Здравейте,
компютъра ми показваше, че имам проблем с генератора или акумулатора. Купих си obd2 скенер и ми показа грешка p0620(неизправност в управляващата верига на генератора ). Почнах да измервам зареждането и получавах различни стойности от 11,27 до 14,2v не за едно измерване. Зареждаше когато си поиска. Ходих при трима майстори и казаха, че генератора зарежда нормално. Единият ми каза, че за него проблема е в акумулатора много е голям (100 ah) и генератора не успява да го зарежда трябва да се смени с нов по-малък.Преди да похарча пари за нещо несигурно реших да пробвам с друг акумулатор. Взех от приятел по-малък и го сложих без да забележа, че плюса му е обратен спрямо моя. Видях в момента в който докоснах минуса беше за секунда. Сложих моя акумулатор и запалих. Последиците от моята небрежност са: няма радио (компютъра показва audio ----, telephon----), не светят: плафона в багажника, задните габарите и дясната светлина на регистрационния номер. Всички предпазители и крушки са проверени и изправни.Ходих при електричари- различни предположения. Питах ги дали диагностика ще покаже проблема - казаха, че не. Трябвало да се мери изисквало много време.
Въпроси:
Наистина ли диагностика не може да установи проблема?
Колко ah трябва да бъде акумулатора (w203 c180 143 к.с. компресор)? В магазините ми предлагат от 64-77ah.
Някой има ли предположение каква е причината?