За леки пробойни става. Запушвал съм веднъж с червен пипер на 190ка и веднъж на 210ка с черно-бял прах в кутийка от ОМВ, малко приличаше на млян черен пипер. Стана и двата пъти, но ми казаха, че се прави еднократно и ако не стане не се повтаря, защото може да задръсти и да направи беля.
Шум на течаща вода при пускане на парното
Започната от Antoni_, 10 фев 2020 - 09:55:05
32 мнения по тази тема
#16
Публикувано 29 февруари 2020 - 22:56
#17
Публикувано 01 март 2020 - 09:28
Едно е да се запуши теч от радиатор,друго е издухана гарнитура или не дай Бог крива глава.
Народа е казал:-с пръдня боя не става!
Честита баба Марта!
Народа е казал:-с пръдня боя не става!
Честита баба Марта!
#18
Публикувано 01 март 2020 - 11:22
Честита Баба Марта! Бъдете здрави, колеги и много наслада на пътя
Иначе лично Дунев след теста ми обясняваше колко успешна била тази химия, разработена, 97% успеваемост...колко таксита ги сипвали и как не жалили колите после.
На мен ми се видя като възможност за бърза продажба на каса в допълнение към теста. Около 80лв струваше това плюс 35 за теста.
Този пост е редактиран от Antoni_: 01 март 2020 - 11:25
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#19
Публикувано 01 март 2020 - 13:21
Ако е гарнитура и смяташ да караш колата, по-добре я ремонтирай по класически способ - смени гарнитурата.
#20
Публикувано 02 март 2020 - 11:00
Да, вече е решено. Оставил съм я.
Увериха ме, че в най-добрият случай да й няма нищо на главата, че я шлайфат пак, повърхностно. Ще се ревизират клапани и тнт. Дори предложиха да помисля за обтегач, така и така ще се разглобява всичко. На студено се чувало при запалване. Ще видим какво ще излезне сега с отварянето пък после ще се мисли.
Иначе оттук-оттам получих идеи да продавам колата. Вие как бихте постъпили, едва ли е толкова тежък ремонт и рисков след това при експлоатация.
Може би след уплътняването има риск да избие в другата част и да започне да губи масло...кой знае.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#21
Публикувано 02 март 2020 - 13:55
Според мен този ремонт е рутинен и след него си гарантираш едни 300000км.без проблеми в този аспект.Не е причина за продажба.Да, вече е решено. Оставил съм я.
Увериха ме, че в най-добрият случай да й няма нищо на главата, че я шлайфат пак, повърхностно. Ще се ревизират клапани и тнт. Дори предложиха да помисля за обтегач, така и така ще се разглобява всичко. На студено се чувало при запалване. Ще видим какво ще излезне сега с отварянето пък после ще се мисли.
Иначе оттук-оттам получих идеи да продавам колата. Вие как бихте постъпили, едва ли е толкова тежък ремонт и рисков след това при експлоатация.
Може би след уплътняването има риск да избие в другата част и да започне да губи масло...кой знае.
Ако ти се продава,тогава наистина по-добре добавка да сложиш.
#22
Публикувано 03 март 2020 - 11:18
Фокусът не е продажба, а добре свършена работа и надеждност след това, така че дано след седмица да има добри новини.
Поздрави!
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#23
Публикувано 20 март 2020 - 19:24
Здравейте,
ремонтът приключи. Последните дни я тестваха, диагностика и тнт. Ремонтът е ок, нямат притеснения.
Обаче: Забелязаха, че сутрин при запалване има леко притрисване на колата. За много кратко. Като загрее изчезвало. Общо-взето нещо, което и аз наблюдавах откакто я имам. Изпращам едно клипче, за да видите на какво го отдават те.
Двете зъбни колела са сменяни от предишния собственик, заедно с верига и тнт, обтегачът са го оставили стария, сега го сменихме.
Дясното има някакъв леко свободен ход с последващо изпукване, след което започва да върти заедно с вала. Лявото е ок. На диагностиката показвало, че е или датчик на разпределителния вал или ваноса, но след замяната на първото и отново след кратко спиране изписвало тази грешка и оттам смятат, че колелото е за смяна. Уточниха, че няма проблем да се кара и така на този етап, не би следвало да се усеща и да има проблем с разход, вървеж и тнт. Подлежи обаче на ремонт, ако преценя. Свещите също са сменени. Пояснявам, че повече от 6 месеца не съм имал някакви забележки по поведението на мотора, като я взема утре ще покарам, за да сравня.
Мога ли да помоля за съвет и впечатления, за тези, които имат представа.
Благодаря!
ЛИНК:
Този пост е редактиран от Antoni_: 20 март 2020 - 19:28
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#24
Публикувано 23 април 2020 - 23:35
Здравейте,
колата е при мен от известно време, но не е наред. Моля ви за мнение.
Накратко и директно: в по-лошо състояние, отколкото преди да я оставя за ремонт. За хронологията: сменяше се гарнитура и се челосваше главата.
Сутрин при палене колата се тресе и оборотите играят минимално. След 2 минути изведнъж се оправя и изчезва, след което много рядко, едва доловимо се усеща. След час като запаля същото се повтаря.
Казаха ми, че е свързано с горивната система на този етап. Направили са ъпдейт и след това са тествали всичко, нямало проблеми. Нито имало грешки, а и сместа била в норми. Да започна от най-малкото - добавка и 100 октана, след което газ на магистралата. Просто CGI били капризни двигатели. Тъй като няма възможност сега за пътувания, я карах в града със зареден бензин 100 октана. Преди това съм я карал само с 95. Не съм имал такива проблеми. Първият ден беше по-зле, вторият като че ли се подобри и се надявах като сложа добавката и горивото да я изпъна след 15-20 дни, но днес само при палене, без да я карам - отново доста се притрисаше. Добавям и това, че ми казаха за някакво секундно прекъсване в диапазона 1800-2000 оборота, но пак с идеята да тествам с добавката и горивото, за да видим резултата.
Поствам и линк с две клипчета, ако се заслушате се чува ясно как буботи и се клатушка. Моля ви за съвет как бихте постъпили вие? На този етап няма да споменавам сервиза, винаги се старая до последно да съм уважителен и търпелив.
https://www.youtube....h?v=meZlaYr-JI8
https://www.youtube....h?v=qqH3oMN91uU
Този пост е редактиран от Antoni_: 23 април 2020 - 23:43
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#25
Публикувано 24 април 2020 - 22:35
При сглабянето нещо са прецакали ( разбъзикали ) ваносите според мен.
Отиди да си поправят грешката.
Ако е от лош бензин ще прекъсва и ще го прави постоянно, а не за 2 мин. при всяко палене.
#26
Публикувано 25 април 2020 - 06:23
Чаках да се включат професионалистите,но...
Логично е при ремонта нещо да не е свършено както трябва.
Не мога да разбера как могат да издадат кола в такова състояние за оправена!
Може нещо да не е закачено,някой датчик/клапан да не работи.
Може и дебитомер-дросел да се лъжат.Това пак е свързано с горивото,но не е буквално.
Според мен при познания и желание проблема ясно ще се види на диагностика сутрин когато го прави.
Пс.сервизите около мен работят,а и много лесно може да се провери даден сервиз дали работи-като се отиде до него
Логично е при ремонта нещо да не е свършено както трябва.
Не мога да разбера как могат да издадат кола в такова състояние за оправена!
Може нещо да не е закачено,някой датчик/клапан да не работи.
Може и дебитомер-дросел да се лъжат.Това пак е свързано с горивото,но не е буквално.
Според мен при познания и желание проблема ясно ще се види на диагностика сутрин когато го прави.
Пс.сервизите около мен работят,а и много лесно може да се провери даден сервиз дали работи-като се отиде до него
#27
Публикувано 25 април 2020 - 11:30
Уговорката с тях е да направя един резервоар извънградско с добавка и "хубаво" гориво, след това да видим дали ще има промяна и пак да им я оставя. Просто карантината отлага това, трябва да се разправям с полицаите иначе...както и да е.
Проблемът е, че нямам познат в Пловдив със Стар диагностика. Имам такъв с лицензирана диагностика TEXA, днес съм го помолил да дойде до колата и ще я закачи, поне да знам, ако има нещо, което е по-притеснително. Ако го разчете, разбира се.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#28
Публикувано 25 април 2020 - 16:17
Привет,
по закона на Мърфи днес колата нямаше почти никакви симптоми. Отвреме-навреме се долавяше леко въпросното тресене за секунда. Дали е във връзка с няколкото паления вчера и форсирания...нямам представа. Мисля си просто да взема да я покарам 15-20км из града и с малко повече форсиране на старт по светофарите. Поне това мога да направя.
Поствам 2 снимки с някои от екраните на диагностиката, единствено ме притеснява показанието на 1-ви цилиндър, 0.7.
Другото, което ме озадъчи е, че на капачката на резервоара пишеше да се зарежда 95 (минимално 91). Къде тук се вписват препоръките да зареждам 98 или 100 октана? От друга страна едва ли от Даймлер взимат под внимание, че в България 95 сигурно е 91, тоест 98 или 100 да идва на 95-96. Догадки.
Битува мнение, че коли с турбо и с повече конски сили е добре да се зареждат с 98 и 100, но пък степента на сгъстяване на 1.8 двигателя мисля е около 9.5...Някой може ли да хвърли светлина и по този въпрос?
Прикачени файлове
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#29
Публикувано 25 ноември 2021 - 20:29
Здравейте.
Да надигна кокалите по темата. Имам същият шум под таблото. Ясно е че е въздух/мехурчета в маркучите на охладителната система. Разликата е че не губя антифриз, не съм доливал от като съм я купил вече 5 години. Този шум го има от месеци да не кажа около година, просто не му обръщах внимание. Та днес реших да попитам в сервиза където си ходя - веднага отговора беше че надува. Въпреки твърдото решение, трябваше доказателство - да ама не, теста показа че не надува. Предположенията за спукани радяторчета и охладители не ми се връзват. Системата е под налягане, ако има проблем с тях трябва да тече, а не да влиза въздух. И докато стигнах края на мислите си по въпроса вече не знам какво точно да попитам. Варянт е да повторя теста за изгорели газове в друг сервиз, което вероятно е излишно, но надуването е мястото от където може да влезе въздух. Приемам съвети какво друго може да е ако не е от надуване.
C220 W204 2008 дизел
https://youtube.com/...0?feature=share
Да надигна кокалите по темата. Имам същият шум под таблото. Ясно е че е въздух/мехурчета в маркучите на охладителната система. Разликата е че не губя антифриз, не съм доливал от като съм я купил вече 5 години. Този шум го има от месеци да не кажа около година, просто не му обръщах внимание. Та днес реших да попитам в сервиза където си ходя - веднага отговора беше че надува. Въпреки твърдото решение, трябваше доказателство - да ама не, теста показа че не надува. Предположенията за спукани радяторчета и охладители не ми се връзват. Системата е под налягане, ако има проблем с тях трябва да тече, а не да влиза въздух. И докато стигнах края на мислите си по въпроса вече не знам какво точно да попитам. Варянт е да повторя теста за изгорели газове в друг сервиз, което вероятно е излишно, но надуването е мястото от където може да влезе въздух. Приемам съвети какво друго може да е ако не е от надуване.
C220 W204 2008 дизел
https://youtube.com/...0?feature=share
#30
Публикувано 27 ноември 2021 - 20:02
Това от клипа ,което се чува периодично подаване на газ ли беше?Здравейте.
Да надигна кокалите по темата. Имам същият шум под таблото. Ясно е че е въздух/мехурчета в маркучите на охладителната система. Разликата е че не губя антифриз, не съм доливал от като съм я купил вече 5 години. Този шум го има от месеци да не кажа около година, просто не му обръщах внимание. Та днес реших да попитам в сервиза където си ходя - веднага отговора беше че надува. Въпреки твърдото решение, трябваше доказателство - да ама не, теста показа че не надува. Предположенията за спукани радяторчета и охладители не ми се връзват. Системата е под налягане, ако има проблем с тях трябва да тече, а не да влиза въздух. И докато стигнах края на мислите си по въпроса вече не знам какво точно да попитам. Варянт е да повторя теста за изгорели газове в друг сервиз, което вероятно е излишно, но надуването е мястото от където може да влезе въздух. Приемам съвети какво друго може да е ако не е от надуване.
C220 W204 2008 дизел
https://youtube.com/...0?feature=share
Не е ясно много шума точно от какво е.Знам че микрофона е мн.чувствителен и изкривява представата за звука,но си мисля че може и да няма общо с охладителната система.
Чуй си ролките,водната помпа...Радиаторче ако имаш спукано ще ти е мъгла предното стъкло.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни