Сваляне на главините - как става?много ли блъскане иска
Започната от
Гост_S-clasikaГост_
, 09 мар 2006 - 08:57:48
14 мнения по тази тема
#1 Гост_S-clasikaГост_
Публикувано 09 март 2006 - 08:57
Кажете моля , как става?
Ако има схема ?
Развих всичко що видях но не знам колко до блъскам и дали правилно блъскам
Ако има схема ?
Развих всичко що видях но не знам колко до блъскам и дали правилно блъскам
#2
Публикувано 09 март 2006 - 09:05
Сори,че не мога да помогна Схема за демонтажа едвали някой ще ти даде, но след като приключиш ще са радвам да опишеш последователноста при сваляне и качване на детайлите.И блъскай смело това е немска стоманаКажете моля , как става?
Ако има схема ?
Развих всичко що видях но не знам колко до блъскам и дали правилно блъскам
#3
Публикувано 09 март 2006 - 09:31
кои главини и на какъв модел?
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#4
Публикувано 09 март 2006 - 09:37
Предните на Сом педполагам, че са като на Пуратакои главини и на какъв модел?
#5 Гост_GuestГост_
Публикувано 09 март 2006 - 10:08
Kaкво точно се опиваш да направиш?Защо ги сваляш?
#6
Публикувано 09 март 2006 - 22:25
Ми като на повечето автомобили:
1.сваляш колелото
2.демонтираш спирачния апарат, след като разтвориш накладките
3.ако има АБС демонтираш датчика(едва ли има)
4. сваляш капачката на лагера, развиваш гайката (след като я разконтриш), вадиш шайбата и изваждаш главината
1.сваляш колелото
2.демонтираш спирачния апарат, след като разтвориш накладките
3.ако има АБС демонтираш датчика(едва ли има)
4. сваляш капачката на лагера, развиваш гайката (след като я разконтриш), вадиш шайбата и изваждаш главината
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#7 Гост_S-clasikaГост_
Публикувано 10 март 2006 - 09:17
Развих всичко що видях , но си мисля че е набита на лагера , но се чудя дали има някаква зегерка някъде.
Искам да сменям лагерите на главините на W116 S280 Сом - eднакво е с Пурата - на предната и задната главина жужат и ми се иска да ги сменя докато е време.
Но ми се струва че и с 123 и 124-ката е еднакво - или се лъжа - Моля коментар !
Искам да сменям лагерите на главините на W116 S280 Сом - eднакво е с Пурата - на предната и задната главина жужат и ми се иска да ги сменя докато е време.
Но ми се струва че и с 123 и 124-ката е еднакво - или се лъжа - Моля коментар !
#8
Публикувано 10 март 2006 - 15:22
Ми аз бях отговорил в дир.бг
http://clubs.dir.bg/...psed&sb=5&part=
Гривните на лагерите ги вадиш с подходящо приспособление ако е нужно,недей да блъскаш никъде. Почистваш хубаво с препарат главината и лагерните легла(да речем с онез спрейове за спирачки)...Слагаш подходящата грес...NLGI клас 2 високотемпературна,без МоS2 или графит,но с EP присадки-задължително да става за колесни лагери,щото има и едни прости chassis grease,пак клас 2,ама не са за там....(кастрол Lmx е много подходяща)
http://www.gdtm.ru/MBSheetOilG.htm
Тъкмо няма да сложиш прекалено много...После при монтажа настройваш законтрящият пръстен(онзи с болта)тъй,че да няма луфт в главината,но лагерите да не са под голямо напрежение...след време проверяваш пак за луфтове...Timken,казват,влизали по-трудно...
http://clubs.dir.bg/...psed&sb=5&part=
Гривните на лагерите ги вадиш с подходящо приспособление ако е нужно,недей да блъскаш никъде. Почистваш хубаво с препарат главината и лагерните легла(да речем с онез спрейове за спирачки)...Слагаш подходящата грес...NLGI клас 2 високотемпературна,без МоS2 или графит,но с EP присадки-задължително да става за колесни лагери,щото има и едни прости chassis grease,пак клас 2,ама не са за там....(кастрол Lmx е много подходяща)
http://www.gdtm.ru/MBSheetOilG.htm
Тъкмо няма да сложиш прекалено много...После при монтажа настройваш законтрящият пръстен(онзи с болта)тъй,че да няма луфт в главината,но лагерите да не са под голямо напрежение...след време проверяваш пак за луфтове...Timken,казват,влизали по-трудно...
Blood, Sweat and Diesel !
#9
Публикувано 10 март 2006 - 16:33
отпред лагерите са конусни и само външната част на лагерите се набиват в главината, а ако е влезнала вода и е станала корозия мойе да не искат да се извадят от шенкела, при дърпане на сп. диск. Иначе се вади мн леко ако всичко е наред. Има и семеринг на главината, който също понякога запъва, ако има ръб
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#10 Гост_S-clasikaГост_
Публикувано 11 март 2006 - 17:41
тия сайтове не ми се отварят с прозорец-98 съм и само ми дават грешки
http://www.detali.ru...&SGR=030&SGN=01
http://www.detali.ru...&SGR=030&SGN=01
#11
Публикувано 12 март 2006 - 20:51
цъкваш десен бутон на линка и му даваш пропъртиис, копираш адреса и го пействаш горе дето се пишат адресите и му даваш ентър и ОНО ТРЪГА
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#12
Публикувано 28 януари 2008 - 13:31
zadni ili predni
#13
Публикувано 28 януари 2008 - 18:55
аз оня ден свалях задни
значи първо преди да сваляш каквото и да било трябва да разконтриш гайката на карето и да я разхлабиш докато колата нее вдигната на крик,че иначе нема да моеш.След това вдигаш сваляш гумата,после спирачния апарат,после развиваш онова малкото болче за шестограм дето държи спирачния диск и следва малко псуване ако са ти вкопани накладките на ръчната.Дърпаш спирачния диск докато от някъде подбереш с отверката накладките да ги прибереш малко и диска излиза.Ако ти е вкопан докато е свален го носи при стругар да му маане ръба та при следващо сваляне да не псуваш а да си свиркаш и да работиш.После взимаш една скоба за лагери и вадиш фланеца от шлиците на карето.Като го извадиш лагерите са от долу и вече се виждат.Аз съм разглобявал до тук.Сега е ред на някой друг да каже как се вадят лагерите,че и аз не знам а ще трябва да ги сменям.
значи първо преди да сваляш каквото и да било трябва да разконтриш гайката на карето и да я разхлабиш докато колата нее вдигната на крик,че иначе нема да моеш.След това вдигаш сваляш гумата,после спирачния апарат,после развиваш онова малкото болче за шестограм дето държи спирачния диск и следва малко псуване ако са ти вкопани накладките на ръчната.Дърпаш спирачния диск докато от някъде подбереш с отверката накладките да ги прибереш малко и диска излиза.Ако ти е вкопан докато е свален го носи при стругар да му маане ръба та при следващо сваляне да не псуваш а да си свиркаш и да работиш.После взимаш една скоба за лагери и вадиш фланеца от шлиците на карето.Като го извадиш лагерите са от долу и вече се виждат.Аз съм разглобявал до тук.Сега е ред на някой друг да каже как се вадят лагерите,че и аз не знам а ще трябва да ги сменям.
#14
Публикувано 28 януари 2008 - 19:37
zadni ili predni
Не се прави на луд,темата е от 2006,пиши нормално..............просто сьветчета,да ти е по-лесно пребиваването у форума
.
#15
Публикувано 30 януари 2008 - 19:18
аз оня ден свалях задни
значи първо преди да сваляш каквото и да било трябва да разконтриш гайката на карето и да я разхлабиш докато колата нее вдигната на крик,че иначе нема да моеш.След това вдигаш сваляш гумата,после спирачния апарат,после развиваш онова малкото болче за шестограм дето държи спирачния диск и следва малко псуване ако са ти вкопани накладките на ръчната.Дърпаш спирачния диск докато от някъде подбереш с отверката накладките да ги прибереш малко и диска излиза.Ако ти е вкопан докато е свален го носи при стругар да му маане ръба та при следващо сваляне да не псуваш а да си свиркаш и да работиш.После взимаш една скоба за лагери и вадиш фланеца от шлиците на карето.Като го извадиш лагерите са от долу и вече се виждат.Аз съм разглобявал до тук.Сега е ред на някой друг да каже как се вадят лагерите,че и аз не знам а ще трябва да ги сменям.
Главината може да излезе и без скоба. После се избива на преса фланеца на сп. диск и след това с яки зегерклещи се маха голямата зегерка . След туй пак на преса се вади външната черупка на лагера щото той вече е разкостен, с флекс внимателно се изрязва вътр. черупка от фланеца. След това всичко се почиства, новия лагер се набива в главината, слага се зегерката и накрая се набива фланеца. Това да се прави на преса! Ако колата е комби приключението е х100. Успех!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни