Mercedes W211 E220CDIАвариен режим
Started by stonov, 06 Jan 2020 - 19:10:29
5 replies to this topic
#1
Posted 06 January 2020 - 19:10
Здравейте! Проблемът се изразява в това, че колата влиза в авариен режим при по-грубо натискане на педала за газта, а и от време на време я усещам, че е по-мудна от преди ? В началото като ми го направи този проблем я закачихме, и излезнаха тези два кода (също, прилагам и снимка) :
- 0105-001 : Да се провери компонентът B5/1. Сигналното напрежение е твърде високо.
- 1222-001 : Проверете компонент Датчик в компонент B37.(датчик педал на газта). Сигналното напрежение е твърде високо .
След диагностиката изчистихме грешките и нямаше проблеми след груби настъпвания около 100км, подмених въпросният датчик (без да е влизала в авариен режим) Б5/1 и на първите 10км отново авариен режим, вечерта без да я закачаме смених и педала, с някакъв уж работещ и отново нямаше проблеми около 100+км. Обаче от скоро отново започна да си влиза в авариен режим както си и беше. Тези дни ако ми остане време след работа ще я закачим пак, но няма да откажа и някакви мнения на хора минали през това !
#2
Posted 07 January 2020 - 10:45
Най-вероятно грешката си остава в педала на газта, опитай с друг, но най-добре е да провериш на диагностика преди това за да не се набутваш излишно с пари. Въпросният датчик B5/1 нов ли го закупи или втора ръка?
#3
Posted 07 January 2020 - 20:15
Днес я закачихме на ето тази диагностика LAUNCH X431 V+! и показа ето тези грешки, също при живите данни, човека тества релето за малкия акумулатор, което показваше някакви стойности около 1-2А само в началото, и после изчезваше.
2025-8 Check component B28/5(Pressure sensor downstream of air cleaner). The atmospheric pressure between component B28/5(Pressure sensor downstream of air cleaner) and component N3/9(CDI control unit) is implausible.
2348-1 Check system 'Charge pressure control'. Charge pressure is too low.
2510-1 Check component Y100/1(Right charge pressure positioner). Positioner signals fault.
9071 Component K57/2(Auxiliary battery relay) or the signal wire to the component is faulty.
9092 Component G1/7(Auxiliary battery) is defective or not installed.
Възнамерявам още утре или в другиден да сменя въпросното реле, понеже знам, че малкият акумулатор е сърцевината на Е класата, но все пак ми се струва, че има някакъв много сериозен електрически проблем ?
Edited by stonov, 07 January 2020 - 20:16 .
#4
Posted 07 January 2020 - 20:51
Честно казано до ден днешен не разбирам защо четете с диагностика,след като не можете да оправите проблема?Защо не искате да ви поправят колата,а отивате да ви я "четат"?Като да ти хвърлят боб...
Тоя проблем се изразява или в дефектен клапан на турбото или в дефектен дебитомер.
Тоя проблем се изразява или в дефектен клапан на турбото или в дефектен дебитомер.
#5
Posted 07 January 2020 - 21:00
Който и да питам, не мога да намеря читав майстор в Пловдив, който да може да я закачи и да разбира. Много ще се радвам, да ми препоръчате някъде, в краен случай ще я закарам в силвър стар. Много по-лесно ще ми е да я хвърля някъде и да я правят, но не мога да намеря добър майстор !
#6
Posted 07 January 2020 - 22:24
Колега намери кординати на Автокомплекс Янев в Пловдив , и се свържи с Георги Янев да ти прегледа колата и какво се случва с нея .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users