Здравейте! От известно време имам проблеми с паленето на С220TDI W203 автомат 2006г. Завъртам ключа и - няма нищо, нито звук, нищо. След време решава, че ще пали, дори и в най-големият студ, и нямам проблеми с дни. И така в тази игра съм от 4 месеца, но вече нещата загрубяха. Вкарвах я в сервиз, но не могат да ми помогнат - проблема не излиза с компютърната диагностика. Вчера, по случайност запали и веднага я закарах пак в сервиз с уговорката да сменят датчик на колянов вал, но днес ми се обадиха, че пак не пали и проблема не е в датчика. Преди време имаше такъв споделен проблем с кола от Русе. Там се оказа, че след месеци стоене в сервиз, най-накрая са сменили гълтача на ключа и ел.блока на двигателя. Моля, препоръчайте ми читав сервиз, където хората разбират от Мерцедеси и могат да диагностицират моята и дай Боже да я оправят.

Проблем с паленето - С220TDI W203 автомат
Започната от Iv2006, 10 мар 2020 - 16:28:50
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 март 2020 - 16:28
#2
Публикувано 11 март 2020 - 09:39
Това си е проблем на W203. Процесора на гълтача. Като вкараш ключа изобщо реагира ли. Дава ли на контакт. Върти ли стартер?
#3
Публикувано 11 март 2020 - 11:04
Дава на контакт, таблото светва, както и лампите в колата, но след това нищо друго, грам реакция, когато завъртам за палене.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от Iv2006: 11 март 2020 - 11:08
#4
Публикувано 11 март 2020 - 13:19
Добре де днес са ти звъняли и са казали че не пали. Закачили ли са я на стар да видят дали могат да се вържат към ESZ модула. Там гледали ли са живи данни. Какво казва ESZ модула. Има ли authorization ключа на колата да пали колата.
Виж по фейсбук групите имаше един човек който предлагал диагностика на адрес в района на София и Перник. Уж хората са доволни от него и може да ти помогне. На теб ти трябва човек който има стар и може да борави с него демек читав диагностик. А не някой който гледа има ли грешки и ги трие.
#5
Публикувано 11 март 2020 - 14:09
Да, точно такъв ми трябва. В този сервиз нямат стар диагностика и ми казаха, че не могат да ми помогнат в това отношение. Ще потърся във форумите. Ако действително и на място може да дойде човек ще е супер!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#6
Публикувано 12 март 2020 - 06:35
здравей колега!!! преди няколко месеца имах същия проблем само, че на w203 седан 2006 220цди 150 кс... качвам се пъхам ключа чуваш как се отключва волана, контакт и като дам да върти стартера....нищо ....тишина.... закарах я в един сервиз където разбират от електроники и момчетата казаха, че било честичък проблем на фейса на 203 и бил свързан с имобилайзера в компютъра на колата ... 3 часа и 280 лв и я оправиха и от тогава никакви проблеми от гр. Варна съм
за в София не мога да помогна
Този пост е редактиран от gorillaltdw202: 12 март 2020 - 06:36
#7
Публикувано 12 март 2020 - 08:40
Имаш ли втори ключ? Ако имаш,пробвай с него, за да елиминираш и този вариант!
#8
Публикувано 12 март 2020 - 08:47
Пробвах веднага и с втория ключ, дори смених батериите и на двата - нищо.
И аз имам съмнения за имобилайзера ...
Вчера ми препоръчаха сервиз за Мерцедеси в Дианабад. Говорих с човека там, каза да я придвижа до тях - ще намерят и отстранят проблема. Доста уверено звучеше. При развитие ще пиша.
Sent from my iPhone using Tapatalk
И аз имам съмнения за имобилайзера ...
Вчера ми препоръчаха сервиз за Мерцедеси в Дианабад. Говорих с човека там, каза да я придвижа до тях - ще намерят и отстранят проблема. Доста уверено звучеше. При развитие ще пиша.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Публикувано 20 март 2020 - 10:48
Здравейте!
Колата вече работи повече от чудесно. Придвижих я до сервиз, който ми бе препоръчан и където имат Стар диагностика. Проблема веднага беше установен - SAM модул. Смениха го, но освен него смених и четки - бяха доста износени и за да не стават пак изненади откъм палене ... Сега колата е пушка. Мислех да я сменям, но от сервиза казаха, че има още хляб в нея, така че май се разколебах. А и съм си фен на по-старите автомобили.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колата вече работи повече от чудесно. Придвижих я до сервиз, който ми бе препоръчан и където имат Стар диагностика. Проблема веднага беше установен - SAM модул. Смениха го, но освен него смених и четки - бяха доста износени и за да не стават пак изненади откъм палене ... Сега колата е пушка. Мислех да я сменям, но от сервиза казаха, че има още хляб в нея, така че май се разколебах. А и съм си фен на по-старите автомобили.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#10
Публикувано 21 март 2020 - 21:47
Четки на САМ модула ли?
#11
Публикувано 22 март 2020 - 10:39
Четки на стартера.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#12
Публикувано 22 март 2020 - 17:25
Проблема по скоро е във включвателя на стартера и аз имах тоя проблем в началото на този месец.
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни