За да дефектират постоянно конвенционални крушки причините могат да са само две: системно прегряване или работа с повишено напреженение.
В тази посока трябва да се търси.
Фаровете не са херметично затворени, има вентилиращи отвори.
Погледни дали не са запушени.
Повишено напрежение само към фаровете ми е малко трудно да си представя как може да се получи. Възможно е алтернатора да презарежда в някаква ситуация и да не си я хванал до сега.
Не зная диагностиката доколко ще регистрира “изпускане” до 15-16в примерно, в някакъв период.
Останалите неща ще го преживеят но това драстично намалява живота на крушките, особено мощните.

Проблем с къси светлини
Started by Linkestis, 11 Feb 2020 - 23:28:06
15 replies to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users