Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Придърпване при студено време сутрин


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 Meri220

Meri220

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Асеновград
  • Автомобил:
    Mercedes C220 150ph

Публикувано 09 декември 2019 - 21:02

Здравейте , имам проблем с придърпване на автомобила сутрин . Колата е автомат , дизел . При температури под 10 гр. , в първите 5-10 минути след потегляне , колата придърпва . Ако е по-студено , придърпва още повече . След няколко минути каране , придърпването напълно изчезва и се появява пак на другата сутрин . Направена е диагностика и бяха намерени 2 проблема . Запушени DPF и EGR . По техен съвет , бяха премахнати - първо софтуерно , после ръчно . Направена е диагностика още няколко пъти и проблем не е открит другаде . Автомобила влизаше в режим и кикдауна отказваше , но това изчезна след премахнатия филтър и клапън . Моля за мнения на къде да се насочим ?
  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 декември 2019 - 14:25

Колата с ръчни или автоматични скорости е?
  • 0

#3 Dimitar_AMG

Dimitar_AMG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 10 декември 2019 - 16:37

Колата с ръчни или автоматични скорости е?

Колата е автоматик, пропуснал си да прочетеш, колегата го е написал. Според мен продърпването идва от скоростната кутия. Замервано ли е нивото на маслото и кога последно е сменявано?


  • 0

#4 angelofffs

angelofffs

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Асеновград

Публикувано 24 декември 2019 - 20:17

Здравейте , имам проблем с придърпване на автомобила сутрин . Колата е автомат , дизел . При температури под 10 гр. , в първите 5-10 минути след потегляне , колата придърпва . Ако е по-студено , придърпва още повече . След няколко минути каране , придърпването напълно изчезва и се появява пак на другата сутрин . Направена е диагностика и бяха намерени 2 проблема . Запушени DPF и EGR . По техен съвет , бяха премахнати - първо софтуерно , после ръчно . Направена е диагностика още няколко пъти и проблем не е открит другаде . Автомобила влизаше в режим и кикдауна отказваше , но това изчезна след премахнатия филтър и клапън . Моля за мнения на къде да се насочим ?

Колега и при мен има проблем сутрин направо няма силичка без засилка не може да качи легналия полицай после спря да смяня скоростите давам газ и само си качва оборотите а не сменя предавките. За карах я в сервиз има теч на масло от картера на кутията надявам се че моя проблем е от липса на масло. Силно се надявам да е това.


Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#5 Meri220

Meri220

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Асеновград
  • Автомобил:
    Mercedes C220 150ph

Публикувано 30 декември 2019 - 22:03

Момчета , не бях писала доста време . Проблема беше изчезнал , когато градусите навън при палене са над 5 . Но сега като застудя пак се появи . Оставям я да поработи на място , но няма файда . При потегляне , след смяна от втора предавка , продължава да предърпва . И колкото е по-студено , толкова повече се усеща . Маслото на скоростната кутия е сменяно преди около година , но скоро не е замервано . Предполагам сега след празниците трябва с това да се заемем .


  • 0

#6 angelofffs

angelofffs

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Асеновград

Публикувано 31 декември 2019 - 11:22

Момчета , не бях писала доста време . Проблема беше изчезнал , когато градусите навън при палене са над 5 . Но сега като застудя пак се появи . Оставям я да поработи на място , но няма файда . При потегляне , след смяна от втора предавка , продължава да предърпва . И колкото е по-студено , толкова повече се усеща . Маслото на скоростната кутия е сменяно преди около година , но скоро не е замервано . Предполагам сега след празниците трябва с това да се заемем .

Аз си реших вече този проблем.смениха ми платката на скоростната кутия и хидротрансформатора за сега колата си върви мн добре без предърпване без играе не на оборотите, дано не е същото при теб.

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 декември 2019 - 15:05

Момчета , не бях писала доста време . Проблема беше изчезнал , когато градусите навън при палене са над 5 . Но сега като застудя пак се появи . Оставям я да поработи на място , но няма файда . При потегляне , след смяна от втора предавка , продължава да предърпва . И колкото е по-студено , толкова повече се усеща . Маслото на скоростната кутия е сменяно преди около година , но скоро не е замервано . Предполагам сега след празниците трябва с това да се заемем .

http://forums.mbclub...-торка-хидрото/

http://forums.mbclub...зък-почистване/

Разглобяване от човек който наистина знае какво прави.
Проверка на мозъка,почистване или ремонт,каквото е нужно
Проверка на платката и смяна на буксата
Смяна на локъп клапана.

Весело посрещане на Новата Година!

Този пост е редактиран от daimler1: 31 декември 2019 - 15:06

  • 0

#8 Meri220

Meri220

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Асеновград
  • Автомобил:
    Mercedes C220 150ph

Публикувано 31 декември 2019 - 17:06

Проблема е решен . Замериха маслото и почти нямаше . Майстора бил забравил да ни спомене , че трябва да се долива на определени километри . Доля го и скоростите сега не се усещат , имаше шум при смяна на предавките и той изчезна . Промени се цялото вървене на колата . Според него и придърпването вече няма да го има . Благодаря за насоките . Весели празници на всички :)


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 31 декември 2019 - 17:20

Проблема е решен . Замериха маслото и почти нямаше . Майстора бил забравил да ни спомене , че трябва да се долива на определени километри . Доля го и скоростите сега не се усещат , имаше шум при смяна на предавките и той изчезна . Промени се цялото вървене на колата . Според него и придърпването вече няма да го има . Благодаря за насоките . Весели празници на всички :)


В ск.кутия се долива само ако тече.Няма друг повод.
  • 1

#10 Meri220

Meri220

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Асеновград
  • Автомобил:
    Mercedes C220 150ph

Публикувано 31 декември 2019 - 18:46

Огледаха я , няма теч от никъде . А нивото беше на минимума . Странна работа . Попитах ги щом няма теч от къде идва загубата , отговор - след като сме го сменили трябваше да дойдете за доливане след около 2000 км. и попитаха лятото на слънце ли е седяла или в гараж . Отговорих , че нямаме гараж и казаха , че се изпарява от много високи температури .


  • 0

#11 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 01 януари 2020 - 10:43

Бягай далеч от този измамник. Това е масло, не е спирт.
  • 3

#12 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 01 януари 2020 - 15:05

Огледаха я , няма теч от никъде . А нивото беше на минимума . Странна работа . Попитах ги щом няма теч от къде идва загубата , отговор - след като сме го сменили трябваше да дойдете за доливане след около 2000 км. и попитаха лятото на слънце ли е седяла или в гараж . Отговорих , че нямаме гараж и казаха , че се изпарява от много високи температури .


Ебаси какви хора има. Не мога да разбера как спят нощем подобни индивиди. Колежке, бягай с двеста от този "майстор".
  • 0

#13 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 256 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 януари 2020 - 21:17

Да "няма" масло може да е от една, две причини. Първо:теч. Обикновено от семеринги, от гарнитура и букса, или крив картер.
Може да "няма" и ако не мерят нивото на маслото по съответните предписания.
  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни