Здравейте колеги,
нов съм във форума и се надявам да публикувам теамта в правилното подразделение
От около година и половина съм горд собственик на w211ка (2003та година, 5 степеннен автоматик 2,7 цди) и като цяло не съм имал сериозни проблеми (нищо различно от смяна на консумативи и нормалната поддръжка - амортисьори, накладки и дребни кахъри)
От около месец се опитвам да отстраня проблем, който се появи наскоро.
Първо забелязах, че разходът в градски условия и когато колата работи на място се повиши (работейки на място стига до 40,което е максимумът, а в града 12-14),извънградско при нормално каране пада на около 6,6. След това започна да влиза в авариен режим когато натисна педала на газта до доло за да ускоря.
След консултация с майстор и диагностика ми казаха, че имам проблем с ЕГР клапана. Изчистихме го и проблема започна да се появява по-рядко, но разходът остана висок. След седмица-две колата отново започна да влиза в авариен режим при всяко натискане на педала до доло, след което се налагаше да спирам и да стартирам колата наново за да излезе от авариен режим.
Отидох пак при майстора и той ми каза, че клапана е заминал и най-лесно бих могъл да реша проблема като го изолираме (софтуерно), за да не го сменям с нов, защото нямало смисъл, а и не бил евтин. Така и направихме. Сложих и STP добавка за горивото. Като след изолирането на ЕГР имаше някакъв ефект, но проблема не е напълно решен. Разходът, когато колата работи на място и или в градски условия, продължава да е висок (разходът в града падна на около 10, но на място пак стига 40 за минути)
Когато дам пълна газ веднъж на всеки 3-4 пъти (когато колата е студена винаги) колата влиза в аварием режим за секунди, не иска да ускори и като си пусна крака от педала излиза от авариен режим без да я рестартирам. Ако ускороявам равномерно няма проблем, няма треперения, ускорява нормално, проблемът се забелязва само при кик даун.
Закачих я на диагностиката, която имам, и ми показва грешка accelerator pedal sensor failure, но не мисля, че това може да е проблемът за по-високия разход. Мисля си че е дебитомера, защото когато му откача буксата нищо не се променя.
Някой има ли опит с подобен проблем, за да не си купя нов дебитомер и да се окаже, че не е от него? Имате ли идеи, какво още мога да проверя? Благодаря предварително!
Поздрави,
Нед
w211 2.7 cdi 2003 engine check при kick downengine check при kick down
Започната от bgs1nep, 13 дек 2019 - 13:44:37
w211
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 декември 2019 - 13:44
#2
Публикувано 13 декември 2019 - 15:00
Мисля че разхода ти е напълно нормален за зимни условия. Особенно ако колата няма време да загрее и се кара на малки разстояния. Иначе влизането в авариен режим най-вероято е от педала на газта както ти казва диагностиката.
#3
Публикувано 13 декември 2019 - 15:49
Проблемът е от поне един месец, имаше дни с температури над 20 градуса и пак така правеше.
Работя на 20 км от града и карам първо пет-10 минути градско и после 10-15тина минути извънградско. Колата достига нормална температура на работа сравнително бързо. Разходът преди да се покачи на това каране беше извънградско около 6 поне на компютър, а градско не се е качвал над 8-9..
Какво влияние би имал проблем със сензора на педала върху разхода?
#4
Публикувано 13 декември 2019 - 16:19
И за мен разхода е напълно нормален. Разлика от литър градско и 0.6 л извънградско е много субективна и дори зимните гуми може да дадът подобен ефект.
#5
Публикувано 13 декември 2019 - 20:35
Проблемът е от поне един месец, имаше дни с температури над 20 градуса и пак така правеше.
Работя на 20 км от града и карам първо пет-10 минути градско и после 10-15тина минути извънградско. Колата достига нормална температура на работа сравнително бързо. Разходът преди да се покачи на това каране беше извънградско около 6 поне на компютър, а градско не се е качвал над 8-9..
Какво влияние би имал проблем със сензора на педала върху разхода?
Колега не гледай какво пише на борда , там ако много те притеснява могат да ти го направят колкото искаш толкова да показва . Следи си разхода според резервоара на колата .
#6
Публикувано 18 декември 2019 - 10:23
Значи мислете, че проблемът с кик дауна идва от педала за газта ?
#7
Публикувано 18 декември 2019 - 13:20
На 100 % е от него.
Лично аз на моята кола, която е също w211 E270 CDI го смених и вече нямам този проблем.
За твое успокоение си направи една диагностика и ще се убедиш.
Този пост е редактиран от robber: 18 декември 2019 - 13:20
#8
Публикувано 19 декември 2019 - 07:02
Още 100% от мен за газ педала. Смени го и отново проследи разхода на гориво.
Also tagged with one or more of these keywords: w211
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W211 →
SBC проблем след рециклиранеДва пъти рециклиран модул Започната от MitkoGanchev, 09 сеп 2024 SBC, СБЦ, W211 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W211 →
Регулиране на багажна врата ( комби )Регулиране на багажна врата ( комби ) Започната от nedsaur , 25 юли 2024 комби, w211 |
|
|
||
Модели →
Автодиагностика - Software & Hardware →
Въпрос за airbag/srs модул на w211/219Възстановяване на правилно работеща srs система Започната от Grigor_01, 11 апр 2023 Srs, Airbag, W211, W219 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Двигатели →
Проблем при студен старт E320 CDI (W211)Неравномерна работа на двигателя (видео) Започната от lilweezy, 06 мар 2023 w211, e320, cdi, 204hp |
|
|||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Електро →
Проблем с облегалкаПроблем с облегалка Започната от mercedesW211, 05 ное 2022 W211 |
|
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни