Дилема
Започната от xJohny, 05 мар 2020 - 21:57:29
40 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 март 2020 - 21:57
Пред следната дилема съм E500 w211 306 к.с.,E60 545i и CLK 500.Знам че CLK-то е друг клас спрямо другите.Предишната кола ми беше w203 200 kompressor m111 (5 години вярна служба).За БМВ-то тепърва търся информация,ако някой сподели нещо ще съм благодарен.Споделете + и - ,кое бихте избрали и защо ?
#2
Публикувано 05 март 2020 - 22:26
Нека колегите да ме поправят ако греша, но 306кс означава че m113, или че Е-то ще е преди фейса (2002-2006г). Доколкото съм чел всички Е500 са с еърматик, така че това от една страна е + пред другите два конкурента... Разбира се поддръжката на въздушното окачване е по-скъпа, а освен това първатa 211 има проблеми и с SBC модула, както и други части по електрониката.
Зависи много от бюджета и за какво и къде ще я ползваш колата (съботно-неделна или градска)...
Аз бих избрал Бенца, точно това БМВ е60 никак не ми харесва.
Зависи много от бюджета и за какво и къде ще я ползваш колата (съботно-неделна или градска)...
Аз бих избрал Бенца, точно това БМВ е60 никак не ми харесва.
#3
Публикувано 05 март 2020 - 22:59
За SBC-то четох,но не разбрах на диагностика ще го хванат ли ако си "заминава" или го замаскират.Също така видях и че ги рециклират успешно,чак 2г.гаранция дават.Ако има запознат нека сподели дали си струва това с рециклирането или е руска ролетка.И да за м113 става въпрос и при CLK то също.Ще я ползвам и за градска и съботно неделна,но не карам много едвам 7к км на година навъртам.
#4
Публикувано 06 март 2020 - 00:41
Можеш да провериш по ВИН в Силвър Стар, дали е имало сервизна акция по подмяната на въпросния модул. Иначе най-точната диагностика е Стар, обаче дали може да се хване ако е тръгнал това не знам.
Вече се предлагат рециклирани в чужбинско, Бош например, за сносни пари, след като върнеш твоя... Около 1500-600лв. .. Сигурно и по-малко може да се намери.
Щом е за постоянна, аз бих взел Е класата.
Вече се предлагат рециклирани в чужбинско, Бош например, за сносни пари, след като върнеш твоя... Около 1500-600лв. .. Сигурно и по-малко може да се намери.
Щом е за постоянна, аз бих взел Е класата.
#5
Публикувано 06 март 2020 - 09:12
Аз съм карал доста време Е60 2008г. ,но с друг мотор. Това което мога да кажа в твоят случай е следното;
-БМВ Е60
плюсове:
-много по-силен мотор
-много по-бърза кутия
-много по-спортно усещане
минуси:
-ужасна возия
-тясно купе (отзад няма никакъв въздух)
-грозен интериор (това вече си е лично мнение)
-Мерцедес 211 - почти не съм карал
Повече пространство в купето ,повече комфорт ,в повечето случай и повече екстри и по-красив интериор (пак лично мнение)
За поддръжка може би БМВ-то ще е малко по-здраво ,но с по-висок разход на гориво.
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Публикувано 06 март 2020 - 11:47
Толкова е писано за SBC в ТОЗИ форум и толкова отговори и решения са дадени,че вече е срамно да се пита.
*бал съм го в бързото БМВ.
Лично мнение.
Спортното усещане от тия години е неразривно свързано с ужасната возия.
Мерцедес са се опитали да решат проблема с ранно помоление еърматик и АБЦ при други модели,но предвид габаритите и тежестта на Е и Ес клас,те си остават комфортни шлепове.Плюс това настройката на окачването си е мерцедесова,така че втвърдяването на амовете няма как да върши чудеса.
А бе Мерцедес!
Няма как да стане тухла/паве.
*бал съм го в бързото БМВ.
Лично мнение.
Спортното усещане от тия години е неразривно свързано с ужасната возия.
Мерцедес са се опитали да решат проблема с ранно помоление еърматик и АБЦ при други модели,но предвид габаритите и тежестта на Е и Ес клас,те си остават комфортни шлепове.Плюс това настройката на окачването си е мерцедесова,така че втвърдяването на амовете няма как да върши чудеса.
А бе Мерцедес!
Няма как да стане тухла/паве.
#7
Публикувано 06 март 2020 - 21:53
Това ми е идеята,да е по-комфортна от w203-ката ми,която си беше добре (беше на 16-ки) и да се мести добре.CLK-то ми харесва най-много,но и според мен няма да отговаря на комфорта който желая.
#8
Публикувано 06 март 2020 - 21:59
Е ти току що си отговори сам. Щом искаш комфорт вземи Е класата.
NO PAIN - NO GAIN!
#9
Публикувано 06 март 2020 - 22:14
Да,но сега идва най-трудната част,намирането на читаво Е500.
#10
Публикувано 07 март 2020 - 09:08
Имал съм Е60, за магистрално шофиране дава повече кеф ( не говоря за бързина )
Но 211ката е направена по добре като интериор. Мое мнение че е60 ката ще е постоянно за някакви дребни ремонтчета. Бих взел 211 ако ще е избор за следващите 3-4г
Sent from my iPhone using Tapatalk
Но 211ката е направена по добре като интериор. Мое мнение че е60 ката ще е постоянно за някакви дребни ремонтчета. Бих взел 211 ако ще е избор за следващите 3-4г
Sent from my iPhone using Tapatalk
#11
Публикувано 07 март 2020 - 10:24
Трудно е,но не е невъзможно.Да,но сега идва най-трудната част,намирането на читаво Е500.
Зависи какъв бюджет имаш.
#12
Публикувано 07 март 2020 - 12:44
12-13к за кола и 2-3 за първоначално обслужване и ако трябва да се оправя нещо.Но се наплаших малко от airmatic-а.
#13
Публикувано 07 март 2020 - 17:22
12-13к за кола и 2-3 за първоначално обслужване и ако трябва да се оправя нещо.Но се наплаших малко от airmatic-а.
Има седани без еърматик и форматик.
#14
Публикувано 07 март 2020 - 19:24
E500 идва стандартно с еърматик. Поне такова инфо съм чел от английските форуми.
Според мен бюджета за читава 211ка е малко занижен...
Според мен бюджета за читава 211ка е малко занижен...
Този пост е редактиран от Brozestian: 07 март 2020 - 19:25
#15
Публикувано 07 март 2020 - 20:24
Има с вече сменено пружинно окачванеE500 идва стандартно с еърматик. Поне такова инфо съм чел от английските форуми.
Според мен бюджета за читава 211ка е малко занижен...
Бюджета...колкото дадеш,толкова получаваш
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни