е по-дълго.
Когато загрял мотор(масло) се остави да истине,маслото от изхабените повдигачи изтича и те се изпразват.
Няма вълшебно масло което в изтървалите повдигачи да стои гъсто,а в останалата част да е с нормалния вискозитет нужен за смазване,охлаждане и чистене.
Единствения начин е смяната на всички повдигачи.
Митовете за диагностициране само на изхабените повдигачи в повечето случаи са неуспешни и нерентабилни тъй като никой не гарантира кога несменените повдигачи,които са един набор на изпусналите и вече сменени такива ще се разтракат.
Друг е въпроса че въпреки всичко маслото трябва да се сменя...
Времето на чукане сутрин е времето за което ИЗПУСНАЛИЯ хидравличен повдигач се напълва с масло.
Когато е студено и за това маслото сутрин е гъсто,времето е по-дълго.
Когато загрял мотор(масло) се остави да истине,маслото от изхабените повдигачи изтича и те се изпразват.
Няма вълшебно масло което в изтървалите повдигачи да стои гъсто,а в останалата част да е с нормалния вискозитет нужен за смазване,охлаждане и чистене.
Единствения начин е смяната на всички повдигачи.
Митовете за диагностициране само на изхабените повдигачи в повечето случаи са неуспешни и нерентабилни тъй като никой не гарантира кога несменените повдигачи,които са един набор на изпусналите и вече сменени такива ще се разтракат.
Друг е въпроса че въпреки всичко маслото трябва да се сменя...
#30
Posted 29 March 2020 - 18:13
Колега, смени ли маслото?
Някакъв ефект от новото масло?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users