Здравейте!
Имам 3 мерцедеса 211: 220, 320 и 420 ЦДИ.
Последния го закупих скоро, но се натъкнах на повишено налягане в казанчето. След газ анализатор се оказа че има газове в охладителната система. Казах на майстора да отвори мотора за да разбера глава, или гарнитура, недай си боже блок е. Оказа се че една риза е пропаднала неравномерно и оттам лееко подухва. Майсторът се спари малко и каза че не бил правил ремонти на такъв двигател в блока. Някой познава ли майстор, който успешно е сменявал ризи на такъв мотор OM629 910?
Смяна на риза e420 cdi
Started by Bay Dimityr, 02 Feb 2020 - 20:46:02
10 replies to this topic
#1
Posted 02 February 2020 - 20:46
#2
Posted 03 February 2020 - 10:04
Питай Людмил Деянов - 0888318110 на мен ми е правил успешно ремонт на пропаднала риза ,но на камион и успешно ми е правил основен ремонт на ОМ646 ,така че ако ти каже ,че може ,ще го направи.
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Posted 03 February 2020 - 19:07
Питай Людмил Деянов - 0888318110 на мен ми е правил успешно ремонт на пропаднала риза ,но на камион и успешно ми е правил основен ремонт на ОМ646 ,така че ако ти каже ,че може ,ще го направи.
Ще го опитам. Благодаря!
#4
Posted 06 February 2020 - 17:48
За съжаление не е правил. Освен това в момента има и много работа така че ще ми трябва друг жокер...
#5
Posted 06 February 2020 - 22:58
в момента двигателя ти в какво състояние е? свален и без глави?
#6
Posted 07 February 2020 - 07:47
в момента двигателя ти в какво състояние е? свален и без глави?
Да, свален е и без глави.
#7
Posted 23 February 2020 - 12:49
Май отивам на двигател втора ръка. Оказа се че никъде не се предлагат ризи за тоя двигател...
#8
Posted 23 February 2020 - 13:39
Всички 420 страдат от този проблем.
Даже и да вземеш мотор, който в момента е ОК, това не означава, че след 5000 км. няма да стане същия чеп. Затова си оправи твоя.
Даже и да вземеш мотор, който в момента е ОК, това не означава, че след 5000 км. няма да стане същия чеп. Затова си оправи твоя.
#9
Posted 11 December 2022 - 17:07
Всички 420 страдат от този проблем.
Даже и да вземеш мотор, който в момента е ОК, това не означава, че след 5000 км. няма да стане същия чеп. Затова си оправи твоя.
Оказа се прав!
#10
Posted 11 December 2022 - 18:15
Какво направи с твоя?
Разкажи повече.
Разкажи повече.
#11
Posted 12 December 2022 - 10:19
Закарах блока на един пич от Доброславци да го шлайфа като купих нови гумички за под ризите. Той го върна след време/ бях му казал че не бързам/. Шлайфах главите с нови гумички. Поссле монтьора го събра. Всичко бе ок, но се появи леко шляпане при студен старт и при загрял двигател. Оказа се че е сложил старите бутала без да ги замери . Предполага се че е била прегрявана и някое бутало в полата е било свито.Не беше драма но мен ме дразнеше и тази година си набелязах двигател на малко км от Английски МЛ. Стъпи ми на 10000 лв с докарване и монтаж. Колата не пуши, върви като змей....но... след 10к пробег завчера забелязах че надува пак маркучите. Закарах я на газ анализатор/ пича хвана предния проблем/ но там ми каза че нямам никаква индикация за наличие на газ в охладителната система. Съкрушен съм вече с тзи кола....налял съм 50к в нея! Не знам какво да правя! Пак повтарям- не харчи масло, върви като бясна... но надува маркучите. Засега не изтича от казанчето, но знам че някъде нещо пак духа през гарнитурата... Явно като престоят дълго време тези двигатели и гумичките под ризите се скапват.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users