Привет , до колко може да му се вярва на това или да забия сондите в акумулатора да видя какво влиза там максимум качва до 13.1-2. това е без консуматори като включа всичги включа не се повлиява

Зареждане на акумулатора W220Да се притеснявам ли или да карам така.
Започната от slavimaster, 11 мар 2020 - 15:25:37
6 мнения по тази тема
#2
Публикувано 11 март 2020 - 15:30
Привет , до колко може да му се вярва на това или да забия сондите в акумулатора да видя какво влиза там максимум качва до 13.1-2. това е без консуматори като включа всичко на макс не се повлиява пак седи толкова. Aкумулатора е Energizer Agm стар e но e здрав 650 останал стартов ток от 850 и след 120 км извънградско пак тези стойности показва.
Прикачени файлове
#3
Публикувано 14 март 2020 - 08:29
А на неработещ двигател колко показва? Може да имаш проблем с алтернатора.
На моя 221 на работещ ДВГ е над 14 волта, а иначе над 12.2-12.3 не може да качи независимо колко съм карал извънградско и май е за смяна АГМ-а. Мериха ми го с някакъв уред и казаха, че е ОК, но като гледам волтажа май си заминава. Предполагам, че уредът не е коректен за АГМ.
Този пост е редактиран от the_ancient: 14 март 2020 - 08:30

#4
Публикувано 18 март 2020 - 22:42
На загасен мотор е относително защото все нещо работи или команда или волана ми се дига като извадя ключа или осветлението свети, но примерно веднага като загася е 12.5-7 и след 2-3 мин отива на 12.3-4 и аз имам такъв уред и ми дава че е ок но все пак ако правилно разчитам маркировката е на 8 години този акумулатор.
#5
Публикувано 20 март 2020 - 02:04
Моят е на 12г. - оригиналният от 2008-ма е. Според това долу ти е нисък волтажът на запалена кола. Налага ли се да зареждаш акумулатора със зарядно?

#6
Публикувано 20 март 2020 - 10:37
По принцип е нисък стандартно трябва да е м/у 13.6-14.4 както си посочил. Акумулатора съм го зареждал защото колата не се кара ежедневно на около 3 седмици стоене и електрониката го изсмуква и имах случай да не мога да я отключа, но хубаво че ключалките работиха и след ръчно отключване успя да запали, но волтажа беше 11,8 преди палене.
#7
Публикувано 03 април 2020 - 21:15
Така в това време на карантина с малко повече свободно време реших да ревизирам генератора след като цяла седмица е карах и я наблюдавах, че с подгрев седалки/заден джам, фарове и на светофара волтметъра на таблото падаше на 12.2 12.4 и при подаване леко на газ дига до 13v колкото на таблото показва толкова и на клемите на акумулатора.
Забих уреда директно на генератора и маса на купето и изненада генератора вади 14v направими впечатление, че клемата на кабела пареше което ме навя на мисълта, че има лоша връзка така или иначе купих едно ново реле и днес го свалих на снимките се вижда ясно какво заварих според мен не е сменяно до сега релето колата е на реални 313к км. и може би не е било проблема в него а в ръждата и лошия контакт.
Изчистих всичко да светне всички възлови точки намазах с вазелин и сглобих с новото реле резултата се вижда на снимките:
14.3v без товар и с всичко което можеше да се включи пада на 14v.
Доволен съм











Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Забих уреда директно на генератора и маса на купето и изненада генератора вади 14v направими впечатление, че клемата на кабела пареше което ме навя на мисълта, че има лоша връзка така или иначе купих едно ново реле и днес го свалих на снимките се вижда ясно какво заварих според мен не е сменяно до сега релето колата е на реални 313к км. и може би не е било проблема в него а в ръждата и лошия контакт.
Изчистих всичко да светне всички възлови точки намазах с вазелин и сглобих с новото реле резултата се вижда на снимките:
14.3v без товар и с всичко което можеше да се включи пада на 14v.
Доволен съм












Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни