Здравейте колеги, почти от 5 години се наслаждавам на колата, не съм имал сериозни проблеми до сега, но от няколко месеца имам проблем с разход на масло на E320 CDi 2008 година фейслифт 300 000 хил. км по табло За има-няма 1 000 км харчи 1 литър, пьк последния пьт след навьртяни близо 900 км ми изписа "check engine oil level when next refuelling" и на сутринта на студен двигател го проверих - долях 2 литра Ползвах Castrol Edge 5w40 поръчано от Ebay.de, но майстора ме посъветва да пробвам с друго масло и махнах старото масло и сложих Fuchs flex 23 5w30, но стана по-зле. Колата вьрви без проблем, няма течове, няма дим, проверихме и турбото, но всичко е нормално. Майстора, който ми обслужва колата направо ми казва да махна колата, че според него проблема е в сегментите и ремонта излизал около 2-3 хиляди лева - смяна на сегменти, гарнитури и биелен лагер. Някой до сега имал ли е такъв проблем? Наистина толкова ли излиза такъв тип ремонт на двигателя? Дали вьобще си струва да хвьрля толкова пари и накрая след смяната на тия сегменти да продьлжи същия проблем? Не ми се мисли, ако се блъснем с по-сериозен проблем, след като отворим двигателя.
E320 CDi висок разход на маслохарчи масло
Започната от Mercan, 11 яну 2020 - 18:47:19
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 януари 2020 - 18:47
#2
Публикувано 11 януари 2020 - 19:24
Следи, да не протече отдолу, съответно ако това се случи проблема сигурно се дължи на гарнитурата на масления охладител.
#3
Публикувано 11 януари 2020 - 19:30
Странно ,като няма дим и не мерише на масло как майстора прецени ,че са сегменти заминали . Смени майстора и погледнете хубаво в средата на V=то при охладителя какво се случва , че преди да протече доста масло събира там .
#4
Публикувано 11 януари 2020 - 20:39
Според майстора дим и течове отзад нямам, защото съм бил с дпф филтър.Иначе малко нагар се е събрал и на двата ауспуха, а преди нямаше. Даже филтъра се запуши и се наложи ръчно почистване на филтъра. Колата предимно се кара на магистрала, само един ден е в движение през седмицата и за един ден навъртвам 1 000 хил км. За течове под колата много съм следял, обаче няма такива, освен да се съберат някъде ама до сега съм долял общо 5-6 литра масло, мисля, че са много. Преди малко бях и при друг майстор, а той пьк ми казва, че проблема е в сегментите на турбото, а не в сегментите на двигателя и ремонта струвало горе-долу 2 500 лв...
#5
Публикувано 11 януари 2020 - 20:44
Чудя се дали да продължа да го карам в таково състояние с 5 литра масло в багажника ама ме страх да не остана някъде и ептен да блокирам двигателя.
#6
Публикувано 11 януари 2020 - 20:51
Ако няма течове дори и от страната на скоростите и всичко е сухо , турбина . Но преди да си се отказал от колата , отиди до хора с опит и ,ако найстина се стигне до извод ,че е турбо или мотор да се вземат адекватни решения . Теб май те гледат като пълен портфейл ми се струва . Нито ремонта на мотора е толкова ,нито турбото е толкова ....
#7
Публикувано 11 януари 2020 - 21:15
Ориентировъчно горе-долу колко излиза ремонта на двигателя или на турбото? От както имам този проблем даже ми се струва, че колата дърпа повече, да не заради това че турбината похапва повече масло... Все си мисля, че наистина проблема не е в двигателя, как по-правилно може да се провери състоянието на турбината?
#8
Публикувано 11 януари 2020 - 21:32
Ориентировъчно горе-долу колко излиза ремонта на двигателя или на турбото? От както имам този проблем даже ми се струва, че колата дърпа повече, да не заради това че турбината похапва повече масло... Все си мисля, че наистина проблема не е в двигателя, как по-правилно може да се провери състоянието на турбината?
Сваляте маркуча преди входа в смукателния колектор и ,ако има много масло от турбото е . Ориентировъчно цялата работа около турбото е за около 1000 лв . ремонт + труд .
#9
Публикувано 15 януари 2020 - 07:19
Мерси
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни