Здравейте колеги, колата правеше този проблем отдавна - независимо дали е загряла или студена понякога се пънеше и не искаше да запали - палеше чак от 3-4 път с много мъка, а сега просто престана да пали изобщо. Имам съмнения за бензинова помпа, но мога само да предполагам...
Някой имал ли е подобен проблем и можете ли да ми препоръчате хубав сервиз в който няма да обербатят колата като им я закараме?
P.S.
и още едно въпросче - на колко километра трябва да се сервизира автоматичната скоростна кутия (смяна на масло и филтър) тъй като не съм имал никакъв опит с автоматици до сега.
Благодаря на всички предварително
W124 E260 automatic не пали!Имам съмнения за бензинова помпа
Started by Lord Aggo, 22 Apr 2007 - 12:03:47
6 replies to this topic
#1
Posted 22 April 2007 - 12:03
#2
Posted 22 April 2007 - 17:04
Малко повече подробности ако може.Колата има ли предпазител за да не пали ако не е лоста на Паркинг,има ли предпазител ако не си натиснал спирачката да не пали........................знам,че трябва да има,но аз да си питам.Провери дали няма да ти запали на свободна следващия пьт като ти врьтне номер както може да си погледнеш и прекьсвача на спирачния педал,проблеми дават и вдата.
Масло сменям на около 60 000 километра,отваря се скоростната,смяня се гарнитурата и филтьра................има теми по вьпроса,порови из форума.
Каква е колата,кой модел,година,мотор................за да ти кажа повече,така само едно АВТОМАТ знаем
Масло сменям на около 60 000 километра,отваря се скоростната,смяня се гарнитурата и филтьра................има теми по вьпроса,порови из форума.
Каква е колата,кой модел,година,мотор................за да ти кажа повече,така само едно АВТОМАТ знаем
.
#3
Posted 22 April 2007 - 17:32
Здравей и благодаря за бързия отговор..
Ами до сега винаги опитвахме да запалим докато лоста е на "паркинг" режим и с натисната спирачка, но честно казано досега си нямах и на представа, че колата има такива прекъсвачи... Какво по-точно представляват, и къде се намират ?
Колата е '90 W124 260E с катализатор .. По принцип за сега работи перфектно и не дава никакви ядове, но съм чувал, че човек трябва да е по-внимателен с автоматиците тъй като ако не се сервизира на време и като хората после свалят по 3-4 кожи наведнъж.
Та аз имам съмнения, че е бензинова помпа тъй като колата се опитва да запали и почти го прави, но само за секунда - после пак се връща към въртенето и неще. Сякаш не достига достатъчно бензин до инжекторите..
Утре сигурно ще я дърпаме до сервиза който колегите са препоръчали в темата за сервизи (при Петко, на ул. Братя Миладинови) ... Ако все пак се окаже бензинова помпа (не дай Боже) каква цифра да очаквам? От темите които изчетох, колегите със сходни проблеми са минавали с около 200-250лв ...
Ами до сега винаги опитвахме да запалим докато лоста е на "паркинг" режим и с натисната спирачка, но честно казано досега си нямах и на представа, че колата има такива прекъсвачи... Какво по-точно представляват, и къде се намират ?
Колата е '90 W124 260E с катализатор .. По принцип за сега работи перфектно и не дава никакви ядове, но съм чувал, че човек трябва да е по-внимателен с автоматиците тъй като ако не се сервизира на време и като хората после свалят по 3-4 кожи наведнъж.
Та аз имам съмнения, че е бензинова помпа тъй като колата се опитва да запали и почти го прави, но само за секунда - после пак се връща към въртенето и неще. Сякаш не достига достатъчно бензин до инжекторите..
Утре сигурно ще я дърпаме до сервиза който колегите са препоръчали в темата за сервизи (при Петко, на ул. Братя Миладинови) ... Ако все пак се окаже бензинова помпа (не дай Боже) каква цифра да очаквам? От темите които изчетох, колегите със сходни проблеми са минавали с около 200-250лв ...
#6
Posted 23 April 2007 - 11:30
Скоро на едно приятелче му правеше такива номера и се оказа студена спойка на релето за бензиновата помпа.Запоихме спойката на ново и колата стана ПУШКА, само дето не гърми. А ти колега като дадеш контакт на колата чуваш ли помпата в резервоара да ти пижика? Между другото релето е зад батерията под механизма на чистачката.Успех.
#7
Posted 23 April 2007 - 14:57
Здравейте колеги!
Днес закарахме колата при Петко на "Братя Миладинови" и човека (Васко) и направи диагностика и каза, че най-вероятно е точно релето на бензиновата помпа, както предположи колегата отгоре!
Другото предположение беше, че може би имобилайзера се ебава, но лично според мен не е това, защото си личи, че колата се мъчи да запали, но просто не стига достатъчно гориво.
Все пак ще я закараме на електриджия, за да сме сигурни, че не е това и после пак ще я караме при Петко!
Пожелайте ни успех!
Днес закарахме колата при Петко на "Братя Миладинови" и човека (Васко) и направи диагностика и каза, че най-вероятно е точно релето на бензиновата помпа, както предположи колегата отгоре!
Другото предположение беше, че може би имобилайзера се ебава, но лично според мен не е това, защото си личи, че колата се мъчи да запали, но просто не стига достатъчно гориво.
Все пак ще я закараме на електриджия, за да сме сигурни, че не е това и после пак ще я караме при Петко!
Пожелайте ни успех!
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users