Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

560SEL Хидропневматично окачване проблемПроблем с кантари или резервоари за налягане


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2019 - 19:51

Здравейте ,дойде в сервиза кола S-class W126 560SEL . Има проблем с окачване , рециклирахме всичките амортесьори , в багажника има 3 помпи за хидрачличното окачване както и подменени 3 броя резервоари за налягане . Проблема е ,че отпред не иска да се вдигне колата , а отзад се вдига с много мъка .Най-вероятно причината е в нивоматите ,които механично контролират подаването на налягане . Но преди да предприемам каквито и да било действия искам да попитам разполага ли някой с подробен Service Manual за този модел или евентуално от къде може да бъде закупен , не ме интересува на какъв език ще бъде . 

 

Благодаря !


  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 515 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 29 ноември 2019 - 20:16

мойта двуврата W126 има само на задния мост, в багажника няма помпи, помпата е една и е монтирана отпред на ангренажа, задвижва се с привод отвътре.

Помпата за която говоря е най-честия проблем при тези.

 

Втора употреба всички са прецакани, а нова $500.

 

Изглежда така:

 

maxresdefault.jpg


Този пост е редактиран от Bogi: 29 ноември 2019 - 20:22

  • 1

сесшисе ?


#3 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 29 ноември 2019 - 21:14

И когато SLS е на всички колела, пак е една помпата. Тази помпа може да се измери какво налягане прави. Друго проблемно по системата са така наречени сфери.

Вертион - я ги снимай тези неща, дето ги мислиш за помпи.
  • 1

#4 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 30 ноември 2019 - 06:52

Имам диск на немски, сервизен оригинал
Мога да ти пратя копие, само че беше на нещо DOS или подобни стари операционни системи
  • 2

#5 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 ноември 2019 - 08:04

И когато SLS е на всички колела, пак е една помпата. Тази помпа може да се измери какво налягане прави. Друго проблемно по системата са така наречени сфери.

Вертион - я ги снимай тези неща, дето ги мислиш за помпи.

Грешно сте ме разбрали или аз грешно съм го написал , колата идва от друг сервиз и помпите са метнати в багажника , точно тези са които се зацепват на ангренажа . Мисълта ми е че са опитвали хората с 3 помпи и 4-та е монтирана в момента и пак колата стои долу .


Този пост е редактиран от wertion: 30 ноември 2019 - 08:04

  • 1

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#6 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 ноември 2019 - 08:06

Имам диск на немски, сервизен оригинал
Мога да ти пратя копие, само че беше на нещо DOS или подобни стари операционни системи

аз също разполагам с една досовска версия на този диск , обаче точно за това окачване нещата се ограничават до там какви са компонентите и колко масло събира системата . Но ,ако има нещо различно при теб ще се раздвам да го прочета . 


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg


#7 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 515 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 30 ноември 2019 - 19:52

Пак да повторя пък ти си знаеш в крайна сметка

всички помпи втора употреба са износени

рециклирана в ибей върви около $500

 

давам два линка

 

https://www.autohausaz.com/pn/CM150

 

https://www.ebay.com...F4AAOSwRtJc7vZz


  • 0

сесшисе ?


#8 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 01 декември 2019 - 00:40

Пак да повторя - всички помпи могат да се измерят дали правят налягане.
  • 0

#9 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 762 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 декември 2019 - 19:17

Проблема го решихме , благодаря за отзивите . В разширителния съд има филтър който беше до такава степен задръстен ,че едва пускаше течност през него . Смени се и за момента нещата са в норми . Ще се наблюдава тази седмица как се държи . 

 

Благодаря !


  • 3

Auto-logo-New-contur1178.jpg





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни