Покупка на w211
Започната от AntonC, 04 дек 2019 - 16:43:13
32 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 декември 2019 - 16:43
Здравейте бъдещи (надявам се ) колеги!
Предстои ми евентуална покупка на споменатия автомобил и реших да се допитам до вас за някои неща, на които не можах да намеря конкретен отговор.
Първо, искам да кажа, че съм се хвърлил на w211 facelift, дизел, автомат. Държа да има единствено подгрев на седалките като допълнителна екстра и адаптивни светлини по възможност.
Колата смятам да я внеса от Англия, просто поради причината, че не мога да се доверя на информацията в БГ обявите, а знам, че тези коли се карат доста и се правят какви ли не врътки с тях.
Разбира се, няма как да съм напълно сигурен в това, което пише в английска обява, но нещата в това отношение са доста по-добре от колкото при нас.
Та, първият ми въпрос е дали разликата в поддръжката на е220 и е320 е голяма. Предполагам на 320-ката е по-скъпа заради това, че е с V6 мотор, но ако може някой да ми каже г/д какви пари излиза на година читава поддръжка и на 2-та ще съм благодарен.
Забелязах че има доста Спорт модели по GB обявите. От това което разбрах при проучване е, че "Sport" е била допълнителна опция при покупката на нов автомобил, която не е струвала допълнителни пари и включва следното:
Спортни седалки
Перца за превключване зад волана
Два ауспуха
18-ки джанти
Вентилирани спирачки
Спортно окачване
7-степенна скоростна кутия (или това е при всички фейслифтови?)
Всичките тези неща са супер, но малко ме притеснява спортното окачване, тъй като искам колата да вози меко по родните пътища. Може ли някой да ми разясни дали това е наистина спортно окачване или просто колата е снижена, както и дали разликата в поддръжката е значителна?
Искам да отбележа, че е280 не го обмислям като вариант, тъй като е със същия мотор като 320-ката, само че с по-малко конски сили.
Благодаря предварително!
Предстои ми евентуална покупка на споменатия автомобил и реших да се допитам до вас за някои неща, на които не можах да намеря конкретен отговор.
Първо, искам да кажа, че съм се хвърлил на w211 facelift, дизел, автомат. Държа да има единствено подгрев на седалките като допълнителна екстра и адаптивни светлини по възможност.
Колата смятам да я внеса от Англия, просто поради причината, че не мога да се доверя на информацията в БГ обявите, а знам, че тези коли се карат доста и се правят какви ли не врътки с тях.
Разбира се, няма как да съм напълно сигурен в това, което пише в английска обява, но нещата в това отношение са доста по-добре от колкото при нас.
Та, първият ми въпрос е дали разликата в поддръжката на е220 и е320 е голяма. Предполагам на 320-ката е по-скъпа заради това, че е с V6 мотор, но ако може някой да ми каже г/д какви пари излиза на година читава поддръжка и на 2-та ще съм благодарен.
Забелязах че има доста Спорт модели по GB обявите. От това което разбрах при проучване е, че "Sport" е била допълнителна опция при покупката на нов автомобил, която не е струвала допълнителни пари и включва следното:
Спортни седалки
Перца за превключване зад волана
Два ауспуха
18-ки джанти
Вентилирани спирачки
Спортно окачване
7-степенна скоростна кутия (или това е при всички фейслифтови?)
Всичките тези неща са супер, но малко ме притеснява спортното окачване, тъй като искам колата да вози меко по родните пътища. Може ли някой да ми разясни дали това е наистина спортно окачване или просто колата е снижена, както и дали разликата в поддръжката е значителна?
Искам да отбележа, че е280 не го обмислям като вариант, тъй като е със същия мотор като 320-ката, само че с по-малко конски сили.
Благодаря предварително!
#2
Публикувано 04 декември 2019 - 19:49
Реално изборът ти е между Elegance и Avantgard. Всеки си има своите особености, но ако искаш комфорта, взимай Елеганс. Ако искаш спортното усещане - Авантгарда. От Англия като я внесеш няма ли да е с десен волан? За мен това е голям минус.
#3
Публикувано 04 декември 2019 - 20:34
Да, с десен волан ще е, но нямам проблем с това, тъй като карам деснячка от доста време. Единственият минус е изпреварване на двулентов път, както всички знаете.Реално изборът ти е между Elegance и Avantgard. Всеки си има своите особености, но ако искаш комфорта, взимай Елеганс. Ако искаш спортното усещане - Авантгарда. От Англия като я внесеш няма ли да е с десен волан? За мен това е голям минус.
Относно това за авангард и елеганс, бях останал с впечатлението, че спорт е по различно от двете други. Или просто е друго наименование за авангард? Благодарен ще съм ако разясниш.
Edit: Разглеждайки обявите, изглежда наистина има разлика. Поне на вид, Sport модела фабрично идва с 18 джанти и пера за скоростите.
Този пост е редактиран от AntonC: 04 декември 2019 - 20:40
#4
Публикувано 04 декември 2019 - 20:55
Разликите са в екстериора (броните, парктрониците, стоковите джанти), интериора (в елеганса може да има някои екстри, които в авантгарда идват по дефолт) и основното - окачването. На авантгарда е по-твърдо и спортно.
П.П. Бих предпочел комфорта на елеганса.
П.П. Бих предпочел комфорта на елеганса.
Този пост е редактиран от Electrobrah: 04 декември 2019 - 20:57
#5
Публикувано 04 декември 2019 - 21:26
Купуваш кола от Англия не защото няма да те излъжат, а защото нямаш парици за такава с нормална дирекция. Дай да си казваме нещата такива каквито са.
#6
Публикувано 04 декември 2019 - 22:03
@Electroblah
Благодаря за информацията! Мекото окачване ми е за предпочитане, така че определено ще гледам Елеганс също.
@ЦецоКолев
Ако влезеш в autotrader.co.uk и погледнеш която и да е обява ще видиш, че сайта автоматично си прави чекове с държавни и застрахователни институции и ти дават следната информация:
Дали колата е претърпяла тежки повреди, дали е скрапирана, пребоядисвана и със сменени номера.
Дали километрите и съвпадат с техническите прегледи и застрахователни данни.
Дали е внос/износ и дали има дългове обвързани с нея.
При нас в България, ако намеря празна кола с ключове някъде в гората, мога да си пусна обява, че и да я продам и после следващият да му мисли. Да не говорим за техническото състояние на някои екземпляри. Знаете как се минава предлед у нас.
Така че, смея да твърдя, че това е доста важна информация при покупка на такъв автомобил, не говорим за Опел Корса.
Не съм споменал бюджет, просто имам нужда от техническа информация. Споменах вноса от Англия, тъй като въпросният Sport модел там го има в изобилие, а при нас не толкова и може да е просто друго наименование за там.
Та, бих бил благодарен ако някой ми разясни разликата между Спорта и другите две.
Благодаря
Благодаря за информацията! Мекото окачване ми е за предпочитане, така че определено ще гледам Елеганс също.
@ЦецоКолев
Ако влезеш в autotrader.co.uk и погледнеш която и да е обява ще видиш, че сайта автоматично си прави чекове с държавни и застрахователни институции и ти дават следната информация:
Дали колата е претърпяла тежки повреди, дали е скрапирана, пребоядисвана и със сменени номера.
Дали километрите и съвпадат с техническите прегледи и застрахователни данни.
Дали е внос/износ и дали има дългове обвързани с нея.
При нас в България, ако намеря празна кола с ключове някъде в гората, мога да си пусна обява, че и да я продам и после следващият да му мисли. Да не говорим за техническото състояние на някои екземпляри. Знаете как се минава предлед у нас.
Така че, смея да твърдя, че това е доста важна информация при покупка на такъв автомобил, не говорим за Опел Корса.
Не съм споменал бюджет, просто имам нужда от техническа информация. Споменах вноса от Англия, тъй като въпросният Sport модел там го има в изобилие, а при нас не толкова и може да е просто друго наименование за там.
Та, бих бил благодарен ако някой ми разясни разликата между Спорта и другите две.
Благодаря
#7
Публикувано 05 декември 2019 - 00:26
Без да влизам в излишни обяснения по предходните и без да парадирам за изчерпателност,от краткият ми опит с марката бих казал,че няма фрапантни разликк между спорт пакет и нормален.
Никакви различни брони и парктроници.Никакви спортни седалки и др.Никакви 1000 к.с. в +...
Спортпакета обикновенно има джанти с изнесено ЕТ отзад,или просто казано задните джанти са по-широки,съответно и гумите им,съответно и не могат да се заменят предни-задни и обратно,съответно си е гъзария с всички последствия.
В интериора има разлика по дизайна на лайсните например.Ако на повечето са някаква шарка дървена,на спортпакета ще са "инокс" (не съм виждал) или карбон или някакъв птичи явор дето го няма при "простите модели". Общо взето при покупка на новата кола си избираш няколко опции.Но това няма нищо общо със структорни промени по панелите.
Номерът на шаси или ВИН ще ти даде най-точния отговор за разликите.
Няма нищо плашещо в спортпакета,просто колата е малко по-напудрена от " обикновенната" при поръчката и.
Колите в Англия имат най-надежната история в Европа за наше съжаление.
Така че има причина да се харесват и купуват.
Никакви различни брони и парктроници.Никакви спортни седалки и др.Никакви 1000 к.с. в +...
Спортпакета обикновенно има джанти с изнесено ЕТ отзад,или просто казано задните джанти са по-широки,съответно и гумите им,съответно и не могат да се заменят предни-задни и обратно,съответно си е гъзария с всички последствия.
В интериора има разлика по дизайна на лайсните например.Ако на повечето са някаква шарка дървена,на спортпакета ще са "инокс" (не съм виждал) или карбон или някакъв птичи явор дето го няма при "простите модели". Общо взето при покупка на новата кола си избираш няколко опции.Но това няма нищо общо със структорни промени по панелите.
Номерът на шаси или ВИН ще ти даде най-точния отговор за разликите.
Няма нищо плашещо в спортпакета,просто колата е малко по-напудрена от " обикновенната" при поръчката и.
Колите в Англия имат най-надежната история в Европа за наше съжаление.
Така че има причина да се харесват и купуват.
#8
Публикувано 05 декември 2019 - 10:21
Спорт пакет-а е 10 мм. по нисък и е с по твърдо окачване. Има по-големи предни спирачни дискове и съответно по-големи спирачни апарати. Най-често е с джанти 18", които в съчетание с по-твърдото окачване дават една да речем по-спортна возия. От друга страна пък има по-добра стойка и визия. Сам трябва да избереш, какво търсиш - возия или гъзария. Лично аз от два еднакви автомобила избрах този без спорт пакета...
#9
Публикувано 05 декември 2019 - 17:15
Да,и като говорим за 211,ако е поръчана с въздушно окачване,височината си я регулираш в две степени и твърдостта реално в три.Комфорт,спорт 1 и спорт 2.
Гледай по-запазената и без ръжда.
Гледай по-запазената и без ръжда.
Този пост е редактиран от daimler1: 05 декември 2019 - 17:16
#10
Публикувано 05 декември 2019 - 18:31
@daimler1
@genadi
Благодаря за информацията!
Значи излиза, че колите се почти едни и същи като изключим малка разлика във возията и това че спорта е малко по-барнат.
Въздушните възглавници смятам да ги избегна, ще търся нормално пружинно окачване, тъй като съм чел, че са доста проблемни.
Със сигурност ще търся по-запазена и на по-малко километри. До колкото знам фейслифтовите модели нямат проблем с ръжда или се бъркам?
А по отношение 220 и 320, кой двигател е по надежден? За V6 (ОМ 642?) съм чел, че прави проблем с маслен охладител, който изисква доста труд, но освен това не съм много запознат, но по-големия е за предпочитане.
Чел съм също разни неща за проблемна платка при 7-степенната кутия?
Доста неща не знам за тази колица
@genadi
Благодаря за информацията!
Значи излиза, че колите се почти едни и същи като изключим малка разлика във возията и това че спорта е малко по-барнат.
Въздушните възглавници смятам да ги избегна, ще търся нормално пружинно окачване, тъй като съм чел, че са доста проблемни.
Със сигурност ще търся по-запазена и на по-малко километри. До колкото знам фейслифтовите модели нямат проблем с ръжда или се бъркам?
А по отношение 220 и 320, кой двигател е по надежден? За V6 (ОМ 642?) съм чел, че прави проблем с маслен охладител, който изисква доста труд, но освен това не съм много запознат, но по-големия е за предпочитане.
Чел съм също разни неща за проблемна платка при 7-степенната кутия?
Доста неща не знам за тази колица
#11
Публикувано 05 декември 2019 - 19:06
Здрасти,
първо да ти пожелая успешно търсене. Второ: Не се плаши от въздушните възглавници, не са толкова проблемни, колкото си мислиш, пък и се рециклират доста успешно. Фейслифтовите модели нямат проблеми с ръждата. Кой двигател от двата е по-надежден - никой не може да ти отговори. Какъвто ти се падне, на късмет е в твоя случай. Аз бих взел 320CDI, по-хубаво върви, пък разхода е само една идея по-голям. Разтърси се във форума, в раздела на Е класа W211, всичко което пита до тук го има коментирано. Доста обширни теми има и във връзка със 7-степенната кутия. Също така, би ли споделил какъв ти е бюджета? Защо не търсиш пре-фейс автомобил с ляв волан?
#12
Публикувано 05 декември 2019 - 23:00
Защото българина иска да вземе възможно най-новото за възможно най-малко жълтици без значение състояние и сигурност за останалите участници в движението. Важно е да вземем най-големият варел по-нова година, че да видят хората как се возим тежко. Коли с десни волани, блъснати, наводнявани или и двете от Щатите, събирани от три в една от западна Европа на по 700х км и т.н.
За да не съм извън темата:
320CDI си заслужава доста повече. Въздушното си е екстра, а не нещо от което се бяга. Все пак е Бенц и идеята му е да вози меко и да изолира пасажерите от всякакви вибрации, шумове и твърдости. 7г-то си иска своето обслужване. Малко по-кекава е от 5г-то, но нищо фрапиращо.
За да не съм извън темата:
320CDI си заслужава доста повече. Въздушното си е екстра, а не нещо от което се бяга. Все пак е Бенц и идеята му е да вози меко и да изолира пасажерите от всякакви вибрации, шумове и твърдости. 7г-то си иска своето обслужване. Малко по-кекава е от 5г-то, но нищо фрапиращо.
#13
Публикувано 06 декември 2019 - 22:28
@Dimitar_AMG
Здравей!
Бюджета ще зависи от това дали ще изпадне някоя офертичка Но да гажем, че грубо би бил между 8 и 13 хиляди лева.
320-ката ми е за предпочитане пред 220, разбира се, но в крайна сметка, каквото излезе в по-добро състояние. Ще проуча също за въздушните възглавници и скоростната кутия. Ако наистина не се развалят често и не са скъпи/трудни за ремонтиране ще си атруват. Възможно е да съм останал с грешно впечатление просто поради големия на тези автомобили и възраста им.
@ЦецоКолев
Разбира се, искам да взема това което ще е най-добро в съотношение цена-качество в допустимите граници, но все пак разбирам какво искаш да кажеш.
Компромиси със сигурността нямам намерение да правя. Все пак искам колата с идеята често да я карам и за по-дълго време. Освен това предпочитам да си взема добре подържана кола за повече пари вместо някоя за по-малко, коята да ми струва пари и време.
Както казах и на колегата горе, ще гледам да е 320 по възможност, пък ако изпадне с въздушни възглавници може и такава да взема.
Благодаря за информацията!
Здравей!
Бюджета ще зависи от това дали ще изпадне някоя офертичка Но да гажем, че грубо би бил между 8 и 13 хиляди лева.
320-ката ми е за предпочитане пред 220, разбира се, но в крайна сметка, каквото излезе в по-добро състояние. Ще проуча също за въздушните възглавници и скоростната кутия. Ако наистина не се развалят често и не са скъпи/трудни за ремонтиране ще си атруват. Възможно е да съм останал с грешно впечатление просто поради големия на тези автомобили и възраста им.
@ЦецоКолев
Разбира се, искам да взема това което ще е най-добро в съотношение цена-качество в допустимите граници, но все пак разбирам какво искаш да кажеш.
Компромиси със сигурността нямам намерение да правя. Все пак искам колата с идеята често да я карам и за по-дълго време. Освен това предпочитам да си взема добре подържана кола за повече пари вместо някоя за по-малко, коята да ми струва пари и време.
Както казах и на колегата горе, ще гледам да е 320 по възможност, пък ако изпадне с въздушни възглавници може и такава да взема.
Благодаря за информацията!
#14
Публикувано 07 декември 2019 - 16:38
Да попитам също, какво мислите за CLS W219?
В България има доста голяма разлика в цената с 211, която предполагам се дължи основно на външния и вид.
В Англия гледам цените се почти същите, даже да не кажа, че CLS-a е малко по евтин (заради 4те седалки вместо 5?).
Но до колкото знам, като изключим тези неща е чиста W211-ка и поддръжката и е същата.
Ще съм благодарен ако някой колега с CLS разясни!
В България има доста голяма разлика в цената с 211, която предполагам се дължи основно на външния и вид.
В Англия гледам цените се почти същите, даже да не кажа, че CLS-a е малко по евтин (заради 4те седалки вместо 5?).
Но до колкото знам, като изключим тези неща е чиста W211-ка и поддръжката и е същата.
Ще съм благодарен ако някой колега с CLS разясни!
#15
Публикувано 27 декември 2020 - 19:16
Колеги, отново съм на вълна покупка на W211 фейс бензин. Набелязах няколко екземпляра, моля за вашите коментари:
1. https://mobile.bg/11595314869776947
2. https://mobile.bg/11604376317633640
3. https://mobile.bg/11602834226637662
4. https://mobile.bg/11598882691572738
Тази съм я гледал, няма забележки освен че гумите, дискове и накладки са леш, но има нещо което не ме грабва на пръв поглед.
5. https://mobile.bg/11608398761431914
Наясно съм с проблемите с М272 но търся комфортен автомобил на газ. На година минавам около 35 000км в България и търся удобство и безопасност.
Ще очаквам вашите коментари.
1. https://mobile.bg/11595314869776947
2. https://mobile.bg/11604376317633640
3. https://mobile.bg/11602834226637662
4. https://mobile.bg/11598882691572738
Тази съм я гледал, няма забележки освен че гумите, дискове и накладки са леш, но има нещо което не ме грабва на пръв поглед.
5. https://mobile.bg/11608398761431914
Наясно съм с проблемите с М272 но търся комфортен автомобил на газ. На година минавам около 35 000км в България и търся удобство и безопасност.
Ще очаквам вашите коментари.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни