Здравейте колеги,
нов съм във форума и се надявам да публикувам теамта в правилното подразделение
От около година и половина съм горд собственик на w211ка (2003та година, 5 степеннен автоматик 2,7 цди) и като цяло не съм имал сериозни проблеми (нищо различно от смяна на консумативи и нормалната поддръжка - амортисьори, накладки и дребни кахъри)
От около месец се опитвам да отстраня проблем, който се появи наскоро.
Първо забелязах, че разходът в градски условия и когато колата работи на място се повиши (работейки на място стига до 40,което е максимумът, а в града 12-14),извънградско при нормално каране пада на около 6,6. След това започна да влиза в авариен режим когато натисна педала на газта до доло за да ускоря.
След консултация с майстор и диагностика ми казаха, че имам проблем с ЕГР клапана. Изчистихме го и проблема започна да се появява по-рядко, но разходът остана висок. След седмица-две колата отново започна да влиза в авариен режим при всяко натискане на педала до доло, след което се налагаше да спирам и да стартирам колата наново за да излезе от авариен режим.
Отидох пак при майстора и той ми каза, че клапана е заминал и най-лесно бих могъл да реша проблема като го изолираме (софтуерно), за да не го сменям с нов, защото нямало смисъл, а и не бил евтин. Така и направихме. Сложих и STP добавка за горивото. Като след изолирането на ЕГР имаше някакъв ефект, но проблема не е напълно решен. Разходът, когато колата работи на място и или в градски условия, продължава да е висок (разходът в града падна на около 10, но на място пак стига 40 за минути)
Когато дам пълна газ веднъж на всеки 3-4 пъти (когато колата е студена винаги) колата влиза в аварием режим за секунди, не иска да ускори и като си пусна крака от педала излиза от авариен режим без да я рестартирам. Ако ускороявам равномерно няма проблем, няма треперения, ускорява нормално, проблемът се забелязва само при кик даун.
Закачих я на диагностиката, която имам, и ми показва грешка accelerator pedal sensor failure, но не мисля, че това може да е проблемът за по-високия разход. Мисля си че е дебитомера, защото когато му откача буксата нищо не се променя.
Някой има ли опит с подобен проблем, за да не си купя нов дебитомер и да се окаже, че не е от него? Имате ли идеи, какво още мога да проверя? Благодаря предварително!
Поздрави,
Нед
![Снимка](https://secure.gravatar.com/avatar/8a664c2ab4f9b101b1d53259a5338f40?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
w211 2.7 cdi 2003 engine check при kick downengine check при kick down
Започната от bgs1nep, 13 дек 2019 - 13:44:37
w211
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 декември 2019 - 13:44
#2
Публикувано 13 декември 2019 - 15:00
Мисля че разхода ти е напълно нормален за зимни условия. Особенно ако колата няма време да загрее и се кара на малки разстояния. Иначе влизането в авариен режим най-вероято е от педала на газта както ти казва диагностиката.
#3
Публикувано 13 декември 2019 - 15:49
Проблемът е от поне един месец, имаше дни с температури над 20 градуса и пак така правеше.
Работя на 20 км от града и карам първо пет-10 минути градско и после 10-15тина минути извънградско. Колата достига нормална температура на работа сравнително бързо. Разходът преди да се покачи на това каране беше извънградско около 6 поне на компютър, а градско не се е качвал над 8-9..
Какво влияние би имал проблем със сензора на педала върху разхода?
#4
Публикувано 13 декември 2019 - 16:19
И за мен разхода е напълно нормален. Разлика от литър градско и 0.6 л извънградско е много субективна и дори зимните гуми може да дадът подобен ефект.
#5
Публикувано 13 декември 2019 - 20:35
Проблемът е от поне един месец, имаше дни с температури над 20 градуса и пак така правеше.
Работя на 20 км от града и карам първо пет-10 минути градско и после 10-15тина минути извънградско. Колата достига нормална температура на работа сравнително бързо. Разходът преди да се покачи на това каране беше извънградско около 6 поне на компютър, а градско не се е качвал над 8-9..
Какво влияние би имал проблем със сензора на педала върху разхода?
Колега не гледай какво пише на борда , там ако много те притеснява могат да ти го направят колкото искаш толкова да показва . Следи си разхода според резервоара на колата .
#6
Публикувано 18 декември 2019 - 10:23
Значи мислете, че проблемът с кик дауна идва от педала за газта ?
#7
Публикувано 18 декември 2019 - 13:20
На 100 % е от него.
Лично аз на моята кола, която е също w211 E270 CDI го смених и вече нямам този проблем.
За твое успокоение си направи една диагностика и ще се убедиш.
Този пост е редактиран от robber: 18 декември 2019 - 13:20
#8
Публикувано 19 декември 2019 - 07:02
Още 100% от мен за газ педала. Смени го и отново проследи разхода на гориво.
Also tagged with one or more of these keywords: w211
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W211 →
SBC проблем след рециклиранеДва пъти рециклиран модул Започната от MitkoGanchev, 09 сеп 2024 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W211 →
Регулиране на багажна врата ( комби )Регулиране на багажна врата ( комби ) Започната от nedsaur , 25 юли 2024 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
Автодиагностика - Software & Hardware →
Въпрос за airbag/srs модул на w211/219Възстановяване на правилно работеща srs система Започната от Grigor_01, 11 апр 2023 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Двигатели →
Проблем при студен старт E320 CDI (W211)Неравномерна работа на двигателя (видео) Започната от lilweezy, 06 мар 2023 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W211 →
Електро →
Проблем с облегалкаПроблем с облегалка Започната от mercedesW211, 05 ное 2022 ![]() |
|
![]() |
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни