Не вдига повече от 3000 оборота
Започната от Kiskinoff, 01 фев 2020 - 09:00:37
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 февруари 2020 - 09:00
Здравейте колеги,отскоро съм в клуба на мерцедес. От Пловдив съм
Имам странен проблем, не вдига повече от 3000 оборота и не се форсира, нито на място нито в движение.
Колата е mercedes c270cdi автомат.
Ще си бъда благодарен ако ми кажете и споделите, евентуално къде да търся проблема.
Имам странен проблем, не вдига повече от 3000 оборота и не се форсира, нито на място нито в движение.
Колата е mercedes c270cdi автомат.
Ще си бъда благодарен ако ми кажете и споделите, евентуално къде да търся проблема.
#2
Публикувано 02 февруари 2020 - 08:33
Здравей Колега ! Това е влизане в аравиен режим "limp home mode", което свързано с някаква повреда, която може да е като почнеш по скоростна кутия и стигнеш до управлението на турбина, егр или вихрови клапи .... трябва да се закачи на стар диагноза и да се гледа за някакви насочващи грешки и на живи данни !!! Аз имах същият проблем на c220 cdi и след като изгася дригателя и запаля на ново се оправяше.... и след известно време предимно след като я понастъпя пак забиваше .....оказа скусано вакуум маркуче на управлението на вихровите клапи на входящия колектор ....смяна и всичко за заспа за сумата от ..... 5 лв
#3
Публикувано 04 февруари 2020 - 18:35
Здравейте колеги напълно нов съм във форума.Собственик съм на мерцедес с220cdi
От една седмица и имам същият проблем посочен по нагоре.
Неможе да вдигне повече от 3000 оборота но не светят никакви лампи по таблото след изгасване и палене след няколко мин. Се оправя и после пак влиза в авариен режим но на таблото не свети нищо
Моля някой да помогне какво би било
Благодаря предварително!
От една седмица и имам същият проблем посочен по нагоре.
Неможе да вдигне повече от 3000 оборота но не светят никакви лампи по таблото след изгасване и палене след няколко мин. Се оправя и после пак влиза в авариен режим но на таблото не свети нищо
Моля някой да помогне какво би било
Благодаря предварително!
#4
Публикувано 04 февруари 2020 - 18:59
Диагностика ??
Да се приема само на майтап :
От два дни ми тече носа, сутрин като го издухам карам така до обяд. После пак се започва. Комшията каза, че имал подобен проблем миналата седмица, лекувал се само с ракия и салата с чесън. Удачно ли е. Чета по китайски форуми за някакъв по-сериозен проблем. Симптомите били същите, ама кой знае. Моля помогнете, не ми се ходи в официална болница. Отзивите са много лоши и сигурно е много скъпо. Няма ли някаква хомеопатия, ама нещо изпробвано. Не ми се наливат пари в кварталната аптека.
Да се приема само на майтап :
От два дни ми тече носа, сутрин като го издухам карам така до обяд. После пак се започва. Комшията каза, че имал подобен проблем миналата седмица, лекувал се само с ракия и салата с чесън. Удачно ли е. Чета по китайски форуми за някакъв по-сериозен проблем. Симптомите били същите, ама кой знае. Моля помогнете, не ми се ходи в официална болница. Отзивите са много лоши и сигурно е много скъпо. Няма ли някаква хомеопатия, ама нещо изпробвано. Не ми се наливат пари в кварталната аптека.
Този пост е редактиран от drjivago: 04 февруари 2020 - 19:12
#5
Публикувано 04 февруари 2020 - 19:21
Здравейте колеги напълно нов съм във форума.Собственик съм на мерцедес с220cdi
От една седмица и имам същият проблем посочен по нагоре.
Неможе да вдигне повече от 3000 оборота но не светят никакви лампи по таблото след изгасване и палене след няколко мин. Се оправя и после пак влиза в авариен режим но на таблото не свети нищо
Моля някой да помогне какво би било
Благодаря предварително!
Добре дошъл. Причини за така наречения авариен
режим много. Някаква диагностика ( най-добре Стар) може да изясни много неща. Най-елементарните са ЕГР, някой вакум или маркуч по турбото и т.н.
#6
Публикувано 05 февруари 2020 - 02:14
Drjivago благодаря за инфото!
#7
Публикувано 11 април 2020 - 22:07
Имах същия проблем. Диагностиката показа мап сензор. Смених го, след което нямаше промяна. В крайна сметка се оказа едно кабелче на буксата за мап сензора
#8
Публикувано 18 септември 2020 - 11:14
И аз имам Mercedes C270 CDI 125kw 170HP Счупиха ми се вихровите клапи и правих ремонт на главата,и вихровите клапи ги отстраниха. След, като запалихме колата, не можеше да се форсира повече от 3000 оборота и работеше шумно! Историята е следната: Колата ми се счупи в България а аз живея в чужбина. Отсявих я в България да я правят, а аз само плащах пари - 2400лв ми излезна всичко и колата не работеше като хората след ремонта! И смених мотора с друг. Старата глава я отворихме да видим какво е правено,дали са сменени клапани,гумички, и водачи на главата и дали е шлайфана. Гарнитурата беше ръждясала а главата не изглеждаше толкова чиста от снимките който ми праща майстора. Искам да кажете от снимките който ще кача това една и съща глава ли е?
Благодаря предварително!
Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
Благодаря предварително!
Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
Този пост е редактиран от fredperry89: 18 септември 2020 - 11:20
#9
Публикувано 18 септември 2020 - 14:56
Има три направления за правилната поддръжка на една кола: "правилни" части, навременни ремонти и "правилния" майстор.
Примерни с евтини части бол, както и ментета бол.
Примерни с ненавременна поддръжка също... обикновено се чака нещо да се счупи, смяна на масло на 15-20к км и тн.
За майсторите пък да не отварям дума, аз лично съм сменил 4-5 докато открия правилния, като уж се познавахме с всички предишни.
Та искам да ти кажа че така трудно някой би се наел да ти каже кое, какво, защо. Като цяло като си си оставил колата за определен ремонт той трябва да се извърши качествено. Тоест докато не заработи както трябва, условията за рекламация са налице.
От друга страна ако с всеки ремонт става по-зле сменяш майстора.
Примерни с евтини части бол, както и ментета бол.
Примерни с ненавременна поддръжка също... обикновено се чака нещо да се счупи, смяна на масло на 15-20к км и тн.
За майсторите пък да не отварям дума, аз лично съм сменил 4-5 докато открия правилния, като уж се познавахме с всички предишни.
Та искам да ти кажа че така трудно някой би се наел да ти каже кое, какво, защо. Като цяло като си си оставил колата за определен ремонт той трябва да се извърши качествено. Тоест докато не заработи както трябва, условията за рекламация са налице.
От друга страна ако с всеки ремонт става по-зле сменяш майстора.
#10
Публикувано 18 септември 2020 - 16:59
Аз го смених и сега си я карам... но мисля,че тази цилиндрична глава от първата снимка не е моята! Моята я отворих лично за да видя какво се случва. Тя е на останалите снимки "уж е след ремонт"
Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
Този пост е редактиран от fredperry89: 18 септември 2020 - 17:00
#12
Публикувано 19 септември 2020 - 08:25
Що така правиш...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни