Здравейте. На скоро си взех мерцедес Е270ЦДИ директно от човек в Австрия. До тук добре.
Смених каквото имаше да тропа по колата, смених маслата. Но бера ядове с електрониката.
Паля колата, включва нормално, като карам леко няма ядове. Като я натисна светва това, влиза в авариен режим, километража спира да отчита скорост и спира да сменя предавките? Имам чувство че отзад нещо задържа, чувам нещо като прискърцване (абс може би). Усещам, че и сама поддава газ? Колата днес я изкарах от сервиз сменяха заден сам модул, звънях им като се показа проблема - викат карай малко,че е стояла бая време(2-3 месеца), може някой апарат да задържа и от там да става проблема..
Тия дни ще им я карам за рекламация, то така не може да се кара, но бих искал да чуя и други мнения? Почвам да намразвам колата, преди да съм я подкарал...
АБС светва и влиза в авариен режим
Започната от kristiyan92, 04 фев 2020 - 19:46:16
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 февруари 2020 - 19:46
#2
Публикувано 05 февруари 2020 - 18:44
виж абс модула и преден десен датчик на абс
#3
Публикувано 05 февруари 2020 - 19:20
виж абс модула и преден десен датчик на абс
A възможно ли е да от гривните на АБС-а дето са отзад? Колата е от Австрия а там от солта знаем какво става с железата.. Самото задържане и скърцане го чувам отзад затова.
#4
Публикувано 05 февруари 2020 - 19:38
Възможно е.A възможно ли е да от гривните на АБС-а дето са отзад? Колата е от Австрия а там от солта знаем какво става с железата.. Самото задържане и скърцане го чувам отзад затова.
#5
Публикувано 08 февруари 2020 - 13:54
Диагностиката очаквано показа абс датчик на задно дясно колело, от където чувам и усещам задържането. Майстора каза, да почнем с по евтиното - смяна на магнитната грива, която е 15лв. Старата се оказа в разпадащо се състояние. Смениха я , сглобиха всичко след разкачването - завъртяхме да видим да не закача и т.н. Изтриха грешката. Сега не свети АБС-а, но пак чувам и усещам задържане при ниска скорост, която води до леко присецване? Като не дава индикации на таблото, дали варианта за датчик остава? Ако е заминал няма ли да свети и пак да даде грешка?
#6
Публикувано 08 февруари 2020 - 23:32
Диагностиката очаквано показа абс датчик на задно дясно колело, от където чувам и усещам задържането. Майстора каза, да почнем с по евтиното - смяна на магнитната грива, която е 15лв. Старата се оказа в разпадащо се състояние. Смениха я , сглобиха всичко след разкачването - завъртяхме да видим да не закача и т.н. Изтриха грешката. Сега не свети АБС-а, но пак чувам и усещам задържане при ниска скорост, която води до леко присецване? Като не дава индикации на таблото, дали варианта за датчик остава? Ако е заминал няма ли да свети и пак да даде грешка?
Мисля че трябва първо да се види и другата гривна.Обикновенно те правят проблеми със задържането които приличат на все едно някой ти натиска спирачката при ниска скорост на спиране по инерция.
#7
Публикувано 09 февруари 2020 - 14:35
Ако и лявата е заминала няма ли и от там да даде проблем, както светваше АБС-а преди да сменим тази отдясно? Защото на диагностика изкара само проблем отдясно от където усещам задържането? Или са навързани, едната задържа и автоматично и другата го прави?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни