W124 E-клас 2800 кубика 193 коня, 5 - степенен автонатик. При включване на задна не се усеща никакво придърпване и само ако колата е на равно или под обратен наклон тръгва. Проблема от който може да е тръгнал, е че връзката между скоростния лост и автоматика става с едно лосче което в двата края влиза в нещо като уши - от едната страна към скоростната, от другата към лоста на скоростите. На двете уши трябва да има нещо като втулки, при мен тези втулки липсваха и лосчето имаше голям луфт и дранчеше много. Като го видях - бикам ето го къде де проблема, ама не се оправи . Може това, че не е правила точния ход да е повлияло на скоростната? Нямам представа.
Проблем с автоматика.На задна превърта все едно е на неуртална. 5 степенен автоматик.
Започната от ognian1981, 14 яну 2020 - 23:56:53
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 януари 2020 - 23:56
#2
Публикувано 21 януари 2020 - 07:09
Здравейте отново колеги, трябва само да кажа, че задната изчезна на цяло. Като включа лоста на "R", колата все едно е на "N", усеща се само леко предърпване, но автоматика просто си превърта. А и да кажа, че по едно време за момент се оправи, работеше нормално, включих задна и колата си вървеше нормално, даже при натискане по рязко на газта гумите превъртаха. Но го направи няколко пъти само. След половин час пак включих на задна и пак не искаше да тръгне. Ако някой е имал подобен проблем, ще се радвам да сподели ...
#3
Публикувано 21 януари 2020 - 16:18
Преди години приятел с Опел Омега с пет степенен автоматик имаше същите симптоми в същата последователност.
В началото правиха някакви опити,накрая се стигна до цялостен ремонт(смяна на хидро усилвател)и се оправи,даже рипна да върви повече.
Не знам дали има общо м/у кутиите,само предполагам че има.
В началото правиха някакви опити,накрая се стигна до цялостен ремонт(смяна на хидро усилвател)и се оправи,даже рипна да върви повече.
Не знам дали има общо м/у кутиите,само предполагам че има.
#4
Публикувано 21 януари 2020 - 19:48
пьрво сигурен ли си че е 5 степени
ако е 4 проблема е в лентовата спирачке
#5
Публикувано 28 януари 2020 - 11:43
Ако не се лъжа, номера на автоматичната скоростна кутия е 722.4
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
#6
Публикувано 05 февруари 2020 - 23:21
Ето снимал съм лоста на автоматика. Интересува ме може ли проблема със задното да се дължи на проблем с някои от вакумите към скоростната. Към скоростната отиват два вакума, от колекторите и май там до бушоните ? Някои има ли представа?
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
#7
Публикувано 06 февруари 2020 - 20:31
Колата ти е с 722.5 кутия.По принцип щом е изчезнала задна, май май си е за ремонт.
А за онази куротресина която споменаваш в първият ти пост,предполагам визираш тази в селектора под капачката при цифрите и буквите,тя отговаря за включването на 5 предавка,като е изправно,разбира се ,като се счупи и ходи само до четвърта и прескача (не включва)пета (D), нищо че лоста показва че е на позиция D ,и ръчно го щракаш на дясно ,да щракне (ц/к)ключето и те така.А куротресината е от цам и няма лепене.По принцип има парт номер на нея,но аз на времето не можах да намеря,а от дилъра имам страх от ценообразуване.
Та по въпроса да кажа,от страната на шофьора от долу под колата влиза вакума ,там има една тапичка,маха се и вътре трябва да има метално ключе ,което се издърпва и започваш да въртиш да вдигне (или поне аз така си го обяснявам) вакума в кутията.На времето като взех моята 140-ка трета предавка липсваше ,стария собственик беше блъснал гума и леко беше подбил магарето под мотора и след много умуване и четене ,а май и тема имах пусната, стигнах до това ключе ,вдигнах налягането на кутията или каквото и да върши това ключе ,и воала ,трета скорост се появи.Но това така се случи при мене,а още от преди това обаче бях чел ,че тия кутии страдат на задна скорост и май това писаното по горе не знам да ли ще помогне
P.s. Еваси романа написах
А за онази куротресина която споменаваш в първият ти пост,предполагам визираш тази в селектора под капачката при цифрите и буквите,тя отговаря за включването на 5 предавка,като е изправно,разбира се ,като се счупи и ходи само до четвърта и прескача (не включва)пета (D), нищо че лоста показва че е на позиция D ,и ръчно го щракаш на дясно ,да щракне (ц/к)ключето и те така.А куротресината е от цам и няма лепене.По принцип има парт номер на нея,но аз на времето не можах да намеря,а от дилъра имам страх от ценообразуване.
Та по въпроса да кажа,от страната на шофьора от долу под колата влиза вакума ,там има една тапичка,маха се и вътре трябва да има метално ключе ,което се издърпва и започваш да въртиш да вдигне (или поне аз така си го обяснявам) вакума в кутията.На времето като взех моята 140-ка трета предавка липсваше ,стария собственик беше блъснал гума и леко беше подбил магарето под мотора и след много умуване и четене ,а май и тема имах пусната, стигнах до това ключе ,вдигнах налягането на кутията или каквото и да върши това ключе ,и воала ,трета скорост се появи.Но това така се случи при мене,а още от преди това обаче бях чел ,че тия кутии страдат на задна скорост и май това писаното по горе не знам да ли ще помогне
P.s. Еваси романа написах
Този пост е редактиран от mimo160: 06 февруари 2020 - 20:36
#8
Публикувано 05 март 2020 - 14:32
Благодаря колега за романа. На мен мислъжа ми беше, ако мога сам да си го оправя. По едно време проработи, но беше само за малко. Чудя се да го вдигна на подемник и да махна капака на картера, да видя дали няма нещо сам да се справя. Пише по форумите, че тялото се пукало точно където е за задната. Не знам как се казват нещата. И за задната нямало налягане, това бил проблема. Някой който разбира, предполагам ще може да го обясни по добре. Или ако някой е имал същия проблем, как го е решил?
Аз предпочитам да не я водя на доктор, но този път може да се наложи.
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
Аз предпочитам да не я водя на доктор, но този път може да се наложи.
Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk
#9
Публикувано 01 август 2021 - 20:45
Здравейте отново,
Мисля, че няма нужда да вадя нова тема, проблема при скоростната кутия е, че вече според мен не става за нищо. Закарах минлата година мерцедеса на ремонт в Сливен, липсваше само задната, след 2 месеца и 950 лева ми върнаха колата работеща, тръгнах на море с нея и на табелата Бургас изхърка веднъж и приключи живота на кутията. Качих колата на пътна помощ и я върнах в Сливен. Свалих кутията сам и я занесох на майстора. След още 3 месеца и 650 лева си я взех. След няколко месеца имах възможност и я сложих на колата, карах няколко дни, тръгнах към София, за късмет стигнах, като по пътя претресе веднъж, и спря да стига до последната скорост, а и издаваше някакъв лек стържещ звук. Спрях, извадих щеката - масло имаше, но миришеше на изгоряло. Успях все пак да стигна до София и да паркирам пред блока. На другия ден пробвах за тръгна, но нито напред, нито назад тръгваше. Сега търся в София или читав майстор или кутия втора употреба.Като за майстора не знам дали изобщо може някой да се справи, че тоя предния какво е акал не се знае...
#10
Публикувано 04 август 2021 - 10:50
В София съм чувал, че https://www.facebook...100001558760386 разбира от 124-ки.
#11
Публикувано 04 август 2021 - 16:03
нямам фейбук, можеш ли да сложиш скрийншот
благодаря
сесшисе ?
#12
Публикувано 05 август 2021 - 10:27
Screenshot_2021-08-05-10-26-32-587_com.facebook.katana.jpg 190,28K
6 Брой сваляния
Другия човек много в час с 124-ите е Ivan Gioring ...това му е профила във фейса, намери някой който има фбук и му пишете
Другия човек много в час с 124-ите е Ivan Gioring ...това му е профила във фейса, намери някой който има фбук и му пишете
Този пост е редактиран от Brozestian: 05 август 2021 - 10:42
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни