Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна на волан w211 2003Кой акумулатор да откача?


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 gorkaev

gorkaev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E220 W212 2013г.

Публикувано 24 януари 2020 - 15:45

Искам да заменя сегашния ми волан с махагонов и въпросът ми е, кой акумулатор се откача.И двата или само единия?


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2020 - 16:57

Като свалях волана не съм откачал никой. Просто не на контакт, въпреки че и тогава нищо няма да стане. Мисля че дори ключа държах, за да е отключен волана.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 gorkaev

gorkaev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E220 W212 2013г.

Публикувано 24 януари 2020 - 17:20

А като се откачи аирбега не отчита ли, грешка в системата?


  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 януари 2020 - 17:23

Като откачиш акумулатора, ще набиеш доста повече грешки. Аз си ги трия, но не помня да е имало набити грешки като съм я чел след това.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 януари 2020 - 18:13

Държиш ключа на позиция едно(отключен волан),като внимаваш да не го бутнеш и да дадеш на контакт.Правиш го за да си намериш удобното място да развиеш двата болта отзад.Преди това го нагласяш максимално към теб и нагоре,пак за да ти е удобно.Реално чак когато сваляш(разкачаш от клемите) еърбега трябва да си сигурен че ключа не е на контакт,така че тогава за по-сигурно може да го изкараш от гълтача.
При развиването на централния болт е добре някой да ти държи волана за откат.Не разчитай на заключващия механизъм за да не го прецакаш.
Успех!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни