Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W211 E320- 224к.с. СDI


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 antonavdzhiev

antonavdzhiev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Ивайловград

Posted 08 March 2020 - 19:07

Здравейте. Имам един проблем с двигателя, вдига нивото на маслото. Вкарва нафта най-вероятно в картера. Проверил съм филтъра за твърди частици, не е запушен. Двигателя работи добре, поне така показва диагностиката.
Въпросът ми е, някой имал ли е такъв проблем и от какво може да е друго?
В сервиза, където ми правиха диагностика на филтъра ми казаха, че е възможно от запушен филтър за картерна вентилация. Друго, което ми идва на ум е, че може да вкарва горивото, поради каране на близки разстояния, но нещо не ми се връзва, ако всичко е наред.
Ако имате мнение по въпроса, бих желал да споделите. Благодаря Ви...208b6557dab2559f823b6a94ec1d3bdf.jpg

Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk
  • 0

#2 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 08 March 2020 - 20:59

Късите разстояния, картерните изпарения и незавършили регенерации на ДПФ-а.

Ако имаш време, в този клип макар и да не е За Бенц е обяснено защо се качва нивото на маслото.

Edited by az_be, 08 March 2020 - 20:59 .

  • 0

#3 antonavdzhiev

antonavdzhiev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Ивайловград

Posted 09 March 2020 - 10:00

Късите разстояния, картерните изпарения и незавършили регенерации на ДПФ-а.

Ако имаш време, в този клип макар и да не е За Бенц е обяснено защо се качва нивото на маслото.
https://youtu.be/msjglfJNRXw

Не го изледах целия. На английски е и няма да го разбера изцяло. Съвпадение е, но преди Мерцедеса имах Тойота Корола точно D4D двигагел. Не съм имал такъв проблем, но пък и не я карах често на къси разстояния. Може би затова.
А под картерните изпарения, може би имаш предвид, че трябва да сменя филтър картерна вентилация ли? Нямам представа този филтър колко често трябва да се подменя.

Изпратено от моят SM-J510FN с помощта на Tapatalk
  • 0

#4 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Posted 09 March 2020 - 21:48

Моя го смених, мембраната му беше скъсана.
Да, за него филтър говоря (pcv клапан).
Ако ти се занимава, 15 минути работа е.
Нещо ми се върти в главата, че от Мерцедес препоръчват на 4 смени на масло да се сменя и този клапан.

Ето референция от Крайслер 300С със същия ОМ 642 двигател, идва в опаковка на Мерцедес и щампи Made in Germany /USA.
Но цената е 2.5 по ниска в сравнение със Силвър Стар.
Chrysler 68188865AA
  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users