Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Не вдига повече от 3000 оборота


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Kiskinoff

Kiskinoff

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes C270cdi

Posted 01 February 2020 - 09:00

Здравейте колеги,отскоро съм в клуба на мерцедес. От Пловдив съм
Имам странен проблем, не вдига повече от 3000 оборота и не се форсира, нито на място нито в движение.
Колата е mercedes c270cdi автомат.
Ще си бъда благодарен ако ми кажете и споделите, евентуално къде да търся проблема.
  • 0

#2 gorillaltdw202

gorillaltdw202

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    w202 c180
    w202 c220 cdi

Posted 02 February 2020 - 08:33

Здравей Колега ! Това е влизане в аравиен режим "limp home mode", което свързано с някаква повреда, която може да е като почнеш по скоростна кутия и стигнеш до управлението на турбина, егр или вихрови клапи .... трябва да се закачи на стар диагноза и да се гледа за някакви насочващи грешки и на живи данни !!! Аз имах същият проблем на c220 cdi и след като изгася дригателя и запаля на ново се оправяше.... и след известно време предимно след като я понастъпя пак забиваше .....оказа скусано вакуум маркуче на управлението на вихровите клапи на входящия колектор ....смяна и всичко за заспа за сумата от ..... 5 лв  :yeah  :yoda


  • 1

#3 Kokozoiko

Kokozoiko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes benz c220 cdi

Posted 04 February 2020 - 18:35

Здравейте колеги напълно нов съм във форума.Собственик съм на мерцедес с220cdi
От една седмица и имам същият проблем посочен по нагоре.
Неможе да вдигне повече от 3000 оборота но не светят никакви лампи по таблото след изгасване и палене след няколко мин. Се оправя и после пак влиза в авариен режим но на таблото не свети нищо
Моля някой да помогне какво би било
Благодаря предварително!
  • 0

#4 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 04 February 2020 - 18:59

Диагностика ??

Да се приема само на майтап :

От два дни ми тече носа, сутрин като го издухам карам така до обяд. После пак се започва. Комшията каза, че имал подобен проблем миналата седмица, лекувал се само с ракия и салата с чесън. Удачно ли е. Чета по китайски форуми за някакъв по-сериозен проблем. Симптомите били същите, ама кой знае. Моля помогнете, не ми се ходи в официална болница. Отзивите са много лоши и сигурно е много скъпо. Няма ли някаква хомеопатия, ама нещо изпробвано. Не ми се наливат пари в кварталната аптека.

Edited by drjivago, 04 February 2020 - 19:12 .

  • 0

#5 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 04 February 2020 - 19:21

Здравейте колеги напълно нов съм във форума.Собственик съм на мерцедес с220cdi
От една седмица и имам същият проблем посочен по нагоре.
Неможе да вдигне повече от 3000 оборота но не светят никакви лампи по таблото след изгасване и палене след няколко мин. Се оправя и после пак влиза в авариен режим но на таблото не свети нищо
Моля някой да помогне какво би било
Благодаря предварително!


Добре дошъл. Причини за така наречения авариен
режим много. Някаква диагностика ( най-добре Стар) може да изясни много неща. Най-елементарните са ЕГР, някой вакум или маркуч по турбото и т.н.
  • 0

#6 Kokozoiko

Kokozoiko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Posts:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes benz c220 cdi

Posted 05 February 2020 - 02:14

Drjivago благодаря за инфото!
  • 0

#7 razor89

razor89

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:Teteven

Posted 11 April 2020 - 22:07

Имах същия проблем. Диагностиката показа мап сензор. Смених го, след което нямаше промяна. В крайна сметка се оказа едно кабелче на буксата за мап сензора
  • 0

#8 fredperry89

fredperry89

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:София

Posted 18 September 2020 - 11:14

И аз имам Mercedes C270 CDI 125kw 170HP Счупиха ми се вихровите клапи и правих ремонт на главата,и вихровите клапи ги отстраниха. След, като запалихме колата, не можеше да се форсира повече от 3000 оборота и работеше шумно! Историята е следната: Колата ми се счупи в България а аз живея в чужбина. Отсявих я в България да я правят, а аз само плащах пари - 2400лв ми излезна всичко и колата не работеше като хората след ремонта! И смених мотора с друг. Старата глава я отворихме да видим какво е правено,дали са сменени клапани,гумички, и водачи на главата и дали е шлайфана. Гарнитурата беше ръждясала а главата не изглеждаше толкова чиста от снимките който ми праща майстора. Искам да кажете от снимките който ще кача това една и съща глава ли е?

Благодаря предварително!62e68057389cf139ff28c289339d9579.jpgda97139864c2c6c33c2b1b029141a4cd.jpgb3bfcb6649f1fc86f94d1fca67d46fdb.jpgc58c8b58b9316ede4943897310aa6bbe.jpg8402ea01a22ca745e02afd9ed5e6afec.jpgef897607051af76fe3d6847307d7e6f6.jpg

Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk

Edited by fredperry89, 18 September 2020 - 11:20 .

  • 0

#9 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 257 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
Garage View Garage

Posted 18 September 2020 - 14:56

Има три направления за правилната поддръжка на една кола: "правилни" части, навременни ремонти и "правилния" майстор.
Примерни с евтини части бол, както и ментета бол.
Примерни с ненавременна поддръжка също... обикновено се чака нещо да се счупи, смяна на масло на 15-20к км и тн.
За майсторите пък да не отварям дума, аз лично съм сменил 4-5 докато открия правилния, като уж се познавахме с всички предишни.
Та искам да ти кажа че така трудно някой би се наел да ти каже кое, какво, защо. Като цяло като си си оставил колата за определен ремонт той трябва да се извърши качествено. Тоест докато не заработи както трябва, условията за рекламация са налице.
От друга страна ако с всеки ремонт става по-зле сменяш майстора.
  • 0

#10 fredperry89

fredperry89

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Posts:
  • Град:София

Posted 18 September 2020 - 16:59

Аз го смених и сега си я карам... но мисля,че тази цилиндрична глава от първата снимка не е моята! Моята я отворих лично за да видя какво се случва. Тя е на останалите снимки "уж е след ремонт"3f34dd83c1b5f16ec1e93d05802235ba.jpg

Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk

Edited by fredperry89, 18 September 2020 - 17:00 .

  • 0

#11 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 213 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
Garage View Garage

Posted 18 September 2020 - 19:58

Колега това са снимки на блок с бутала а не на глава с клапани ...


  • 3
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,414 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 19 September 2020 - 08:25

Що така правиш... :(
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users