Придърпване при студено време сутрин
Започната от Meri220, 09 дек 2019 - 21:02:30
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 декември 2019 - 21:02
Здравейте , имам проблем с придърпване на автомобила сутрин . Колата е автомат , дизел . При температури под 10 гр. , в първите 5-10 минути след потегляне , колата придърпва . Ако е по-студено , придърпва още повече . След няколко минути каране , придърпването напълно изчезва и се появява пак на другата сутрин . Направена е диагностика и бяха намерени 2 проблема . Запушени DPF и EGR . По техен съвет , бяха премахнати - първо софтуерно , после ръчно . Направена е диагностика още няколко пъти и проблем не е открит другаде . Автомобила влизаше в режим и кикдауна отказваше , но това изчезна след премахнатия филтър и клапън . Моля за мнения на къде да се насочим ?
#2
Публикувано 10 декември 2019 - 14:25
Колата с ръчни или автоматични скорости е?
#3
Публикувано 10 декември 2019 - 16:37
Колата с ръчни или автоматични скорости е?
Колата е автоматик, пропуснал си да прочетеш, колегата го е написал. Според мен продърпването идва от скоростната кутия. Замервано ли е нивото на маслото и кога последно е сменявано?
#4
Публикувано 24 декември 2019 - 20:17
Колега и при мен има проблем сутрин направо няма силичка без засилка не може да качи легналия полицай после спря да смяня скоростите давам газ и само си качва оборотите а не сменя предавките. За карах я в сервиз има теч на масло от картера на кутията надявам се че моя проблем е от липса на масло. Силно се надявам да е това.Здравейте , имам проблем с придърпване на автомобила сутрин . Колата е автомат , дизел . При температури под 10 гр. , в първите 5-10 минути след потегляне , колата придърпва . Ако е по-студено , придърпва още повече . След няколко минути каране , придърпването напълно изчезва и се появява пак на другата сутрин . Направена е диагностика и бяха намерени 2 проблема . Запушени DPF и EGR . По техен съвет , бяха премахнати - първо софтуерно , после ръчно . Направена е диагностика още няколко пъти и проблем не е открит другаде . Автомобила влизаше в режим и кикдауна отказваше , но това изчезна след премахнатия филтър и клапън . Моля за мнения на къде да се насочим ?
Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
#5
Публикувано 30 декември 2019 - 22:03
Момчета , не бях писала доста време . Проблема беше изчезнал , когато градусите навън при палене са над 5 . Но сега като застудя пак се появи . Оставям я да поработи на място , но няма файда . При потегляне , след смяна от втора предавка , продължава да предърпва . И колкото е по-студено , толкова повече се усеща . Маслото на скоростната кутия е сменяно преди около година , но скоро не е замервано . Предполагам сега след празниците трябва с това да се заемем .
#6
Публикувано 31 декември 2019 - 11:22
Аз си реших вече този проблем.смениха ми платката на скоростната кутия и хидротрансформатора за сега колата си върви мн добре без предърпване без играе не на оборотите, дано не е същото при теб.Момчета , не бях писала доста време . Проблема беше изчезнал , когато градусите навън при палене са над 5 . Но сега като застудя пак се появи . Оставям я да поработи на място , но няма файда . При потегляне , след смяна от втора предавка , продължава да предърпва . И колкото е по-студено , толкова повече се усеща . Маслото на скоростната кутия е сменяно преди около година , но скоро не е замервано . Предполагам сега след празниците трябва с това да се заемем .
Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
#7
Публикувано 31 декември 2019 - 15:05
http://forums.mbclub...-торка-хидрото/Момчета , не бях писала доста време . Проблема беше изчезнал , когато градусите навън при палене са над 5 . Но сега като застудя пак се появи . Оставям я да поработи на място , но няма файда . При потегляне , след смяна от втора предавка , продължава да предърпва . И колкото е по-студено , толкова повече се усеща . Маслото на скоростната кутия е сменяно преди около година , но скоро не е замервано . Предполагам сега след празниците трябва с това да се заемем .
http://forums.mbclub...зък-почистване/
Разглобяване от човек който наистина знае какво прави.
Проверка на мозъка,почистване или ремонт,каквото е нужно
Проверка на платката и смяна на буксата
Смяна на локъп клапана.
Весело посрещане на Новата Година!
Този пост е редактиран от daimler1: 31 декември 2019 - 15:06
#8
Публикувано 31 декември 2019 - 17:06
Проблема е решен . Замериха маслото и почти нямаше . Майстора бил забравил да ни спомене , че трябва да се долива на определени километри . Доля го и скоростите сега не се усещат , имаше шум при смяна на предавките и той изчезна . Промени се цялото вървене на колата . Според него и придърпването вече няма да го има . Благодаря за насоките . Весели празници на всички
#9
Публикувано 31 декември 2019 - 17:20
Проблема е решен . Замериха маслото и почти нямаше . Майстора бил забравил да ни спомене , че трябва да се долива на определени километри . Доля го и скоростите сега не се усещат , имаше шум при смяна на предавките и той изчезна . Промени се цялото вървене на колата . Според него и придърпването вече няма да го има . Благодаря за насоките . Весели празници на всички
В ск.кутия се долива само ако тече.Няма друг повод.
#10
Публикувано 31 декември 2019 - 18:46
Огледаха я , няма теч от никъде . А нивото беше на минимума . Странна работа . Попитах ги щом няма теч от къде идва загубата , отговор - след като сме го сменили трябваше да дойдете за доливане след около 2000 км. и попитаха лятото на слънце ли е седяла или в гараж . Отговорих , че нямаме гараж и казаха , че се изпарява от много високи температури .
#11
Публикувано 01 януари 2020 - 10:43
Бягай далеч от този измамник. Това е масло, не е спирт.
#12
Публикувано 01 януари 2020 - 15:05
Огледаха я , няма теч от никъде . А нивото беше на минимума . Странна работа . Попитах ги щом няма теч от къде идва загубата , отговор - след като сме го сменили трябваше да дойдете за доливане след около 2000 км. и попитаха лятото на слънце ли е седяла или в гараж . Отговорих , че нямаме гараж и казаха , че се изпарява от много високи температури .
Ебаси какви хора има. Не мога да разбера как спят нощем подобни индивиди. Колежке, бягай с двеста от този "майстор".
#13
Публикувано 01 януари 2020 - 21:17
Да "няма" масло може да е от една, две причини. Първо:теч. Обикновено от семеринги, от гарнитура и букса, или крив картер.
Може да "няма" и ако не мерят нивото на маслото по съответните предписания.
Може да "няма" и ако не мерят нивото на маслото по съответните предписания.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни