Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

w211 2.7 cdi 2003 engine check при kick downengine check при kick down

w211

  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 bgs1nep

bgs1nep

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Lovech
  • Автомобил:
    W211,2004,2.7

Posted 13 December 2019 - 13:44

Здравейте колеги,

нов съм във форума и се надявам да публикувам теамта в правилното подразделение :) 

От около година и половина съм горд собственик на w211ка (2003та година, 5 степеннен автоматик 2,7 цди) и като цяло не съм имал сериозни проблеми (нищо различно от смяна на консумативи и нормалната поддръжка - амортисьори, накладки и дребни кахъри) 

От около месец се опитвам да отстраня проблем, който се появи наскоро.
Първо забелязах, че разходът в градски условия и когато колата работи на място се повиши (работейки на място стига до 40,което е максимумът, а в града 12-14),извънградско при нормално каране пада на около 6,6.  След това започна да влиза в авариен режим когато натисна педала на газта до доло за да ускоря.
След консултация с майстор и диагностика ми казаха, че имам проблем с ЕГР клапана. Изчистихме го и проблема започна да се появява по-рядко, но разходът остана висок. След седмица-две колата отново започна да влиза в авариен режим при всяко натискане на педала до доло, след което се налагаше да спирам и да стартирам колата наново за да излезе от авариен режим. 

Отидох пак при майстора и той ми каза, че клапана е заминал и най-лесно бих могъл да реша проблема като го изолираме (софтуерно), за да не го сменям с нов, защото нямало смисъл, а и не бил евтин. Така и направихме. Сложих и STP добавка за горивото. Като след изолирането на ЕГР имаше някакъв ефект, но проблема не е напълно решен. Разходът, когато колата работи на място и или в градски условия, продължава да е висок (разходът в града падна на около 10, но на място пак стига 40 за минути) 
Когато дам пълна газ веднъж на всеки 3-4 пъти (когато колата е студена винаги) колата влиза в аварием режим за секунди, не иска да ускори и като си пусна крака от педала излиза от авариен режим без да я рестартирам. Ако ускороявам равномерно няма проблем, няма треперения, ускорява нормално, проблемът се забелязва само при кик даун. 
Закачих я на диагностиката, която имам, и ми показва грешка accelerator pedal sensor failure, но не мисля, че това може да е проблемът за по-високия разход. Мисля си че е дебитомера, защото когато му откача буксата нищо не се променя.
Някой има ли опит с подобен проблем, за да не си купя нов дебитомер и да се окаже, че не е от него? Имате ли идеи, какво още мога да проверя? Благодаря предварително!

Поздрави,
Нед


  • 0

#2 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 13 December 2019 - 15:00

Мисля че разхода ти е напълно нормален за зимни условия. Особенно ако колата няма време да загрее и се кара на малки разстояния. Иначе влизането в авариен режим най-вероято е от педала на газта както ти казва диагностиката.


  • 0

#3 bgs1nep

bgs1nep

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Lovech
  • Автомобил:
    W211,2004,2.7

Posted 13 December 2019 - 15:49

Проблемът е от поне един месец, имаше дни с температури над 20 градуса и пак така правеше.
Работя на 20 км от града и карам първо пет-10 минути градско и после 10-15тина минути извънградско. Колата достига нормална температура на работа сравнително бързо. Разходът преди да се покачи на това каране беше извънградско около 6 поне на компютър, а градско не се е качвал над 8-9.. 
Какво влияние би имал проблем със сензора на педала върху разхода? 


  • 0

#4 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Posted 13 December 2019 - 16:19

И за мен разхода е напълно нормален. Разлика от литър градско и 0.6 л извънградско е много субективна и дори зимните гуми може да дадът подобен ефект.
  • 0

#5 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
Garage View Garage

Posted 13 December 2019 - 20:35

Проблемът е от поне един месец, имаше дни с температури над 20 градуса и пак така правеше.
Работя на 20 км от града и карам първо пет-10 минути градско и после 10-15тина минути извънградско. Колата достига нормална температура на работа сравнително бързо. Разходът преди да се покачи на това каране беше извънградско около 6 поне на компютър, а градско не се е качвал над 8-9.. 
Какво влияние би имал проблем със сензора на педала върху разхода? 

Колега не гледай какво пише на борда , там ако много те притеснява могат да ти го направят колкото искаш толкова да показва . Следи си разхода според резервоара на колата .


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#6 bgs1nep

bgs1nep

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:Lovech
  • Автомобил:
    W211,2004,2.7

Posted 18 December 2019 - 10:23

Значи мислете, че проблемът с кик дауна идва от педала за газта ?


  • 0

#7 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Posted 18 December 2019 - 13:20

На 100 % е от него.

 

Лично аз на моята кола, която е също w211 E270 CDI го смених и вече нямам този проблем.

 

За твое успокоение си направи една диагностика и ще се убедиш.


Edited by robber, 18 December 2019 - 13:20 .

  • 0

#8 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Posted 19 December 2019 - 07:02

Още 100% от мен за газ педала. Смени го и отново проследи разхода на гориво.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: w211

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users