Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

air flow клапа


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 elchistia

elchistia

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:sofiq

Публикувано 17 февруари 2020 - 13:50

Здравейте! Имам проблем, който ще опиша и подозренията, които имам. Ще се радвам, за компетентни мнения по въпроса. Колата е W124, двигателя M102.982, ke-jetronic 3.5 Така, при работа на място покачвам оборотите примерно до 3000-3500 и отпускам газта. оборотите падат нормално, но падат до към 500 и след това леко се покачват до нормалните около 800 оборота. Когато отново поддържам 3000-3500 оборота и постепенно отнема газта, оборотите си падат до 800 оборота и не пропадат, както в първия случай. Направи ми впечатление, че при неработещ двигател, като натисна с ръка air flow клапата, тя бавно и мудно се връща до затворено положение. в някои случаи даже остава някъде по пътя и не се затваря. Да спомена, че това нещо се появи след по-дълъг престой на колата. Аз тръгнах от изключвателите на дросела, микроключето на лостовата система на газта, моторчето за въздух при ниски обороти профилактирах, П-образния маркуч е здрав, дроселовата клапа ми се вижда чиста.Запалителната система я профилактирах и така. Ако проблема е в бавното връщане на клапата, дали е възможно да е клеасало окачването й или проблема е другаде? Благодаря предварително!
  • 0

#2 Мико

Мико

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200E 1991
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 януари 2022 - 10:07

Те много са така , и моя горе долу същото прави
  • 0

#3 Мико

Мико

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200E 1991
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 януари 2022 - 10:10

С почистване на инжекционна се оправя тази забележка
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни