Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 E350 4Matic Бензин Скоростната кутия работи на 1-ва и задна


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 imanev

imanev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 2005

Публикувано 16 януари 2020 - 09:09

Здравейте,

 

Преди ден, два ми се случи, колата не превключва на по-висока скорост. Угасих, запалих и се оправи, но днес вече не.
При включване на D се усеща лек удар и колата работи само на 1-ва, ръчно не реагира надолу и нагоре + - . Не работи и копчето за смяна от "C" на "S".

Преди година обслужих кутията, смяна на масло и т.н. 5 степенна е.
На 1-ва се придвижих до работа - 60км/ч на 3000 оборота.

 

Какво може да е, на някой случвало ли му се?
Къде препоръчвате да ида на майстор?

 

Благодаря предварително

Иван

 


  • 0

#2 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 973 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Публикувано 16 януари 2020 - 12:54

Прочети колата със Стар диагностика, оттам нататък каквото покаже.
Да се види маслото как е, има ли достатъчно и тн
Откъде си колега?
  • 1

#3 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 16 януари 2020 - 15:39

Най-вероятно платката. Вижте и за масло в компа на кутията, ако буксата тече и не е сменяна. Една стар диагноза не е излишна в крайна сметка.
  • 1

#4 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 януари 2020 - 15:41

 А на дисплея на таблото какво показва. Показва ли режима на кутията C/S също и положението на лоста. Ако тази информация липсва проблема може да е и в избирача (лоста).


  • 1

#5 imanev

imanev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 2005

Публикувано 17 януари 2020 - 07:32

Здравейте и благодаря за отговорите.
Вчера ходих в дивалс и я закачиха на диагностика, но май не беше стар.
Според тях е платката, Може ли да е от маслото? Диагностика показа някакви грешки и пичовете казаха, че платката е за смяна.
От София съм.
Всичко свети на таблото, не ми изписва грешки, показва D/R/N/P и С но не превключва от С на S. Също така не мога с - и + да променям скоростите от D на 3,2 и 1.

Предлагат ми смяна на платката.

Най-вероятно някакви кондензатори на платката са си изживяли живота. Но пичовете само сменят, не ремонтират. Нямам избор, ще сменям.

Наистина, може ли да е от маслото, като му падне нивото, пак ли има такова поведение?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Този пост е редактиран от imanev: 17 януари 2020 - 07:36

  • 0

#6 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2020 - 09:43

На тази платка няма кондензатори. Има датчици които следят оборотите вътре в кутията и обикновено те сдават багажа. Не е много скъпа самата платка. С нея се сменя и буксата, маслото и филтъра в кутията.


  • 1

#7 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2020 - 10:24

Имах същия проблем преди малко повече от 2 години. Спиид сензорите в платката бяха дали фира.

Нова Febi, която доколкото тогава разбрах е ОЕМ, но е с пилнати парт номера. Към 250-280лв мисля я взимах. Той като маслото ми бе на 1000км, заедно със сменени ОЕМ филтър, букса и уплътнение е смених само нея. Та от тогава досега проблеми съм нямал. Старата си бе оригиналната на 15 години.

 

За целта се източва маслото, сваля картер, сваля мозък /внимателно с болтовете му!!! плитки са и при мен им се размахаза главите и ги смених с нови/, махах се соленоидите и платката и се слага новата по обратния ред. За под 2 часа го направих с приятел, без да имаме опит. 


  • 1

#8 batko_velizar

batko_velizar

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W210 E290 1997
    Mercedes-Benz W208 CLK230 kompressor 1998
    Mercedes-Benz W163 ML400 2001
    Mercedes-Benz W164 ML500 2006

Публикувано 17 януари 2020 - 13:18

Миналата година лятото, имах същият проблем на W164 350 бензин. Прерита на един светофар и влезна в авариен режим. Платката се оказа, всичко излезна 1 500лв.


  • 1

#9 imanev

imanev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 2005

Публикувано 17 януари 2020 - 13:36

На тази платка няма кондензатори. Има датчици които следят оборотите вътре в кутията и обикновено те сдават багажа. Не е много скъпа самата платка. С нея се сменя и буксата, маслото и филтъра в кутията.

 

Ами аз преди година обслужих кутията. 
Пича ми каза, че ще сменят платката - струвала около 480 лева и че всичко ще излезе около 700-720 лева. Не ми е споменавал за другите неща, но предполагам, че при обслужването, са подменили и тях. Сега ще проверя.

Благодаря за инфорамцията :-)


  • 0

#10 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 януари 2020 - 13:56

Малко висока ми се вижда цената. В Елиткар без отстъпка е 409 лева на SWAG. Номера на SWAG 10 93 2342. Номера на Мерцедес е А140 270 11 61


  • 1

#11 imanev

imanev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 2005

Публикувано 17 януари 2020 - 15:21

"Малко висока ми се вижда цената. В Елиткар без отстъпка е 409 лева на SWAG. Номера на SWAG 10 93 2342. Номера на Мерцедес е А140 270 11 61"

 

 

Препоръчай тогава друг сервиз, аз все още не съм я закарал. Ако някъде знаеш, че ще я направят добре и ще вземат нормално, предпочитам.
Проверих, филтъра са го сменили, датчика не.

 

 

Пак благодаря за отговорите и препоръките :-)


Този пост е редактиран от imanev: 17 януари 2020 - 15:22

  • 0

#12 imanev

imanev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W211 E350 2005

Публикувано 17 януари 2020 - 22:28

Намерих си частите, пълен комплект, платка, датчик, гарнитура и филтър, за под 400 лева. Филтъра мисля да не го взимам, т.к. преди година е сменяна заедно с маслото.

Моля препоръчайте сервиз, в който да ми подменят нещата. Плащам си.

Благодаря предварително


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#13 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 18 януари 2020 - 00:10

От къде ги взе?
  • 0

#14 Bewolf

Bewolf

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 329 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:На Юг
  • Автомобил:
    W211 E320 on LPG
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2020 - 01:38

Датчик? Какъв датчик?

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
  • 0

#15 toti1960

toti1960

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:pomorie
  • Интереси:MB
  • Автомобил:
    Saab 9-5 1,9 TID 150кс

Публикувано 19 януари 2020 - 07:52

От къде пазарува? Дай инфо колега


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни