Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Шум на течаща вода при пускане на парното


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#16 Silver BENZ

Silver BENZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 136 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Mercedes AMG Petronas F1 Team
  • Автомобил:
    ex-W201 190E 2.0
    ex-W210 E290TD Elegance
    W211 E270CDI Elegance

Публикувано 29 февруари 2020 - 22:56

За леки пробойни става. Запушвал съм веднъж с червен пипер на 190ка и веднъж на 210ка с черно-бял прах в кутийка от ОМВ, малко приличаше на млян черен пипер. Стана и двата пъти, но ми казаха, че се прави еднократно и ако не стане не се повтаря, защото може да задръсти и да направи беля.


  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 март 2020 - 09:28

Едно е да се запуши теч от радиатор,друго е издухана гарнитура или не дай Бог крива глава.
Народа е казал:-с пръдня боя не става!:)
Честита баба Марта!
  • 1

#18 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 01 март 2020 - 11:22

Честита Баба Марта! Бъдете здрави, колеги и много наслада на пътя :)

 

Иначе лично Дунев след теста ми обясняваше колко успешна била тази  химия, разработена, 97% успеваемост...колко таксита ги сипвали и как не жалили колите после.

На мен ми се видя като възможност за бърза продажба на каса в допълнение към теста. Около 80лв струваше това плюс 35 за теста.


Този пост е редактиран от Antoni_: 01 март 2020 - 11:25

  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#19 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4527 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 март 2020 - 13:21

Ако е гарнитура и смяташ да караш колата, по-добре я ремонтирай по класически способ - смени гарнитурата.
  • 1

#20 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 02 март 2020 - 11:00

Да, вече е решено. Оставил съм я.

Увериха ме, че в най-добрият случай да й няма нищо на главата, че я шлайфат пак, повърхностно. Ще се ревизират клапани и тнт. Дори предложиха да помисля за обтегач, така и така ще се разглобява всичко. На студено се чувало при запалване. Ще видим какво ще излезне сега с отварянето пък после ще се мисли.

Иначе оттук-оттам получих идеи да продавам колата. Вие как бихте постъпили, едва ли е толкова тежък ремонт и рисков след това при експлоатация.

Може би след уплътняването има риск да избие в другата част и да започне да губи масло...кой знае.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#21 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 март 2020 - 13:55

Да, вече е решено. Оставил съм я.
Увериха ме, че в най-добрият случай да й няма нищо на главата, че я шлайфат пак, повърхностно. Ще се ревизират клапани и тнт. Дори предложиха да помисля за обтегач, така и така ще се разглобява всичко. На студено се чувало при запалване. Ще видим какво ще излезне сега с отварянето пък после ще се мисли.
Иначе оттук-оттам получих идеи да продавам колата. Вие как бихте постъпили, едва ли е толкова тежък ремонт и рисков след това при експлоатация.
Може би след уплътняването има риск да избие в другата част и да започне да губи масло...кой знае.

Според мен този ремонт е рутинен и след него си гарантираш едни 300000км.без проблеми в този аспект.Не е причина за продажба.
Ако ти се продава,тогава наистина по-добре добавка да сложиш.
  • 1

#22 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 03 март 2020 - 11:18

Фокусът не е продажба, а добре свършена работа и надеждност след това, така че дано след седмица да има добри новини.

 

Поздрави!


  • 1

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#23 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 20 март 2020 - 19:24

Здравейте,

 

ремонтът приключи. Последните дни я тестваха, диагностика и тнт. Ремонтът е ок, нямат притеснения.

Обаче: Забелязаха, че сутрин при запалване има леко притрисване на колата. За много кратко. Като загрее изчезвало. Общо-взето нещо, което и аз наблюдавах откакто я имам. Изпращам едно клипче, за да видите на какво го отдават те.

Двете зъбни колела са сменяни от предишния собственик, заедно с верига и тнт, обтегачът са го оставили стария, сега го сменихме.

Дясното има някакъв леко свободен ход с последващо изпукване, след което започва да върти заедно с вала. Лявото е ок. На диагностиката показвало, че е или датчик на разпределителния вал или ваноса, но след замяната на първото и отново след кратко спиране изписвало тази грешка и оттам смятат, че колелото е за смяна. Уточниха, че няма проблем да се кара и така на този етап, не би следвало да се усеща и да има проблем с разход, вървеж и тнт. Подлежи обаче на ремонт, ако преценя. Свещите също са сменени. Пояснявам, че повече от 6 месеца не съм имал някакви забележки по поведението на мотора, като я взема утре ще покарам, за да сравня.

 

Мога ли да помоля за съвет и впечатления, за тези, които имат представа.

Благодаря!

 

ЛИНК:


Този пост е редактиран от Antoni_: 20 март 2020 - 19:28

  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#24 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 23 април 2020 - 23:35

Здравейте,

 

колата е при мен от известно време, но не е наред. Моля ви за мнение.

Накратко и директно: в по-лошо състояние, отколкото преди да я оставя за ремонт. За хронологията: сменяше се гарнитура и се челосваше главата.

 

Сутрин при палене колата се тресе и оборотите играят минимално. След 2 минути изведнъж се оправя и изчезва, след което много рядко, едва доловимо се усеща. След час като запаля същото се повтаря.

 

Казаха ми, че е свързано с горивната система на този етап. Направили са ъпдейт и след това са тествали всичко, нямало проблеми. Нито имало грешки, а и сместа била в норми. Да започна от най-малкото - добавка и 100 октана, след което газ на магистралата. Просто CGI били капризни двигатели. Тъй като няма възможност сега за пътувания, я карах в града със зареден бензин 100 октана. Преди това съм я карал само с 95. Не съм имал такива проблеми. Първият ден беше по-зле, вторият като че ли се подобри и се надявах като сложа добавката и горивото да я изпъна след 15-20 дни, но днес само при палене, без да я карам - отново доста се притрисаше. Добавям и това, че ми казаха за някакво секундно прекъсване в диапазона 1800-2000 оборота, но пак с идеята да тествам с добавката и горивото, за да видим резултата.

 

Поствам и линк с две клипчета, ако се заслушате се чува ясно как буботи и се клатушка. Моля ви за съвет как бихте постъпили вие? На този етап няма да споменавам сервиза, винаги се старая до последно да съм уважителен и търпелив.

 

https://www.youtube....h?v=meZlaYr-JI8

 

https://www.youtube....h?v=qqH3oMN91uU


Този пост е редактиран от Antoni_: 23 април 2020 - 23:43

  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#25 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 24 април 2020 - 22:35

При сглабянето нещо са прецакали ( разбъзикали ) ваносите според мен.

Отиди да си поправят грешката.

 

Ако е от лош бензин ще прекъсва и ще го прави постоянно, а не за 2 мин. при всяко палене.


  • 0

#26 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 април 2020 - 06:23

Чаках да се включат професионалистите,но...
Логично е при ремонта нещо да не е свършено както трябва.
Не мога да разбера как могат да издадат кола в такова състояние за оправена!
Може нещо да не е закачено,някой датчик/клапан да не работи.
Може и дебитомер-дросел да се лъжат.Това пак е свързано с горивото,но не е буквално.
Според мен при познания и желание проблема ясно ще се види на диагностика сутрин когато го прави.
Пс.сервизите около мен работят,а и много лесно може да се провери даден сервиз дали работи-като се отиде до него :)
  • 0

#27 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 25 април 2020 - 11:30

Уговорката с тях е да направя един резервоар извънградско с добавка и "хубаво" гориво, след това да видим дали ще има промяна и пак да им я оставя. Просто карантината отлага това, трябва да се разправям с полицаите иначе...както и да е.

 

Проблемът е, че нямам познат в Пловдив със Стар диагностика. Имам такъв с лицензирана диагностика TEXA, днес съм го помолил да дойде до колата и ще я закачи, поне да знам, ако има нещо, което е по-притеснително. Ако го разчете, разбира се.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#28 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 25 април 2020 - 16:17

Привет,

 

по закона на Мърфи днес колата нямаше почти никакви симптоми. Отвреме-навреме се долавяше леко въпросното тресене за секунда. Дали е във връзка с няколкото паления вчера и форсирания...нямам представа. Мисля си просто да взема да я покарам 15-20км из града и с малко повече форсиране на старт по светофарите. Поне това мога да направя.

 

Поствам 2 снимки с някои от екраните на диагностиката, единствено ме притеснява показанието на 1-ви цилиндър, 0.7.

 

Другото, което ме озадъчи е, че на капачката на резервоара пишеше да се зарежда 95 (минимално 91). Къде тук се вписват препоръките да зареждам 98 или 100 октана? От друга страна едва ли от Даймлер взимат под внимание, че в България 95 сигурно е 91, тоест 98 или 100 да идва на 95-96. Догадки.

 

Битува мнение, че коли с турбо и с повече конски сили е добре да се зареждат с 98 и 100, но пък степента на сгъстяване на 1.8 двигателя мисля е около 9.5...Някой може ли да хвърли светлина и по този въпрос?

Прикачени файлове


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#29 PavlinH

PavlinH

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    C220 2008

Публикувано 25 ноември 2021 - 20:29

Здравейте.
Да надигна кокалите по темата. Имам същият шум под таблото. Ясно е че е въздух/мехурчета в маркучите на охладителната система. Разликата е че не губя антифриз, не съм доливал от като съм я купил вече 5 години. Този шум го има от месеци да не кажа около година, просто не му обръщах внимание. Та днес реших да попитам в сервиза където си ходя - веднага отговора беше че надува. Въпреки твърдото решение, трябваше доказателство - да ама не, теста показа че не надува. Предположенията за спукани радяторчета и охладители не ми се връзват. Системата е под налягане, ако има проблем с тях трябва да тече, а не да влиза въздух. И докато стигнах края на мислите си по въпроса вече не знам какво точно да попитам. Варянт е да повторя теста за изгорели газове в друг сервиз, което вероятно е излишно, но надуването е мястото от където може да влезе въздух. Приемам съвети какво друго може да е ако не е от надуване.
C220 W204 2008 дизел
https://youtube.com/...0?feature=share
  • 0

#30 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 ноември 2021 - 20:02

Здравейте.
Да надигна кокалите по темата. Имам същият шум под таблото. Ясно е че е въздух/мехурчета в маркучите на охладителната система. Разликата е че не губя антифриз, не съм доливал от като съм я купил вече 5 години. Този шум го има от месеци да не кажа около година, просто не му обръщах внимание. Та днес реших да попитам в сервиза където си ходя - веднага отговора беше че надува. Въпреки твърдото решение, трябваше доказателство - да ама не, теста показа че не надува. Предположенията за спукани радяторчета и охладители не ми се връзват. Системата е под налягане, ако има проблем с тях трябва да тече, а не да влиза въздух. И докато стигнах края на мислите си по въпроса вече не знам какво точно да попитам. Варянт е да повторя теста за изгорели газове в друг сервиз, което вероятно е излишно, но надуването е мястото от където може да влезе въздух. Приемам съвети какво друго може да е ако не е от надуване.
C220 W204 2008 дизел
https://youtube.com/...0?feature=share

Това от клипа ,което се чува периодично подаване на газ ли беше?
Не е ясно много шума точно от какво е.Знам че микрофона е мн.чувствителен и изкривява представата за звука,но си мисля че може и да няма общо с охладителната система.
Чуй си ролките,водната помпа...Радиаторче ако имаш спукано ще ти е мъгла предното стъкло.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни