Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

air flow клапа


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 elchistia

elchistia

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:sofiq

Posted 17 February 2020 - 13:50

Здравейте! Имам проблем, който ще опиша и подозренията, които имам. Ще се радвам, за компетентни мнения по въпроса. Колата е W124, двигателя M102.982, ke-jetronic 3.5 Така, при работа на място покачвам оборотите примерно до 3000-3500 и отпускам газта. оборотите падат нормално, но падат до към 500 и след това леко се покачват до нормалните около 800 оборота. Когато отново поддържам 3000-3500 оборота и постепенно отнема газта, оборотите си падат до 800 оборота и не пропадат, както в първия случай. Направи ми впечатление, че при неработещ двигател, като натисна с ръка air flow клапата, тя бавно и мудно се връща до затворено положение. в някои случаи даже остава някъде по пътя и не се затваря. Да спомена, че това нещо се появи след по-дълъг престой на колата. Аз тръгнах от изключвателите на дросела, микроключето на лостовата система на газта, моторчето за въздух при ниски обороти профилактирах, П-образния маркуч е здрав, дроселовата клапа ми се вижда чиста.Запалителната система я профилактирах и така. Ако проблема е в бавното връщане на клапата, дали е възможно да е клеасало окачването й или проблема е другаде? Благодаря предварително!
  • 0

#2 Мико

Мико

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200E 1991
Garage View Garage

Posted 09 January 2022 - 10:07

Те много са така , и моя горе долу същото прави
  • 0

#3 Мико

Мико

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200E 1991
Garage View Garage

Posted 09 January 2022 - 10:10

С почистване на инжекционна се оправя тази забележка
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users