Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Генератор - проблем след проблем


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 nvvelikov

nvvelikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W210 E200 kompressor 1998 ex.
    S203 C200cdi SportEdition 2007

Публикувано 26 януари 2020 - 19:24

Здравейте колеги! Бойната ми машина (w210 e200k) от известно време започна да издиша откъм генератор. Миналото лято ме остави на пътя ненадейно, както се прибирам към моя град светнаха лампи BAS, ABS и SRS на таблото и постепенно почнаха да ми отслабват фаровете и осветлението на таблото. Лампа "акумулатор" не светна. Минах 5-6 километра така и почнаха да играят оборотите поради липса на ток за бобините. Последва сваляне на динамото и ремонт - смяна на реле и диоди. И така уж всичко добре, преди 10 дни пак същата работа - на излизане от Търново към Павликени светнаха въпросните лампи и едвам едвам на акумулатор 35 км(добре че беше през деня та спестих от фарове, парно и др). Пак сваляне на динамото, носене този път при друг реномиран дългогодишен майстор.Каза, че е реле.ОК смени го с ново и всичко наред. Сега забелязвам колебания в заряда(следя го на климатроника). Знам че грешката е 1 волт между дисплея и реално с мултицет, т.е. ако на таблото е 12 реално са 13 и т.н. От три дни забелязвам сутрин като я запаля дава 14.1 реални с фарове и парно, но като покарам 20-30 км спадат на 13. Спирам парното - 13.2-3, махам късите и само по габарити 13.4-5. Това нормално ли е да варира чак така зарядния ток или скоро пак да се готвя за ремонт на това вече златно динамо?
  • 0

#2 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 27 януари 2020 - 01:58

Ако го гледаш по климатроник, да нормални стойности са. Най-добре с мултиметър, разбира се. На кое викаш реле? Предполагам на регулатора, той се износва, по-точно четките му. Ако си сложил качествен регулатор и пак за норматив е изяден, значи динамото е за кофата.
  • 0

#3 nvvelikov

nvvelikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W210 E200 kompressor 1998 ex.
    S203 C200cdi SportEdition 2007

Публикувано 27 януари 2020 - 06:39

Регулатора беше на има-няма 3 месеца, сменен барабар с акумулатора. Като го смени с нов миналата седмица, не видях да са му остъргани четките, даже според мен въобще не бяха мръднали. Интересното е, че след смяната няколко дни колата държеше твърдо 14.1-14.2 волта без особено значение от консуматорите. И така само няколко дни и пак почна да увисва. Някой ако има работещ генератор за M111.947 (90A трифазен) да дава оферта според мен, този моя с толкова ремонти го платих като нов вече
  • 0

#4 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 януари 2020 - 20:25

Колега ,ако ми пратиш снимка с номер на алтернатора , ще потърся дали разполагам . Имам от 210 компресор , но трябва да сме сигурни ,че алтернатора е същия .


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#5 nvvelikov

nvvelikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W210 E200 kompressor 1998 ex.
    S203 C200cdi SportEdition 2007

Публикувано 01 февруари 2020 - 09:16

Колеги проблема беше супер елементарен. Не ги знам тези "майстори" по сервизите какво гледат, но аз като си я погледнах на канал се оказа, че кабелната обувка на големия болт се държеше на 2-3 жички като косъмчета. Кербовах нова обувка, вече с цялото напречно сечение на проводника и заряда заспа - 14.3 В на празен ход с фарове, а с парно и нагревател на задното стъкло пада с 2-3 десети.
  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 февруари 2020 - 11:29

Колеги проблема беше супер елементарен. Не ги знам тези "майстори" по сервизите какво гледат, но аз като си я погледнах на канал се оказа, че кабелната обувка на големия болт се държеше на 2-3 жички като косъмчета. Кербовах нова обувка, вече с цялото напречно сечение на проводника и заряда заспа - 14.3 В на празен ход с фарове, а с парно и нагревател на задното стъкло пада с 2-3 десети.

Браво!
Хубаво е наистина масата да е здраво закрепена за купето.
  • 0

#7 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 972 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 01 февруари 2020 - 13:17

Имах подобен проблем с моята W210 E200 kompressor. Остаряват вече безвъзвратно.
  • 0

#8 nvvelikov

nvvelikov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W210 E200 kompressor 1998 ex.
    S203 C200cdi SportEdition 2007

Публикувано 31 март 2020 - 22:31

За съжаление трябва да се включа отново. Днес надвечер забелязах цифрите на дисплеите на часовника и километража как поотслабнаха, и че няколко пешеходеца ме загледаха във фаровете. Веднага REST menu -> 24 подменю за напрежение на акумулатора и хоп!! Изненада- 11.2 волта. Вече за кой ли път в рамките на година го прави този шибан въртел не знам. То не бяха колектори,четки, диодни блокове, хлабави маси, ужас ви казвам. От толкова дълго време я карам тая кола и се грижа добре за нея, а тя как се отблагодарява... Някакви идеи какво да правя нататък - да дублирам силовата инсталация с нови проводници ли вече и аз съм объркан, честно..
Благодаря ви предварително и бъдете здрави в тоя тежък период
  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 март 2020 - 22:41

Освен да огледате пак хубаво масите.За съжаление много ръждясват 210-ките.
Зад левия фар под бомбето също има замасяване чрез заварка.
  • 1

#10 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 891 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 01 април 2020 - 08:42

Мери си директно на клемите... или просто смени алтернатора с подобен от морга, рециклирай хубаво, по възможност смени ротора с лагерчетата и си свиркай


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни